Kaat Bomans (Leen Dendievel)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)
Dit is het meest bizarre in een tv-serie sinds Homer Simpson zichzelf met een hamer in het oog sloeg. Hoe verzin je zo een gammel verhaal? De scripschrijvers zijn wel een beetje van lotje getikt! Dat hele verhaal omtrent Leontien haar dood, Franky die zich opeens om wil laten bouwen...
Ronduit bizar. Er is overigens niks mis met transgenders alleen, zoals velen al schreven, nu wordt homoseksualiteit gelinkt aan transgender. Het is net alsof Thuis alleen maar maatschappelijke dingen op de kijkbuis knalt terwijl het eigenlijk naar mijn mening gewoon zoetsappige drama moet voorstellen ten behoeve van ontspanning/entertaining.
Ronduit bizar. Er is overigens niks mis met transgenders alleen, zoals velen al schreven, nu wordt homoseksualiteit gelinkt aan transgender. Het is net alsof Thuis alleen maar maatschappelijke dingen op de kijkbuis knalt terwijl het eigenlijk naar mijn mening gewoon zoetsappige drama moet voorstellen ten behoeve van ontspanning/entertaining.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
Het lijkt wel alsof ze iets gezocht hebben om weer ambras te krijgen tussen Frank en Franky. 

0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Berichten verwijderd...
Geen speculaties in de topics van de personages.
Geen speculaties in de topics van de personages.

0 x
-
- Poster rang 1
Snel snel is deze verhaallijn nu toch ook niet gegaan. Dat het niet goed ging tussen Franky en Tibo wisten we al van toen Simonneke en Yvette naar Amerika geweest zijn. Dat ze uit elkaar zijn weten we al van begin dit jaar, en dat er iets met Franky was weten we nu toch ook al een kleine maand. Dus de opbouw naar dit is toch al wel enige tijd bezig.
Ik vind het best een goede verhaallijn, Best wel verschieten, maar dat is wat de maker willen bereiken. Ze willen de kijker doen verschieten, een beetje het gevoel geven alsof er in jou naaste omgeving iemand komt vertellen dat hij of zij van geslacht veranderd. Missie geslaagd dus. Want weinig mensen geloven hé, en dat is een natuurlijke reactie bij dit soort nieuws denk ik...
Ik vind het best een goede verhaallijn, Best wel verschieten, maar dat is wat de maker willen bereiken. Ze willen de kijker doen verschieten, een beetje het gevoel geven alsof er in jou naaste omgeving iemand komt vertellen dat hij of zij van geslacht veranderd. Missie geslaagd dus. Want weinig mensen geloven hé, en dat is een natuurlijke reactie bij dit soort nieuws denk ik...
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Voor alles wat met het begrip 'transgender' te maken heeft, hebben we een topic bij Actualiteit.
Je vindt het hier
Je vindt het hier
0 x
-
- Poster rang 1
Wat de kritiek op het feit dat hij zich vroeger niet "vrouwelijk gedroeg" en nooit loodgieter zou zijn geworden als hij onbewust reeds iets in die richting had gevoeld: Chris was ook loodgietster, en dat was verder toch best wel een vrouwelijke vrouw.
0 x
-
- Poster rang 2
ik vind het niet proper van Franky dat hij de dag erop al weer naar Amerika gaat. Zo een kostelijke reis voor twee dagen te blijven; Simonne en Yvette hadden hem ook wel wat meer willen zien. En heeft hij Sam al gezien ?
0 x
-
- Nog geen rang
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Enkel 2 vliegtuigtickets? 't Zal wel meevallen zeker.flodderke schreef:ik vind het niet proper van Franky dat hij de dag erop al weer naar Amerika gaat. Zo een kostelijke reis voor twee dagen te blijven; Simonne en Yvette hadden hem ook wel wat meer willen zien. En heeft hij Sam al gezien ?

