WMBW

Wel we zijn dan op zijn dan op zijn minst met 3.jessie V. schreef:Ik begrijp dat hele gedoe al lang niet meer.
Maak daar maar 4 van...Caligula schreef:Wel we zijn dan op zijn dan op zijn minst met 3.jessie V. schreef:Ik begrijp dat hele gedoe al lang niet meer.
En over het feit dat William helène na het briefke heeft neergeslagen en met auto en al in het kanaal gedumpt heeft wordt ook al niet meer over gesproken. Dat zou toch op zijn minst onderzocht moeten worden denk ik zo.
Zou Marianne dan ondank als die argumenten "tegen", toch betaald hebben aan Hélène zonder de kijker dat te laten weten? En zou dat geld via de gerechtelijke molen nu al bij Hélène zijn? Dat is geen Thuis, dat is sci-fi!Caligula schreef:Het geld is er blijkbaar wel want Marianne heeft toch haar beroep verloren of heb ik het mis? Nu is er wel een bijkomende vraag: Heléne wordt beschuldigd van doodslag op Geert, hoe zit het dan met de erfenis? Geen idee.
Geert was van plan om het aan Sandrine en Britney te schenken, er zijn toch een paar mensen die dat weten?
En Helène's verhaal over de daden van William/Cheri wordt ondertussen gewoon onder de mat geveegd. Rare situatie maar wel passend in Thuis