De manier waarop hij zei: "jaja, ik geloof je..."
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
ikke
- x 435
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Als ik in Waldek's plaats was geweest dan had ik mijn advocaat een peer op zijn muil gegeven.

0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2571
Of een andere advocaat nemen.
Hij vroeg niet eens of Waldek het mes herkende, het misschien al gebruikt had?
En er wordt gesproken over 'alle bewijzen' zijn tegen u.
Een handdoek met wat bloed en een mes met vingerafdrukken?
Ik vraag mij trouwens af, hoe weten ze dat het bloed van Julia is?
Waarmee hebben ze dat dan vergeleken?
Vergelijking met ander DNA-materiaal dat ze gevonden hebben (haren van Julia of zo)
Gaat dit zo snel?
Hij vroeg niet eens of Waldek het mes herkende, het misschien al gebruikt had?
En er wordt gesproken over 'alle bewijzen' zijn tegen u.
Een handdoek met wat bloed en een mes met vingerafdrukken?
Ik vraag mij trouwens af, hoe weten ze dat het bloed van Julia is?
Waarmee hebben ze dat dan vergeleken?
Vergelijking met ander DNA-materiaal dat ze gevonden hebben (haren van Julia of zo)
Gaat dit zo snel?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
De bewijslast tegen u is verpletterend, zei Tim 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is ook iets dat ik me afvroeg: heeft de verdachte het "moordwapen" al gezien? Dat zou toch moeten als het een zo verpletterend bewijs is. Ze zijn er zo langzamer hand weer een boeltje van aan het maken en het kan nog lang duren als ze alle parkings tussen hier en Polen gaan onderzoeken!

0 x
Potentia Principatum
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Geeuw... Wat een boeiende aflevering vandaag.
Hadden ze twintig minuten testbeeld getoond we hadden precies evenveel geweten...
Al moet ik mijzelf corrigeren. Er was welgeteld 1 moment in de aflevering dat mijn aandacht kon vasthouden.
Het moment dat Marianne zo lief in dialoog ging met Joseph en het gesprek van Charité en Joseph dat daaruit voortvloeide.
Voor de rest moet dit 1 van de meest slaapverwekkende afleveringen dit seizoen geweest zijn
Hadden ze twintig minuten testbeeld getoond we hadden precies evenveel geweten...
Al moet ik mijzelf corrigeren. Er was welgeteld 1 moment in de aflevering dat mijn aandacht kon vasthouden.
Het moment dat Marianne zo lief in dialoog ging met Joseph en het gesprek van Charité en Joseph dat daaruit voortvloeide.
Voor de rest moet dit 1 van de meest slaapverwekkende afleveringen dit seizoen geweest zijn
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Tim en Dieter, is het de bedoeling politie uit te lachen ? Er is nog niet eens een lijk gevonden en de bewijzen zijn al
' verpletterend '. Peter is de naam advokaat niet waard met zijn ongeinteresseerde houding. Femke die het bewijs
heeft dat Julia aan Waldek vroeg dat mes te nemen om die tomaten te snijden kwam op het eind met Peter inbeeld
pratend over het drama, eindelijk spanning want zij heeft de oplossing van die vingerafdrukken op zak.
Krijgt de kijker weer een neus gezet met Mis Poes ! Einde uitzending. Het lijkt of ze weten ook dat de kijker
flauwe uitzendingen beu wordt en op 't einde moet dat goedkomen. FLAUW.
' verpletterend '. Peter is de naam advokaat niet waard met zijn ongeinteresseerde houding. Femke die het bewijs
heeft dat Julia aan Waldek vroeg dat mes te nemen om die tomaten te snijden kwam op het eind met Peter inbeeld
pratend over het drama, eindelijk spanning want zij heeft de oplossing van die vingerafdrukken op zak.
Krijgt de kijker weer een neus gezet met Mis Poes ! Einde uitzending. Het lijkt of ze weten ook dat de kijker
flauwe uitzendingen beu wordt en op 't einde moet dat goedkomen. FLAUW.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Een "moord"onderzoek wat rammelt aan alle kanten, Peter die zijn eigen cliënt voor de zoveelste keer niet gelooft, Olivia & Arne die de okselvijvers en bilnaad van de wiskundeleraar bespreken, en Tamara die ons nog eens heel duidelijk moet maken dat ze carefree door de wereld fladdert terwijl ze mijmert over de hoeveelheid bedpartners die ze al gehad heeft: Thuis is wat mij betreft echt niet meer wat het ooit geweest is...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Guapa
- Poster rang 1