Franky is duidelijk maar es heen en weer gevlogen om wat praktische dingen te regelen: de overname van de Frens & afspraken te maken in 't UZ.
Het is wel erg voor Frank, Simonne & Yvette om zo achter te blijven met wellicht een hele hoop vragen. Ze zien hun 'zoon' na héle lange tijd terug en geeft duidelijk aan dat het de laatste keer is dat ze 'hem' zo gaan zien. Uw kind gaat misschien niet dood, maar ik kan me voorstellen dat het toch wel afscheid nemen is.
Dat Franky nu niet naar die jubilee gaat, is wel te begrijpen. 't Is duidelijk dat Frank nu die afstand wel even nodig zal hebben. Als hij al niet durft te praten met Waldeck, is het zeker geen goed idee om Franky in de buurt te hebben die er duidelijk al mee klaar is en het al volledig aanvaard heeft. Laat Frank maar eerst wat adapteren.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 1
Ja ik denk dat je gelijk hebt Hannanaske, het is triestig voor Simonne dat hij er niet bij kan zijn op het jubileumfeest maar ik denk dat de kans op conflicten met Frank (die onvermijdelijk een beetje dronken geraakt op feesten) te groot zou zijn.
Hij /had/ natuurlijk ook kunnen wachten om over zijn beslissing te vertellen tot na het feest. Op die paar dagen zou het toch niet zijn gekomen? Hij wist toch lang genoeg op voorhand dat het feest zou plaatsvinden.
Hij /had/ natuurlijk ook kunnen wachten om over zijn beslissing te vertellen tot na het feest. Op die paar dagen zou het toch niet zijn gekomen? Hij wist toch lang genoeg op voorhand dat het feest zou plaatsvinden.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Franky is niet de eerste en vast niet de laatste die op zeer slechte tijden een bommetje dropt. Ik vind het jammer voor Simonneke dat hij niet naar het feestje komt en jammer dat Frank zo reageerde maar qua Frank was dat te verwachten. Ik vind het wel dapper van Franky, lijkt me niet niets wat hij heeft moeten doorstaan. Gelukkig steunt Simonneke hem wel. Heeft hij eigenlijk al gesproken met Sam?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- Poster rang 4
Hij had een dag langer kunnen blijven voor het jubileumfeest dat had zijn ouders enorm deugd gedaan. Hij weet hoe Frank is hoe kun je dat dan uitgerekend de dag ervoor vertellen ? Maar ja, hij is bezig met zich goedvoelen en daar draait de wereld om, niet om gevoelens van ouders.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Idd. Ik ga er trouwens toch van uit dat Sam eigenlijk al weet wat er gaande is na het bezoek van Simonne. Ik denk wel dat Sam dat geheim nu niet overal gaat rond verspreiden, maar hoogstwaarschijnlijk zal thuisdorp het al weten nóg voor Frank de moed heeft om er zelf iets over te zeggen. Als Franky op die jubilee ging zijn, ging Frank het waarschijnlijk niet kunnen verdragen dat zijn zoon vrouwelijke trekken ging vertonen. Ik zou het hem nog zo horen zeggen: "Toon g*dverdomme da ge ne vent zijt, ge zijt ne bomans' En als de drank dan nog es rijkelijk vloeit....Jules schreef:Ja ik denk dat je gelijk hebt Hannanaske, het is triestig voor Simonne dat hij er niet bij kan zijn op het jubileumfeest maar ik denk dat de kans op conflicten met Frank (die onvermijdelijk een beetje dronken geraakt op feesten) te groot zou zijn.

En jubilee of niet.... => ik vrees dat je met zo'n nieuws altijd wel een bommetje gooit en dat er nooit een geschikt moment zal zijn. Je kunt Franky dat nu niet echt kwalijk nemen vind ik. Hij had mss wel een paar dagen extra kunnen blijven om nog een paar keer met Yvette en Simonne af te spreken. Ok, hij heeft eigenlijk wel duidelijk gezegd hoe het met hem gaat en dat alles wel in orde komt, zodat ze tenminste niet bezorgd achterblijft. Maar ik vind het wel sneu voor haar dat ze toch een beetje worstelt met schuldgevoelens en dat nu alleen moet verwerken.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 2
Hij ging wel komen speciaal voor de jubilee hè, en dan plant hij op voorhand al een verblijf van twee nachten en een vertrek voor de jubilee. Dit had anders gekund. Hij zegt dan ook langs de neus weg 'ik vlieg morgenochtend'; Simonneke had dat zeker niet verwacht. Nee hij kwam speciaal voor zijn zaakskes te regelen. Zijn familie mag hem 10 minuten zien.
0 x
-
- Poster rang 1
Moderator bericht:
Geen speculaties in deze topics
Daarvoor hebben we een apart sub-forum.

Daarvoor hebben we een apart sub-forum.
0 x