Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Lazylady
x 435

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door Lazylady »

Paulien slaat helemaal tilt - maar waar is haar zus eigenlijk? Waarom komt die niet naar België, wetende dat haar moeder vermist wordt? En natuurlijk om Paulien bij te staan?

En ik ben akkoord met GIL. Ook ik vond die race er belachelijk uitzien. Wel leuk voor Luc natuurlijk, maar... :crazy:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Een race wil ik altijd nog wel zien,ik vond dat het er een beetje kalm aan toe ging.
Paulien is aan het tilt slaan,dat is zeker en de zus bekijkt het van op afstand,tja wat kan ze anders doen? Te duur om te laten terug komen denk ik. :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Thuis haalt hogere kijkcijfers dan Familie hoor.

Over de aflevering: die vond ik al beter dan die van gisteren waarin werkelijk niets te beleven viel. We hoefden tenminste al geen idiote conversatie meer met Tamara aanhoren over haar aantal sekspartners.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2571

Bericht door satine »

Vreemd dat niemand zich afvraagt waarom Waldek een mes uit de keuken van de Withoeve is gaan halen.
Julia was de kok voor de events, probeerde regelmatig thuis nieuwe recepten uit...
Die moet toch over (een) goed(e) mes(sen) beschikken thuis, waarom zou Waldek dan de moeite gedaan hebben om er eerst aan de andere kant van het erf nog snel eentje te gaan halen? :denk:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is idd zo. Het enige dat ik kan bedenken is dat Julia dat mes heeft meegenomen, onwaarschijnlijk.
Van de andere kant hebben we vandaag wel geleerd dank zij Nancy dat de messen in de Withoeve compleet waren...
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:Paulien slaat helemaal tilt - maar waar is haar zus eigenlijk? Waarom komt die niet naar België, wetende dat haar moeder vermist wordt? En natuurlijk om Paulien bij te staan?
Volgens mij hebben ze dat wel een keer benoemd en wilde Paulien haar zus nog niet inlichten zolang ze niets wisten, omdat ze Katrien niet ongerust wilde maken. Katrien weet als het goed is dus nog altijd van niks... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
sien
Nog geen rang

Bericht door sien »

Dus voor hetzelfde geld is Julia gewoon bij Katrien en gaan Julia en Katrien ervan uit dat Paulien dit al weet. Waar woont Katrien eigenlijk? Ik dacht China?
0 x
Baziel
Nog geen rang

Bericht door Baziel »

Caligula schreef:Dat is idd zo. Het enige dat ik kan bedenken is dat Julia dat mes heeft meegenomen, onwaarschijnlijk.
Van de andere kant hebben we vandaag wel geleerd dank zij Nancy dat de messen in de Withoeve compleet waren...
Ik dacht er meteen aan dat Waldek in een vorige aflevering moest helpen met tomaten snijden van Julia. Volgens mij was ze haar verdwijningstruc toen al van plan en was dit een onderdeel om Waldek zijn vingerafdrukken op het mes te krijgen.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Maar Paulien had toch met haar gebeld?
Sien: Katrien woont in een Afrikaans land (waarvan de naam mij nu toch wel ontsnapt is zeker?!)

Gisteren was het mooi om te zien hoe Frank ondanks alles in Waldek zijn onschuld gelooft, en Angèle die dingen over Frank zei. Komt het op het einde van de week terug goed tussen Frank en Simonne?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:Maar Paulien had toch met haar gebeld?
Dat wel, maar gewoon om te polsen of haar moeder daar niet was volgens mij. Toen dat niet zo bleek te zijn, heeft ze volgens mij ook verder niks meer gezegd over de verdwijning van Julia.
Maar helemaal zeker ben ik ook niet meer, moet ik eerlijk zeggen... :denk: :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

@ Satine:niemand vraagt zich dan ook maar iets af. Iedereen weet het allemaal zo zeker. De agenten, Nancy met haar serie moordenaar en alle mensen die ineens zo zeker weten dat Waldeck de moordenaar is. Frank weet zeker van niet, maar ik denk wel dat hij de enige is. En Nancy ,maar die heeft er haar eigen verhaal van gemaakt. En Peter is een sukkel, die vraagt zich ook niets af wat betreft de "overduidelijke bewijzen".
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lazylady schreef:Sien: Katrien woont in een Afrikaans land (waarvan de naam mij nu toch wel ontsnapt is zeker?!)
IK geloof dat het Burundi is.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Dat Katrien er niet bij betrokken wordt is typisch voor een verdwenen personage in Thuis. Na een tijdje zijn die gewoon vergeten. Paulien's vader loopt ook nog ergens in Thuisdorp rond, maar daar hoor je ook niets van nu zijn dochter het zo moeilijk heeft. Indertijd met de verdwijning van Sofie hebben ze haar broer ook nooit vermeld in dat hele verhaal. Zelfs niet voor haar begrafenis. Ik vraag mij af of die ondertussen al weet dat zijn zus dood is.
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Julia kan niet zomaar naar Burundi zijn gegaan, hoor. Haar paspoort zou gebruikt zijn sinds haar verdwijning en ik hoop dan toch dat de politie dit opgezocht zouden hebben.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef: Indertijd met de verdwijning van Sofie hebben ze haar broer ook nooit vermeld in dat hele verhaal. Zelfs niet voor haar begrafenis. Ik vraag mij af of die ondertussen al weet dat zijn zus dood is.
Oude koe weliswaar maar Sam Bastiaens (de broer van Sofie) was wel degelijk aanwezig op de begrafenis van zijn zus en voordien zat hij in de Fit&Fun angstig te wachten tot er nieuws kwam uit de Ardennen waar Sofies lichaam gevonden was en was hij ook daar toen Mike vermoord werd.
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie