Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door lord F. »

Lacrimosa schreef:Ik snap dat wel, hoewel ik niet voor 'dwingen' ben. Peter moet zijn verleden onder ogen durven komen in plaats van altijd alles op te kroppen en uit te werken op iedereen.
ja, da's waar. in die zin stelde hij gisteren al de juiste vragen aan Femke. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Het is nu wel duidelijk hé, de Peter kan Femke gewoon niet vergeten en Femke tja... ik vrees voor Timmeke. :mrgreen:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat is het toch een nare man! Ik vind het niet eerlijk hoe hij tegen Peggy doet. Hopelijk bezwijkt Femke niet voor zijn kansloze charmes en gaat ze voor Tim! Laat Peter maar vertegenwoordiger worden van Prozac
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kwast schreef:Wat is het toch een nare man! Ik vind het niet eerlijk hoe hij tegen Peggy doet. Hopelijk bezwijkt Femke niet voor zijn kansloze charmes en gaat ze voor Tim! Laat Peter maar vertegenwoordiger worden van Prozac
ben je nu toch niet een beetje te hard voor Peter? :)
Hij zat met heel wat opgekropte frustraties rond Femke en hopelijk heeft dat praatje even duidelijkheid geschapen. Maar denk nu ook niet dat men kan verwachten dat Peter nu in 123 de knop om kan draaien.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Te hard ? Hij heeft het met Femke niet gemakkelijk gehad en Peggy is ook niet echt de ideale keuze maar het wordt toch hoog tijd dat iemand Peter een keertje aanpakt. Eerst Femke bijna te lijf gaan en dan ineens de rust zelve ... Hij weet duidelijk ook nog altijd niet wat hij wil !

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Hij komt altijd vrij stijf en afstandelijk over. Maar nu hebben we toch gezien dat zijn gedrag en humeur van het afgelopen jaar toch grotendeels toe te schrijven is aan de breuk met Femke en al de tralala dat er rond hangt. Dan kan je na een tijd niet meer goed functioneren en dan schat je je acties niet meer juist zoals Peter na de afwijzing van de adoptieaanvraag.

Ik denk dat hij na het gesprek met Femke eindelijk aan zijn verwerkingsproces begonnen is. Het is iets wat hij alleen moet doen. Vandaar dat hij wat afstand vraagt aan Peggy, maar haar ook niet compleet wegduwt.
0 x
Afbeelding
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Peter heeft Femke niet vergeten,daar draait het om. Ik vrees voor het vervolg. En bij Peter zijn er heel wat knoppen om te draaien! Het is bijna ne space shuttle.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Poolaapje ik ben het met je eens. Zeker de eerste alinea. Maar ik vrees toch dat het niet zo simpel zal zijn voor Peter. Het zit nog wel erg diep, ondanks dat gesprek.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Maar Peter gaf geen reactie toen Femke hem confronteerde met het feit dat hij haar bedrogen heeft met de rosse sprinkhaan "Nina" maar wel doordrammen over Femke en Rafaël :thumbdown:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

martha schreef:Maar Peter gaf geen reactie toen Femke hem confronteerde met het feit dat hij haar bedrogen heeft met de rosse sprinkhaan "Nina" maar wel doordrammen over Femke en Rafaël :thumbdown:
Maar rosse sprinkhanen zijn dan ook super-venijnig hoor! :lol:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

martha schreef:Maar Peter gaf geen reactie toen Femke hem confronteerde met het feit dat hij haar bedrogen heeft met de rosse sprinkhaan "Nina" maar wel doordrammen over Femke en Rafaël :thumbdown:
1 keer vreemdgaan tegenover met je eigen halfbroer meerdere keren seks hebben is nog een groot verschil hoor.

Peter kan het nog toeschrijven aan 1 zwak moment zonder gevoelens, dat kan Femke niet zeggen en ze had zelfs een foute, zieke band met Rafaël, da's een heel ander niveau van vreemdgaan.
0 x
Afbeelding
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Helemaal gelijk Poolaapje. Trouwens, als hij nog eens een rosse wil versieren, moet hij zich haasten. Ik heb gelezen dat roodharigen stilaan "uitsterven".

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

eddy en nancy schreef:Helemaal gelijk Poolaapje. Trouwens, als hij nog eens een rosse wil versieren, moet hij zich haasten. Ik heb gelezen dat roodharigen stilaan "uitsterven".

Eddy
Is dat zo Eddy? Jammer. Waar gaan we naar toe? Nu, over Peter, bedrog is bedrog hé. Of dat het nu een of xmaal is. En ik weet ook niet of het werkelijk verschil uitmaakt of het nu met je halfbroer of met de paus is,het is onze perceptie die verschillend is. En wat Femke in de tijd overkomen is met Mike dat vind ik persoonlijk veel erger. Zo erg zelfs dat ik kan begrijpen dat Femke daar een trauma aan heeft overgehouden. En dat Peter dat toen niet begrepen heeft dat zegt veel over hem,niet over Femke.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Het verschil zit hem in de gevoelens. Peter was op het moment van zijn slippertje niet verliefd op Nina of had er geen band mee behalve een werkrelatie. Femke sprak gisteren duidelijk dat ze een band had met Rafaël, dat er eigenlijk wel gevoelens in het spel waren, hoe fout ook.

Dat is het verschil, en maakt het bedrog van Femke erger dan dat van Peter.
0 x
Afbeelding
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Poolaapje schreef:Het verschil zit hem in de gevoelens. Peter was op het moment van zijn slippertje niet verliefd op Nina of had er geen band mee behalve een werkrelatie. Femke sprak gisteren duidelijk dat ze een band had met Rafaël, dat er eigenlijk wel gevoelens in het spel waren, hoe fout ook.

Dat is het verschil, en maakt het bedrog van Femke erger dan dat van Peter.
Dat ligt er dan maar aan hoe je dat bekijkt. Je relatie op het spel zetten met iemand voor wie je geen gevoelens hebt minder erg? Wat is je relatie je dan waard? Ik kan er zelf toch meer begrip voor opbrengen als je vreemd gaat met iemand met wie je een band hebt....(uitgezonderd halfbroers, dat dan weer wel...)

Dat het voor Peter erger is heeft er gewoon mee te maken dat hij begiftigd is met een grotere dosis zelfmedelijden...
0 x
Plaats reactie