Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door satine »

Tja, dan heb ik blijkbaar iets gemist.
Want ik had niet de indruk dat Ann denkt dat P&P géén goede ouders zullen zijn, helemaal niet.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Tja, dan heb ik blijkbaar iets gemist.
Want ik had niet de indruk dat Ann denkt dat P&P géén goede ouders zullen zijn, helemaal niet.
Die indruk had ik ook niet...
Alleen maar dat ze bezorgd is om Sandrine en wat schrik heeft voor haar reactie later, en dat heeft ze dan ook eerlijk tegen Peggy én tegen de psychologe gezegd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Groot gelijk, Ann. Wat een gedoe weer, zeg.
0 x
Pippa
Nog geen rang

Bericht door Pippa »

Ann heeft eindelijk eens al haar frustratie kunnen uitroepen. Hopelijk heeft het haar goed gedaan en zal ze wat kalmeren. Allé ze zou beter nog eens tegen Marianne 't zelfde doen :angel:
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Gisteren weer een ik-wil-wegzappen-en-ben-heel-die-zever-beu-moment gehad tijdens die scène.
Ik vond het overdreven van Ann. Hopelijk is ze nu inderdaad gekalmeerd en biedt ze haar excuses aan. Dat is het minste wat ze kan doen.
0 x
Pippa
Nog geen rang

Bericht door Pippa »

Thuis heeft elk seizoen wel een moment waar een iets mindere spannende verhaallijn loopt, waar het niet zo nauw steekt dat je enkele afleveringen mist. Daarentegen vind ik het wel leuk dat dr. Ann eindelijk eens een andere rol toegedeeld krijgt als die van ik volg alles en iedereen klakkeloos.
0 x
Hannelore123
x 435

Bericht door Hannelore123 »

Ik vind het fijn dat Ann eens minder 'heilig' is.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Hannelore123 schreef:Ik vind het fijn dat Ann eens minder 'heilig' is.
ze is meestal veel te braaf, ze mag wel eens op haar strepen staan :lol:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Ik zou Ann moeten zijn dwz dokter met bloeiende praktijk en heel veel spaarcentjes, ik zou mijn dochtertje meenemen voor de resterende 2 maanden vakantie ergens waar het lekker warm is met een zwembad en :wave: doen naar het thuisfront en de dokterspraktijk.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Martha,you are my girl! :angel:
0 x
Wallanderjunior
x 435

martha schreef:Ik zou Ann moeten zijn dwz dokter met bloeiende praktijk en heel veel spaarcentjes, ik zou mijn dochtertje meenemen voor de resterende 2 maanden vakantie ergens waar het lekker warm is met een zwembad en :wave: doen naar het thuisfront en de dokterspraktijk.
zou ik ook doen indien ik in haar schoenen stond, ze neemt Mayra ook best mee natuurlijk 8)

:bye: queen mother, :bye: dokterspraktijk inclusief stress
en dan na twee maand met een fris hoofd terug in de praktijk stappen :dance:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Nou Ann, daar heb je wel even gezegd wat het gedrag van Marianne met je doet alleen kwam het wel wat schugter over.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Wallanderjunior
x 435

Kwast schreef:Nou Ann, daar heb je wel even gezegd wat het gedrag van Marianne met je doet alleen kwam het wel wat schugter over.
de voorzichtigheid is de moeder van de porseleinwinkel (of zoiets)
en met Marianne moet je voorzichtig zijn als je haar kleine kantjes bespreekt :mrgreen:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ann zou helemaal geen dokter meer mogen zijn! Schorsen voor het leven die schijnheilige! Ze heeft al zoveel beroepskodes gebroken/geschonden en dan nu dit weer. 2 Artsen de huid volschelden en roepen dat zij ten alle tijden dokter blijft, terwijl die 2 keurig hun werk doen (en hun patienten en de praktijk beschermen door haar op haar plaats te zetten) en zij zelf de oorzaak is van het overlijden van een patiente en loopt te razen en tieren waar de patienten het kunnen horen! Na die ernstige fout zou ze wel eens wat bescheidener mogen zijn en blij dat ze er met 3 mnd vanaf is gekomen.
Zij blijkt dus toch weer net zo egoistisch te zijn als haar broer en haar moeder. Daarom ook dat ik nooit zal roepen dat Ann onder de plak van moeders zit. Zij is een volwassen vrouw en laat zich heus niet doen. Ze doet precies wat haar het beste uitkomt - en dan is het advies van ma (en broer) vaak heel erg in haar eigen straatje hoor.
Zoals ze Mayra behandelt is ook puur egoistisch, vanaf het begin al. Ze moest en zou haar hebben en ze eist net zoveel aandacht op als Marian deed van Geert, zonder iets terug te geven. Zie ook Tom met zijn vrouwen en kinderen.
Word een beetje moe van dat eendimensionale van de Bastiaans/De Dekkers. En ik zou zo graag willen dat het gedoe rond de kinderen eindelijk over is. De psychologe moet Sandrine maar eens weghalen bij dat enge doktershuis en naar Turkije sturen om bij haar broertje te gaan wonen!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Nu loopt ge toch wel erg hard van stapel hoor. Alsof alle mensen die eens een fout maken gewoon moeten geelimineerd worden. Kom,kom, altijd eerst de situatie inschatten en dan pas oordelen. Fout,ja;straf,ja maar ook niet op de brandstapel zetten hé. En sandrine naar Turkije sturen, waar haalt ge dat uit?
0 x
Gesloten