,johan1969 schreef:In de Zus en Zo, aan de toog met Waldek, was hij precies n beetje in de wind.
Tja, na een congres van 3 weken!

,johan1969 schreef:In de Zus en Zo, aan de toog met Waldek, was hij precies n beetje in de wind.

Caligula schreef:Den ijzeren kolonel is ondertussen wel een kartonnen soldaatje geworden.

Financiële problemen??? Volgens mij hebben ze daar eigenlijk alle 4 goed aan verdiend. Ze hebben die brouwerij met een aanzienlijke winst verkocht.ranske schreef:ha ha, en van kartonnen soldaat naar postkaart.Hij doekte ijskoud de Slurke brouwerij op wat financiële problemen gaf voor 3 anderen omzijn wraak te koelen op David. Dan kwam Marianne aan de beurt door gezelliger te zijn tegen Rosa dan hij ooit tegen Marianne was. 't Is er ene tegens wiens kar rijden niet vergeven wordt .

ja idd, al mocht dat voor Eddy nog wat meer zijn.tvx1 schreef:Financiële problemen??? Volgens mij hebben ze daar eigenlijk alle 4 goed aan verdiend. Ze hebben die brouwerij met een aanzienlijke winst verkocht.ranske schreef:ha ha, en van kartonnen soldaat naar postkaart.Hij doekte ijskoud de Slurke brouwerij op wat financiële problemen gaf voor 3 anderen omzijn wraak te koelen op David. Dan kwam Marianne aan de beurt door gezelliger te zijn tegen Rosa dan hij ooit tegen Marianne was. 't Is er ene tegens wiens kar rijden niet vergeven wordt .

Ja? Ik kan me toch niet inbeelden dat Emma nu plots smoorverliefd is op Geert.osssver schreef:Ik kreeg plots een zeer groot guitarstarrerig gevoel bij Geert.
Ik ook niet.lord F. schreef:Ja? Ik kan me toch niet inbeelden dat Emma nu plots smoorverliefd is op Geert.osssver schreef:Ik kreeg plots een zeer groot guitarstarrerig gevoel bij Geert.