Bram Schepers (Bert Verbeke)
-
- Poster rang 1
-
- x 435
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Ik was al bang dat ik de enige was die dat dacht.Devilex schreef:Dat depressieve emo gedoe gaat hem niet goed af.
0 x
-
- x 435
Naïeve Bram. Ja natuurlijk, Franky gaat zoiets verzwijgen. Nee, Luc zevert niet, want Luc is een Heilig Paterke.
(Zie topic Luc
)

(Zie topic Luc

0 x
-
- x 435
-
- Poster rang 4
Als 't zover is kunnen ze beter allemaal dekking zoeken.
Dan nog is zijn reaktie te begrijpen. Heet zoiets niet ' gek van verdriet ? "
Dan nog is zijn reaktie te begrijpen. Heet zoiets niet ' gek van verdriet ? "
0 x
-
- x 435
-
- x 435
Weet ik zo nog niet, een nette opruiming in Thuis komt niks te vroeg volgens mij. 

0 x
-
- x 435
Onvoorstelbaar dat die zelfde Bram die vorige week op de mededeling van Franky dat er in Sanitechniek een handeltje in namaakgoederen was opgezet spontaan (en terecht) reageerde dat Luc daar achter moest zitten, nu ineens niet zou kunnen geloven dat diezelfde Luc tot zoiets in staat zou kunnen zijn... 

0 x
- Flannery
- Nog geen rang
Bram en Jana verhuizen naar Luc en zijn bende : tegelijk hilarisch en ongeloofwaardig. Waarom niet naar Ellen, of is die ondertussen geëmmigreerd... 

0 x
-
- x 435
Als ge een bom wil laten ontploffen moeten ze wel tesamen zijn hé...meer slachtoffers. 

0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Bram heeft gezegd dat hij het niet zag zitten om bij Jana haar mama te logeren...Flannery schreef:Bram en Jana verhuizen naar Luc en zijn bende : tegelijk hilarisch en ongeloofwaardig. Waarom niet naar Ellen, of is die ondertussen geëmmigreerd...
0 x
Sanne
-
- Poster rang 1
Zijn blik gisteren toen Simonne dat zei over Luc wou toch iets zeggen.
0 x
-
- x 435
Het is wel Luc die Bram heeft binnengelaten. Hij zou het zich wel eens kunnen beklagen. 

0 x
- Flannery
- Nog geen rang
Dat dacht ik ook : die blik leek zo iets te zeggen van "dit MOET toch wel iets betekenen" ...Devilex schreef:Zijn blik gisteren toen Simonne dat zei over Luc wou toch iets zeggen.

0 x
-
- x 435
Ja vind het raar dat er vandaag niets meer over gezegd is geweest. Blijkbaar kan je in thuis iemand een mep geven zonder dat er een reden achter zit 

0 x