Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door jessie V. »

Nou zeggen we wel dat Rosa alles maar slikt wat Peggy doet en bovendien ook nog alles goed praat, maar Frank is de laatste tijd toch aardig op weg om dezelfde kant op te gaan. :mrgreen: Als je kijkt hoe zelden hij zich om Peggy bekommerd heeft, vraag ik me toch af waar dat ineens vandaan komt.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Uit het feit dat hij zijn zoon mist misschien? ... hij heeft 3 kinderen: Bianca in Marokko, Franky in de Verenigde Staten, en dus is er alleen Peggy nog over om zich over te bekommeren.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Misschien ook een beetje schuldgevoel over dat hij er niet altijd voor haar geweest is als vader ofz..
0 x
"You can call me Root"
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 584

Bericht door martha »

Frankske, loeten betekent hier in de westhoek iets helemaal anders hoor :lol: :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Frank die het opneemt voor zijn dochter,ondanks alles en alles,tja toch.
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 584

Bericht door martha »

Ik blijf het vreemd vinden dat Frank zich zoveel bekommert om Peggy; jaren zijn ze water en vuur geweest en wilde hij zich niet in de vaderrol laten stoppen toen Peggy het op haar 18 te weten kwam dat hij haar vader was. En nu kan Peggy niets verkeerd doen bij Frank :roll: Hij zal moeten opletten want de dag kan misschien komen dat Simonne haar boeltje pakt en ervandoor gaat of nog beter dat hij zijn boeltje mag pakken en samen met snuiteke onder een brug gaan slapen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik heb me ook al af zitten vragen, waar die bezorgdheid ineens vandaan komt. Ben ook benieuwd hoe het verder gaat.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Peggy kan hem ook makkelijk rond haar vinger winden. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

martha schreef:Ik blijf het vreemd vinden dat Frank zich zoveel bekommert om Peggy; jaren zijn ze water en vuur geweest en wilde hij zich niet in de vaderrol laten stoppen toen Peggy het op haar 18 te weten kwam dat hij haar vader was. En nu kan Peggy niets verkeerd doen bij Frank :roll: Hij zal moeten opletten want de dag kan misschien komen dat Simonne haar boeltje pakt en ervandoor gaat of nog beter dat hij zijn boeltje mag pakken en samen met snuiteke onder een brug gaan slapen.
Dat zal niet gebeuren denk, die zijn echt een stevig koppel. Herinner u de tijd dat de Frank zogezegd dood en begraven was?(na de dubbelganger affaire) Het volstond dat Frank terug op de proppen kwam en het was adieu Moke!
Ik denk niet dat ge die uit mekaar krijgt.
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 584

Bericht door martha »

En toch is al de eerste fase ingezet : Frank mag (weeral :mrgreen: ) in de zetel slapen :lol: Als Simonne kwaad op hem is, is dat haar ultieme werktuig om hem te straffen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

martha schreef:En toch is al de eerste fase ingezet : Frank mag (weeral :mrgreen: ) in de zetel slapen :lol: Als Simonne kwaad op hem is, is dat haar ultieme werktuig om hem te straffen.
:lol: :lol: Maar voor hoelang hé.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik moet daar altijd om lachen. Hij moet weer in de zetel slapen. En Peggy en Renzo zijn getuigen. :lol:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

jessie V. schreef:Ik heb me ook al af zitten vragen, waar die bezorgdheid ineens vandaan komt. Ben ook benieuwd hoe het verder gaat.
Niet vergeten dat Peggy blind werd, zoiets raakt een vader, ook Frank.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ranske schreef:
jessie V. schreef:Ik heb me ook al af zitten vragen, waar die bezorgdheid ineens vandaan komt. Ben ook benieuwd hoe het verder gaat.
Niet vergeten dat Peggy blind werd, zoiets raakt een vader, ook Frank.
Inderdaad... Dat - gecombineerd met het feit dat hij nog nooit naar Peggy om heeft gekeken en bijgevolg ook niet dezelfde hoop problemen met haar heeft gehad als Rosa - zorgt er volgens mij voor dat hij nu zo met haar in zit. En misschien ook wel omdat hij weet hoe het is om door stommiteiten zo alleen te komen staan? Want Frank is ook niet aan zijn eerste stunt toe natuurlijk... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

martha schreef:Ik blijf het vreemd vinden dat Frank zich zoveel bekommert om Peggy; jaren zijn ze water en vuur geweest en wilde hij zich niet in de vaderrol laten stoppen toen Peggy het op haar 18 te weten kwam dat hij haar vader was. En nu kan Peggy niets verkeerd doen bij Frank :roll: Hij zal moeten opletten want de dag kan misschien komen dat Simonne haar boeltje pakt en ervandoor gaat of nog beter dat hij zijn boeltje mag pakken en samen met snuiteke onder een brug gaan slapen.
Vroeger had hij Bianca om zich om te bekommeren, ons moe, Rogerke de bietekwiet die hij in toom moest houden, Frankie, Tibo, Lowieke, Jana, zelfs Olivia voor korte tijd. Die zijn nu allemaal het huis uit en nu vindt hij het zijn plicht om voor Peggy te zorgen, nog altijd zijn eigen vlees en bloed waar alle anderen kwaad op zijn en die dan nog eens blind is en zoveel andere persoonlijkheidsproblemen heeft.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Plaats reactie