Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Bericht door jessie V. »

Dat laatste is inderdaad zo, Christel. Hij is totaal verbluft door die mededeling. Wat moet hij daar in vredesnaam mee aan?
Dat moet een poosje tot hem doordringen. Dat het wel eens niet waar kan zijn, komt nog niet bij hem op.
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

Als ik hem was zou ik de rechtzaak doorzetten. Als hij het tegen karin zou vertellen zou zij dit ook aanraden.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Bobby, toch een goed gelovig man, had Karin hem het niet duidelijk gemaakt, dan was Tamara haar plan gelukt
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Go team Tamara !!!

Het is en blijft een egoïst die pas zen kind wou erkennen wanneer hij het kindje in de klas van olivia zag. toen dacht hij mijn zoon gaat ook zo zijn.

Hij heeft nooit de gedachte gehad ik zie tamara graag en ik wil met haar een gezin , ik wil bij haar zijn.

Begint een relatie met christine alsof het niks is.

Ja tamara heeft domme fouten gemaakt ik heb haar ook kletsen gegeven in het topic "Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren ".

Maar toch kies ik haar kant omdat Bob degene is die tamara voor de gek gehouden heeft.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

kingpietro105 schreef:
Maar toch kies ik haar kant omdat Bob degene is die tamara voor de gek gehouden heeft.
Hoe heeft hij haar voor de gek gehouden? Deed hij dan alsof hij met haar een kind wou ? Of deed hij alsof hij van haar hield ? Ik denk niet dat dit "doen alsof was". Hij hield (en misschien nog steeds) veel van haar, maar op een bepaald moment is er de druppel die de emmer doet overlopen en die liep dus over.

Haar gedrag nu bewijst trouwens nogmaals dat ze niet volwassen is. Had ze meer het karakter van Olivia, dan was het al lang weer goed gekomen tussen die twee. Maar Tammy is koppig en begint nog liever een relatie met Dries dan Bob te vergeven dat hij niet meteen voor haar en dat kind koos.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

kingpietro105 schreef:Go team Tamara !!!

Het is en blijft een egoïst die pas zen kind wou erkennen wanneer hij het kindje in de klas van olivia zag. toen dacht hij mijn zoon gaat ook zo zijn.

Hij heeft nooit de gedachte gehad ik zie tamara graag en ik wil met haar een gezin , ik wil bij haar zijn.

Begint een relatie met christine alsof het niks is.

Ja tamara heeft domme fouten gemaakt ik heb haar ook kletsen gegeven in het topic "Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren ".

Tamara is nog veel meer een egoïst. Ze zit een kind als een bezit een gunt het niet om zijn vader te kennen. Zodanig zelfs dat ze zonder schroom liegt over het vaderschap. In zo’n situatie kies ik noch team moeder noch team vader, maar resoluut team baby.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

De oorlog tussen Bob en Tamara zal losbarsten dat heeft Bob aangekondigd: "Als ze oorlog wilt dan zal zij oorlog krijgen".
Ik vrees dat niemand die oorlog zal winnen sterker nog dat toekomstig kind zal het slachtoffer zijn.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

apestaart schreef: Ik vrees dat niemand die oorlog zal winnen sterker nog dat toekomstig kind zal het slachtoffer zijn.
Please, niet het zoveelste :nope:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

apestaart schreef:De oorlog tussen Bob en Tamara zal losbarsten dat heeft Bob aangekondigd: "Als ze oorlog wilt dan zal zij oorlog krijgen".
Ik vrees dat niemand die oorlog zal winnen sterker nog dat toekomstig kind zal het slachtoffer zijn.
Niet meteen het ergste vrezen. Er zijn nog steeds rechtbanken en rechters die dat gaan opvolgen. In het slechtste geval als geen van hen beide zich op een in de verste verten normale manier gaat gedragen tav dat kind, gaat dat gewoon geplaatst worden bij een koppel die er wel liefdevol samen willen voor zorgen en gaat dat alsnog gelukkig opgroeien.
0 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

We zullen het natuurlijk nooit weten, maat ik vraag me af of Bob ook zo zou reageert hebben als hij een dochter kreeg. Hij legt zo vaak de nadruk op ‘ mijn zoon’ dat ik daar zo mijn bedenkingen bij heb.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Renée schreef:We zullen het natuurlijk nooit weten, maat ik vraag me af of Bob ook zo zou reageert hebben als hij een dochter kreeg. Hij legt zo vaak de nadruk op ‘ mijn zoon’ dat ik daar zo mijn bedenkingen bij heb.
Ik ben er 200% van overtuigd dat hij pas "zijn kar keerde" vanaf 't moment dat hij hoorde dat Tamara een zoon verwacht.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef:
Renée schreef:We zullen het natuurlijk nooit weten, maat ik vraag me af of Bob ook zo zou reageert hebben als hij een dochter kreeg. Hij legt zo vaak de nadruk op ‘ mijn zoon’ dat ik daar zo mijn bedenkingen bij heb.
Ik ben er 200% van overtuigd dat hij pas "zijn kar keerde" vanaf 't moment dat hij hoorde dat Tamara een zoon verwacht.
Ik ook. Maar mijns inziens was dat eerder omdat het vernemen van het geslacht hem met de realiteit confronteerde. Dat het om een persoon gaat waarvan hij de vader is. Ik denk dus niet dat het er hem specifiek om gaat dat het een jongen is.
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

christine is maar een vriendin zegt m zou zij er ook zo over denken bob? Je hebt er mee geslapen en ze zegt dat ze je graag ziet.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Hij wil zich enkel concentreren op Boowie en zijn toekomstig zoon en in de rest wil hij geen energie meer insteken met andere woorden de rest kan hem gestolen worden en met de rest bedoelt hij in de eerste plaats Tamara maar hopelijk zijn zijn huisgenoten niet inbegrepen anders zou hij dan beter dat gemeenschapshuis verlaten en alleen gaan wonen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik ben gisteren toch wel geschrokken van 'consequente' Bob.
Nog niet zo lang geleden zei hij tegen Christine dat hij nooit vrijblijvend aan een relatie begint en nu is ze gewoon een vriendin?
Met benifits dan blijkbaar.
Ik denk niet dat zij dat graag gaat horen, hij is voor haar de man van haar leven.
0 x
Gesloten