Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door ranske »

Geert moet samenwerken met An en heeft dat liefst comfortabel al moet Marianne daarvoor zo afzien.
Marianne heeft meer pit in haar kleine teen dan die mossel in heel zijn lijf.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Inderdaad ranske - en dat begrijp ik niet goed.
Geert kan ondertussen toch op pensioen? Hij kan er toch voor kiezen om zijn vrouw voor de volle 100% te steunen (als hij dat zou willen, maar zo ziet het er niet naar uit).
Hij zit al weken bezig over 'de familie niet uit elkaar te laten vallen' - ik vind dat Marianne daar (voor haar doen dan toch :razz: ) wel moeite heeft voor gedaan.
Mayra heeft met haar middelvinger veel meer gedaan om brokken te maken die niet meer te lijmen zijn.
Dat hij zijn vrouw niet gelooft wat Mayra betreft en geen graten ziet in het gedrag van zijn 'schoondochter' dat kan er bij mij maar moeilijk in.

Nooit gedacht dat het personage Geert (de B-Fast-man :!: ) door de schrijvers zou getransformeerd worden in een afgedragen sok :roll:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad...
Toen Ann meester Courtois inhuurde voor die rechtszaak, leefde hij overigens wél even met Marianne mee en kon hij wél kwaad op Ann en Mayra worden. Maar hij zei er toen ook duidelijk bij dat ze hem daar ook mee kwetsten...
Is dat dan zijn criterium om partij te trekken? Alleen als ze hem er ook mee kwetsen?
Want hij kan tegenwoordig nog altijd z'n ding doen in de praktijk, iets wat hij blijkbaar gewoon graag wil want hij moet daar inderdaad niet meer werken, en hij zit er ook totaal niet mee dat ze hun huis kwijt zijn, dat was al langer duidelijk.
Dus alles is wel o.k. voor hem zo, en de rest maakt hem blijkbaar niks uit. Dat mag Marianne lekker zelf uitzoeken...
Je zult zo'n "partner" hebben. :roll: :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Dat Geert Marianne niet in alles involgt daar kan ik ook inkomen maar nu zou hij haar moeten steunen ipv te zeggen dat ze geduld moet hebben. Wat kan ze in godsnaam nog meer doen dan te kruipen voor haar schoondochter, vernederend was het!
Aan welke kant staat die eigenlijk aan die van Ann of aan die van zijn vrouw?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, Geertje,Geertje toch! Komaan man, haal uw grote borstel eens boven,verdomme. :(
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Geert, hoe kun hij zijn vrouw al zolang in de steek laten door zijn kop in 't zand te steken, tjonge toch.
Hij zou beter eens echt naar haar luisteren inplaats van haar af te schepen met " geduld ".
Hij gaat liever zijn beklag doen bij Waldek terwijl hij mede-oorzaak is van haar aan de grond zitten.
Marianne heeft meer recht om haar beklag te doen over hem.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Geert heeft idd een "transformatie" ondergaan en niet ten goede.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Heeft hij dan geen gelijk misschien? In plaats dat ze regelmatig iets romantisch kunnen doen met zijn tweetjes is Marianne van 's morgens tot 's avonds bezig met haar oorlog tegen haar schoondochter te voeren. Ik kan best begrijpen dat hij daar schoon genoeg van heeft. Hij wil volgens mij wel hetzelfde als Marianne. Dat de familieruzie wordt bijgelegd. Hij steun Marianne alleen niet in de manier waarop ze dit wenst te bereiken. En daar heeft mijns inziens volkomen gelijk in. Zijn voorspellingen zijn totnogtoe nagenoeg volledig uitgekomen. Elke stap die Marianne heeft ondernomen heeft het alleen maar erger gemaakt en de kloof tussen moeder en dochter is alleen nog maar dieper geworden. Het is ondertussen een heuse ravijn geworden als je 't mij vraagt. Als er nu één iemand die hieraan geen schuld treft is het toch wel Geert.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het is geen kwestie van schuld, het is een kwestie van steun. En als ge daarvoor een ravage moet aanrichten,wel het zij zo maar doe iets man. Vroeger deed hij dat,nu niet meer.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Als zijn vrouw uit haar huis waar ze heel haar leven opgebouwd heeft wordt gezet door haar dochter en dan niets onderneemt tenzij Courtois vernoemd wordt is Geert laf.Al wat hij wil is haar overhalen alles over zich te laten gaan
voor de familiebanden . Ook als ze probeerde die b]familiebanden[/b] te herstellen en diep beledigd wordt
door de opgestoken vinger is zijn reaktie onverschillig met zijn " geduld oefenen ". Wat zijn eigen vrouw doormaakt
interesseert hem niet want hij heeft toch geen bindingen met dat huis, so what's the problem ?
Geert treft schuld omdat hij een mossel is.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

tvx1 schreef:Heeft hij dan geen gelijk misschien? In plaats dat ze regelmatig iets romantisch kunnen doen met zijn tweetjes is Marianne van 's morgens tot 's avonds bezig met haar oorlog tegen haar schoondochter te voeren. Ik kan best begrijpen dat hij daar schoon genoeg van heeft. Hij wil volgens mij wel hetzelfde als Marianne. Dat de familieruzie wordt bijgelegd. Hij steun Marianne alleen niet in de manier waarop ze dit wenst te bereiken. En daar heeft mijns inziens volkomen gelijk in. Zijn voorspellingen zijn totnogtoe nagenoeg volledig uitgekomen. Elke stap die Marianne heeft ondernomen heeft het alleen maar erger gemaakt en de kloof tussen moeder en dochter is alleen nog maar dieper geworden. Het is ondertussen een heuse ravijn geworden als je 't mij vraagt. Als er nu één iemand die hieraan geen schuld treft is het toch wel Geert.
En Geert wist niet op voorhand waar hij aan begon toen hij Marianne vergaf en terug met haar in zee ging?
Onze grote B-Fast meneer is een oud menneke aan het worden: kaarten en een rustig leventje.
Waarom hij zich zo aangetrokken voelde tot Marianne, dat is hij al lang vergeten.

En romantiek? Hij zou kunnen stoppen met werken, maar hij verkiest congressen van 3 weken in het buitenland blijkbaar. :razz:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Onze grote B-Fast meneer is een oud menneke aan het worden: kaarten en een rustig leventje.
Inderdaad. Hij ontgoocheld me zwaar.
satine schreef:Hij zou kunnen stoppen met werken, maar hij verkiest congressen van 3 weken in het buitenland
Congressen van 3 weken? Verdorie! :lol:
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

In amsterdam :shh:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

In de Zus en Zo, aan de toog met Waldek, was hij precies n beetje in de wind.
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik vind het ook schandalig hoe Geert Marianne gewoon aan haar lot overlaat.
0 x
Gesloten