Emma Van Damme (Elise Roels)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Emma Van Damme (Elise Roels)

Bericht door jessie V. »

Ik had niet gedacht dat ze zouden gaan juichen, maar die reactie van Emma is toch wel buiten alle proporties.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

En het erge is nog dat ze beter reageert dan Stan op Tom z'n vraag. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:En het erge is nog dat ze beter reageert dan Stan op Tom z'n vraag. ;)
Dat is maar hoe je het bekijkt, denk ik :razz:
De reactie van Stan was niet positief, maar op een (in mijn ogen toch) begrijpelijke manier. Die jongen heeft al een vader, ook al is die overleden. Geen idee waarom Judith en Tom dachten dat dit alles een goed idee was om voor te stellen, maar goed...
Emma daarentegen, was niet van haar stuk te brengen en bekeek het meteen berekenend. Nu komt ze weer direct met Hélène op de proppen; alles om de situatie naar haar hand te zetten.
Het lijkt ook wel alsof ze met elke opmerking die ze plaatst, wil provoceren of - in het slechtste geval - ronduit kwetsen. Ik vind haar soms echt akelig gedrag vertonen, en dat is niet alleen na alles wat ze meegemaakt heeft. Die uitgekooktheid heeft ze wat mij betreft vanaf het begin af aan gehad...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Emma slaat natuurlijk wel de nagel op zijn kop hé. Stan zal nog wel bijdraaien denk ik. Het is om Emma te doen.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Welja, ze weet ook wel dat Tom zich heel kwetsbaar opstelt met die vraag. Dus tijd voor wat emotionele chantage denkt ze dan. ;)
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Ik vind haar reactie helemaal niet overdreven.

In haar plaats zou ik waarschijnlijk gezegd hebben: "Waar komt gij nu mee af?!" :shock:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is niet alleen wat ze zegt. De manier waarop en de uitdrukking van haar gezicht (neerbuigend).
Dat zie je ook in andere situaties. Als ze iets "liefs" tegen Stan zegt, dan zit daar altijd iets kwaadaardigs in. Iets enorm neerbuigends. Ik zou me als moeder grote zorgen gaan maken om deze dochter.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:Het is niet alleen wat ze zegt. De manier waarop en de uitdrukking van haar gezicht (neerbuigend).
Dat zie je ook in andere situaties. Als ze iets "liefs" tegen Stan zegt, dan zit daar altijd iets kwaadaardigs in. Iets enorm neerbuigends. Ik zou me als moeder grote zorgen gaan maken om deze dochter.
Ik vrees dat Emma de slechte genen van haar vader heeft.
0 x
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

Eigenlijk had Tom (als volwassene en advocaat) het met meer zelfvertrouwen moeten voorstellen. Men zag dat hij onzeker was en het kwam zwak over, en daar heeft Emma gebruik van gemaakt om te scoren en, zoals gewoonlijk, weg te lopen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Daar heb je gelijk in. Hij begon zowat te stotteren. Het was een verkeerd plan en hij bracht het verkeerd.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Goh, anders ging ze het ook gedaan hebben hoor. Stan maakte het haar wel erg comfortabel door weg te lopen.

Tom verwoordde het wel zwakjes. Het klonk bijna als een zakelijk voorstel. Een overnamebod ofzo. :)
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Emma heeft veel meegemaakt maar zelfs daarvoor had ze een lastig karakter. Dat gedoe met jens, niet willen luisteren naar haar moeder, de puber uithangen... Ze is "erger" dan een doorsnee puber.
Ze vertoont inderdaad rare trekjes :twisted:
Los daarvan snap ik dat ze niet staat te springen voor een adoptie. Tom heeft al twee kinderen en zij hebben al een vader.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Emma is idd geen poeslief kind en daagt graag de mensen uit op een héél sluwe manier,
maar langs de andere kant begrijp ik het ook wel een beetje.
Ze heeft om te beginnen al een vader, en dat hij reeds gestorven is maakt daarin geen verschil.
De moeder van haar papa is waarschijnlijk voor Emma hierdoor nog belangrijker.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Ik ergerde mij een beetje aan Emma gisteren. Ze is zo enthousiast omdat haar grootmoeder bij haar komt wonen. Maar Stan heeft het daar duidelijk niet al te makkelijk mee en het is alsof Emma het er maar al te graag is goed inwrijft bij hem.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vind Emma al de hele tijd een verwende puber met bewuste oogkleppen op. Ze wil nog steeds niet inzien dat haar oma Geert vermoord heeft (en NIET Marianne, maar die is nog steeds een heks :crazy:)...
0 x
Plaats reactie