Hoe weten ze eigenlijk zo snel dat het bloed van Julia is ? DNA onderzoek duurt toch iets langer dan een paar uren of dagen ? en dat mes, iedereen herkende dat want het was uit de keuken van de Withoeve, maar de eerdere suggestie hier dat Waldek zijn vingerafdrukken er op stonden omdat hij tomatjes had gesneden.... dat was toch in het apt van Julia ? of heeft die geen eigen messen ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Julia was aan het werk in de keuken van de Withoeve toen ze Waldek vroeg om de tomaten te snijden, dus dat was niet bij hen thuis...Guapa schreef:en dat mes, iedereen herkende dat want het was uit de keuken van de Withoeve, maar de eerdere suggestie hier dat Waldek zijn vingerafdrukken er op stonden omdat hij tomatjes had gesneden.... dat was toch in het apt van Julia ? of heeft die geen eigen messen ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is juist. Ik begrijp nog altijd niet waarom de verdachte in deze zaak zijn "moordwapen" niet te zien krijgt. Ik meen dat zowel hij als zijn advocaat dat toch wel eens zouden willen zien. En dat moeten die 2 zeer intelligente flikken toch ook wel begrijpen.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Heeft Waldek daar geen foto van te zien gekregen? Daar ben ik eigenlijk niet meer zeker van... 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat men Waldek verdenkt ok, en zeker gezien die vingerafdrukken natuurlijk, maar dat ze verdorie toch een beetje nadenken. Zou Waldek niet slimmer zijn geweest dan dat, om dat mes goed te verstoppen en niet slordig drie meter van De Withoeve te laten slingeren?!
Zoals Linne al zei; het lijkt wel alsof de politie belachelijk willen maken op deze manier.
Zoals Linne al zei; het lijkt wel alsof de politie belachelijk willen maken op deze manier.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Inderdaad want Simonne kwam nog binnen en toen zei Julia dat ze "gezellig" aan 't kokerellen waren ....dus Simonne weet ook van die vingerafdrukken op dat mes.Christel schreef:Julia was aan het werk in de keuken van de Withoeve toen ze Waldek vroeg om de tomaten te snijden, dus dat was niet bij hen thuis...Guapa schreef:en dat mes, iedereen herkende dat want het was uit de keuken van de Withoeve, maar de eerdere suggestie hier dat Waldek zijn vingerafdrukken er op stonden omdat hij tomatjes had gesneden.... dat was toch in het apt van Julia ? of heeft die geen eigen messen ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad... De politie denkt blijkbaar dat Waldek een heleboel moeite heeft gedaan om het lichaam van Julia ergens tussen België en Polen te laten verdwijnen, nadat hij alle bewijsmaterialen netjes thuis in de berm heeft gelegd.Lazylady schreef:Dat men Waldek verdenkt ok, en zeker gezien die vingerafdrukken natuurlijk, maar dat ze verdorie toch een beetje nadenken. Zou Waldek niet slimmer zijn geweest dan dat, om dat mes goed te verstoppen en niet slordig drie meter van De Withoeve te laten slingeren?!![]()
![]()
![]()
Klinkt logisch! *kuch*
0 x
-
GIL
- Nog geen rang
Na vandaag is alle geloofwaardigheid uit deze serie verdwenen,de koers met de rolstoelen is zo idioot dat men medelijden krijgt met Luc die zo'n rol moet vertolken,het gevecht tussen Simone en Pauline ......de ganse verhaallijn klopt langs geen kanten.Ik heb nog nooit een aflevering van Familie bekeken doch het verwondert mij niet te vernemen dat Familie Thuis ruim verslaat in de kijker prijzen, je zou voor minder.Men zit op een dood spoor door de beperkte mogelijkheden binnen de verhaallijnen.
0 x