Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Clarke schreef:Volgens mij moet Waldek wel bewijzen dat hij onschuldig is hoor, vingerafdrukken op het moordwapen en daarbovenop bloed van Julia in zijn koffer is niet niets..
Nee, er moet bewezen worden dat Waldek schuldig is, de bewijzen moeten duidelijk aan hem kunnen gelinkt worden.
Hij woonde samen met Julia, dus is het niet raar dat zijn vingerafdrukken op een mes staan. En daarbij, Waldek zit opgesloten, hoe zou hij dan zijn onschuld moeten bewijzen???
Clarke schreef:Volgens mij moet Waldek wel bewijzen dat hij onschuldig is hoor, vingerafdrukken op het moordwapen en daarbovenop bloed van Julia in zijn koffer is niet niets..
Nee, er moet bewezen worden dat Waldek schuldig is, de bewijzen moeten duidelijk aan hem kunnen gelinkt worden.
Hij woonde samen met Julia, dus is het niet raar dat zijn vingerafdrukken op een mes staan. En daarbij, Waldek zit opgesloten, hoe zou hij dan zijn onschuld moeten bewijzen???
Oké, maar laten we niet vergeten dat de keuken van de Withoeve haar werkplaats was, en niet waar ze gezellig zat te kokkerellen om haar middagmaal klaar te maken, toch? Of Waldek al dan niet bij haar woont, zegt toch niets over haar werk? En dat verandert ook niets aan de bloedsporen in zijn koffer, hé
Als er hier dus iemand nog altijd een lap rond haar oren verdient, is het ons Julia
@kke Met een paar motten ga je bij Julia heus niet toekomen hoor!
@Beffie Dat heb ik niet gezegd hé. Het enige wat ik zeg is dat Waldek niet zomaar onschuldig is omdat het gevonden lijk niet van Julia is. That's all.
Caligula schreef:@Ikke Met een paar motten ga je bij Julia heus niet toekomen hoor!
Jij hebt duidelijk nog geen echte mot van mij gekregen, anders zou je dat niet schrijven!
Bij deze, nog een paar motten voor Julia. Ze moet ons maar niet zo ellenlang aan 't lijntje houden.
Dokter Ann, die voor haar delicaat gesprek met Jessica een drukbezocht café uitzoekt en daarbij haar gesprekspartner zelfs de kans niet geeft om zich te verdedigen. Chapeau hoor, Ann !
tvx1 schreef:De rechter. De straf die Eddy heeft gekregen is gewoon veel te licht.
Ha,ha. Wie zei ook al weer: een rechter is ook maar een mens? En dat is maar goed ook. Stel je maar eens voor dat het per PC zou gaan.
Dus geen lap voor de rechter.
tvx1 schreef:De rechter. De straf die Eddy heeft gekregen is gewoon veel te licht.
Ha,ha. Wie zei ook al weer: een rechter is ook maar een mens? En dat is maar goed ook. Stel je maar eens voor dat het per PC zou gaan.
Dus geen lap voor de rechter.
Een mens kan ook fouten maken. Een deze fout verdient zeker en vast een lap.
Lazylady schreef:Simonne, omdat ze vooral handelt uit eigenbelang i.v.m. Jessica!
Ik begrijp haar ergens wel, momenteel zijn ze al met twee personen minder (Julia en Femke), Jessica komt niet meer opdagen...
De taxi's zijn wel haar broodwinning.
En Nancy staat ook niet meteen bekend als de meest bedachtzame persoon in Thuis.
Wat niet wil zeggen dat ik Simonne gelijk geef, maar een licht tikje zou - wat mij betreft - wel volstaan hier.
satine schreef:De taxi's zijn wel haar broodwinning.
Ja ik weet het, maar zeg, een taxichauffeur vinden kan toch ook niet zo moeilijk zijn? Ze weet hoe Mayra kan zijn, iederéén weet dat, het is naïef om dat onder de mat te vegen.
Juist omdat ze weet hoe Mayra kan zijn, krijgt Simonne ook een lap van mij. Eens twee keer nadenken kan geen kwaad.. Maar nee, ze gelooft, zonder boe of ba, wat Mayra zegt .