Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door Caligula »

johan1969 schreef:In de Zus en Zo, aan de toog met Waldek, was hij precies n beetje in de wind.
,
Tja, na een congres van 3 weken! :lol:
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Geert zou beter eens mogen toegeven aan Marianne dat ze al die tijd gelijk heeft wat Mayra betreft. Zouden zijn ogen nu ook eens opengaan als hij te horen krijgt dat Ann en Mayra het kind van Kurt houden want hij vond het toch ook erg voor Emma en Stan dat ze hun vader al kwijt zijn. Ik hoop dat hij zich eindelijk achter zijn vrouw zal staan maar dat geloof ik weeral niet. Geert is ook niet meer de man die hij geweest is. :thumbdown:
0 x
baaltje
Nog geen rang

Bericht door baaltje »

Zeg Geert 't is goe geweest hé zeg!!! :sick:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wat ik vooral zo apart en ergens ook wel grappig vond, is dat Geert in de veronderstelling was dat hij meteen naar Marianne moest rennen om te regelen dat zij haar mond wel zou houden tegenover Judith, terwijl Tom op hetzelfde moment al netjes de volledige waarheid tegenover Judith uit de doeken zat te doen. Nooit gedacht dat ik dit ooit nog eens zou zeggen, maar Geert kan dus nog bij Tom in de leer! Ik vraag me echt heel erg af wat er in die man gevaren is... :wtf:

En waar bemoeit hij zich eigenlijk mee? want het is aan Judith en Tom om te beslissen wat ze met het nieuws van Ann en Mayra doen. Zij hebben het recht om alles te weten, en Judith zal dan zelf wel beslissen wat het beste is voor haar kinderen, lijkt me zo...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Geert hoort dat Ann Mayra steunt met die zwangerschap.
Dus, denk je hij maakt het goed bij Marianne ? Neen, zelfs nu mag zij niets weten (terwijl ze 't al weet).
Is hij als de dood voor het ontploffen van de zo geliefde " familiebanden " ? De echte reden kan ook banaler zijn.
Dat hij als de dood is, te bekennen dat hij haar in de steek liet want diep vanbinnen wéét den ijzeren kolonel dat.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Den ijzeren kolonel is ondertussen wel een kartonnen soldaatje geworden.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Caligula schreef:Den ijzeren kolonel is ondertussen wel een kartonnen soldaatje geworden.
:D
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

ha ha, en van kartonnen soldaat naar postkaart.Hij doekte ijskoud de Slurke brouwerij op wat financiële problemen gaf voor 3 anderen omzijn wraak te koelen op David. Dan kwam Marianne aan de beurt door gezelliger te zijn tegen Rosa dan hij ooit tegen Marianne was. 't Is er ene tegens wiens kar rijden niet vergeven wordt .
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ranske schreef:ha ha, en van kartonnen soldaat naar postkaart.Hij doekte ijskoud de Slurke brouwerij op wat financiële problemen gaf voor 3 anderen omzijn wraak te koelen op David. Dan kwam Marianne aan de beurt door gezelliger te zijn tegen Rosa dan hij ooit tegen Marianne was. 't Is er ene tegens wiens kar rijden niet vergeven wordt .
Financiële problemen??? Volgens mij hebben ze daar eigenlijk alle 4 goed aan verdiend. Ze hebben die brouwerij met een aanzienlijke winst verkocht.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
ranske schreef:ha ha, en van kartonnen soldaat naar postkaart.Hij doekte ijskoud de Slurke brouwerij op wat financiële problemen gaf voor 3 anderen omzijn wraak te koelen op David. Dan kwam Marianne aan de beurt door gezelliger te zijn tegen Rosa dan hij ooit tegen Marianne was. 't Is er ene tegens wiens kar rijden niet vergeven wordt .
Financiële problemen??? Volgens mij hebben ze daar eigenlijk alle 4 goed aan verdiend. Ze hebben die brouwerij met een aanzienlijke winst verkocht.
ja idd, al mocht dat voor Eddy nog wat meer zijn. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Ik kreeg plots een zeer groot guitarstarrerig gevoel bij Geert.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

osssver schreef:Ik kreeg plots een zeer groot guitarstarrerig gevoel bij Geert.
Ja? Ik kan me toch niet inbeelden dat Emma nu plots smoorverliefd is op Geert. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
osssver schreef:Ik kreeg plots een zeer groot guitarstarrerig gevoel bij Geert.
Ja? Ik kan me toch niet inbeelden dat Emma nu plots smoorverliefd is op Geert. :)
Ik ook niet.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Nee absoluut niet.. Dat lijkt me wel héél ver gezocht.. en Geert zou zich toch niet met zoiets bezighouden.. :eh:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zien we dan toch een glimmer van hoop bij Geert? Ik vond hem vandaag niet zo slecht als gewoonlijk.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten