William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door Captain Cuckoo »

heidiw schreef:Ik vrees dat Marianne haar verstand is kwijtgeraakt ergens rond Toscane.
Wat een scène die "echt-en-techtig biecht met traantje in optie" van William. Dit keer gaat Marianne mogelijk iets méér dan haar verstand verliezen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja,als ze nog meer verliest dan is het gedaan denk ik. Maar onze William zal zijn Nemesis wel tegenkomen denk ik. Allé,vooruit!
0 x
Potentia Principatum
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Er is daar echt iets heel vreemds aan de hand. William schijnt zich in allerlei bochten te wringen en niet te weten waar kruipen om toch maar niet terug naar Toscane te gaan en om te vermijden dat Marianne er vastgoed koopt.

In het begin dacht ik inderdaad dat hij aan "reverse psychology" deed, namelijk "als ik veel tegenwerk zal ze nog sneller iets kopen en zal niemand mij verdenken dat ik daarop uit ben", maar is de laatste tijd zo nadrukkelijk aan het worden dat het mij de indruk geeft dat er iets anders achter zit. Om nog te zwijgen van hoe holder-de-bolder ze plotseling uit Toscane wegmoesten.

Dan begin ik mij toch af te vragen of hij ook in Toscane nog dingen op zijn kerfstok heeft, of er daar misschien mensen zijn die absoluut niet in contact mogen komen met Marianne, of hij ergens voor op de vlucht is,...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Om de een of andere reden zit hij in het nauw.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Nog maar eens een rare situatie. Een "William zoals we hem niet kennen" probeert een "Marianne zoals we haar niet kennen" af te raden voor hun beide een villa in Toscane te kopen. Ver van alle kinderen-pottenkijkers, vooral. :think:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Hij heeft misschien gewoon zijn leven gebeterd, nu hij met 'zijn grote liefde' getrouwd is?
De andere 'vrouw van zijn leven' zit achter tralies, daar valt niks meer te halen.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

satine schreef:Hij heeft misschien gewoon zijn leven gebeterd, nu hij met 'zijn grote liefde' getrouwd is?
De andere 'vrouw van zijn leven' zit achter tralies, daar valt niks meer te halen.
Zoiets als "bij introductie van Luc 2.0 en Marianne 2.0 gratis een William 2.0"? :denk:
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Ja blijkbaar wil William zeker niet naar Toscane gaan wonen. Terwijl er daar toch zo'n mooi wild rondloopt. En waar is dat geweer gebleven ? Heeft hij dat ook in zijn valies gestopt toen hij terug naar België kwam ?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Er was ook nog dat pistool dat hij in een plastiek zakje stopte (voor het groot huisvuil?) Ik herinner me een maffia-)type eigenaar van die villa. Het zou kunnen dat William daar een paar "losse eindjes" heeft laten liggen en dat hij daarom niet terug wil naar Toscane.
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Als Marianne haar geld in bakstenen steekt en dan sterft, gaan de bakstenen naar de kinderen. Volledig onterven kan niet. Geld is makkelijker te verplaatsen dan een Toscaanse villa. Dat is de enige reden waarom William niet wil dat ze koopt.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat weet ik nog niet zo. Ik denk dat William om een of andere reden niet happig is om terug te gaan naar Toscane, villa of niet.
0 x
Potentia Principatum
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Ze kunnen de villa in Toscane ook op zijn naam zetten.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Caligula schreef:Dat weet ik nog niet zo. Ik denk dat William om een of andere reden niet happig is om terug te gaan naar Toscane, villa of niet.
Ja, daar lijkt het sterk op. Hij beweert wel dat hij het doet voor Marianne en komt met argumenten aandraven over 'kinderen niet kunnen missen' etc. Maar aangezien ze toch blijft volhouden dat ze wil vertrekken, wordt het precies moeilijker om zijn kalmte te bewaren. :denk:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Prima idee van William om een villa in Toscane te verwerven op zijn naam voor 50% van de prijs :dance:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Captain Cuckoo schreef:Prima idee van William om een villa in Toscane te verwerven op zijn naam voor 50% van de prijs :dance:
Dat denk ik niet. Ik zie niet in welke verkoper er ginder zijn villa gaat verkopen aan de helft van de prijs. :eh:
0 x
Gesloten