Dat was om Rosa bezig te houden?martha schreef:peter vraagt een slurfke, laat die onaangeroerd staan en vervolgens komt hij binnen bij Peggy met een fles wijn + 2 glazen.
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
Rieka
- x 435
Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Het is niet omdat Guy geen klacht indient dat de politie en/of een onderzoeksrechter de zaak niet zal onderzoeken.
1. Jens heeft aan Tim verteld dat hij alles heeft bekend op het politiekantoor...
Dat is voldoende voor mij om een onderzoek op te starten.
2. Tim heeft een bekentenis van Jens op zak...
Theoretisch zou hij dit moeten melden, alhoewel hij dat, uit vriendschap, niet zal doen...
3. Er werd verteld dat de taxi stond in een fabriekspand, omcirkelt door rode (sorry, blauw!) politieband
Dit betekent dat er sprake is van een onderzoek, en zelfs als dat niet al te grondig gebeurd is, moet men sporen van ontvoering hebben gevonden.
Er is het touw, de paar vierkante meter waarop Guy dagenlang heeft vastgezeten, touwsporen op zijn lichaam, huidsporen op het touw, urine en fecaliën ergens in de 'perimeter' van zijn gedwongen verblijfplaats,...
4. Guy verklaarde (als ik goed heb gehoord) dat ze beiden aan de taxi aan het werken waren en dat er dan een ongeluk gebeurde???
Wat als dit verhaal met Leo wordt gecheckt? Dan vallen ze direct door de mand.
5. Guy zal wel volledig zijn gecheckt in het hospitaal...
Is het niet raar dat hij een week ongewassen was, dat er grond en touwsporen op zijn lichaam zitten, misschien enige last van ondervoeding, watergebrek,... Wat is het resultaat van het bloedonderzoek? (hij zal wel een baxter gekregen hebben)...
WEERAL TE ZOT OM LOS TE LOPEN DIT SCENARIO

1. Jens heeft aan Tim verteld dat hij alles heeft bekend op het politiekantoor...
Dat is voldoende voor mij om een onderzoek op te starten.
2. Tim heeft een bekentenis van Jens op zak...
Theoretisch zou hij dit moeten melden, alhoewel hij dat, uit vriendschap, niet zal doen...
3. Er werd verteld dat de taxi stond in een fabriekspand, omcirkelt door rode (sorry, blauw!) politieband
Dit betekent dat er sprake is van een onderzoek, en zelfs als dat niet al te grondig gebeurd is, moet men sporen van ontvoering hebben gevonden.
Er is het touw, de paar vierkante meter waarop Guy dagenlang heeft vastgezeten, touwsporen op zijn lichaam, huidsporen op het touw, urine en fecaliën ergens in de 'perimeter' van zijn gedwongen verblijfplaats,...
4. Guy verklaarde (als ik goed heb gehoord) dat ze beiden aan de taxi aan het werken waren en dat er dan een ongeluk gebeurde???
Wat als dit verhaal met Leo wordt gecheckt? Dan vallen ze direct door de mand.
5. Guy zal wel volledig zijn gecheckt in het hospitaal...
Is het niet raar dat hij een week ongewassen was, dat er grond en touwsporen op zijn lichaam zitten, misschien enige last van ondervoeding, watergebrek,... Wat is het resultaat van het bloedonderzoek? (hij zal wel een baxter gekregen hebben)...
WEERAL TE ZOT OM LOS TE LOPEN DIT SCENARIO
Laatst gewijzigd door Peter Jansens op vr 13 apr 2012, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
dafkapin
- Nog geen rang
- azerty1984
- Nog geen rang
En dan nog de WC? na een week moet dat daar sérieus stinken.. of een hele week ingehouden? alles kanPeter Jansens schreef:Is het niet raar dat hij een week ongewassen was, dat er grond en touwsporen op zijn lichaam zitten, misschien enige last
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
En toch....
Een wijs man zei ooit: 'In Thuis klopt alles'.
En hij heeft gelijk.

En hij heeft gelijk.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Waar is die keuken van De Noorderzon eigenlijk? Of maken die al hun eten aan die bar?
0 x
-
Ann+
- x 435
satine schreef:En toch....
En hij heeft gelijk.![]()
![]()
En dat zijn nu eens echte wijze woorden van onze satine!
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Leo had een punt 'wat als men mijn taxi in beslag had genomen'?
Euhm, twee mensen zijn bijna omgekomen door de uitlaatgassen van een taxi...
Zou de politie de wagen sowieso niet in beslag genomen hebben?
Euhm, twee mensen zijn bijna omgekomen door de uitlaatgassen van een taxi...
Zou de politie de wagen sowieso niet in beslag genomen hebben?
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
lord F.
- Poster rang 5

Het was nu ook niet dat hij veel te drinken gekregen heeft van Jens.azerty1984 schreef:En dan nog de WC? na een week moet dat daar sérieus stinken.. of een hele week ingehouden? alles kanPeter Jansens schreef:Is het niet raar dat hij een week ongewassen was, dat er grond en touwsporen op zijn lichaam zitten, misschien enige last
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Luc
- Poster rang 4

Tja, de politie en het gerecht doen wat de scenarioschrijvers willen dat ze doen, niet wat ze in normale omstandigheden zouden moeten doen
.
0 x
-
Ilsemieke
- Nog geen rang
Het kan toch dat hij zich bedacht heeft. dat hij er ineens aan dacht dat Peggy er misschien kon zijn. En dan drink je liever wijn met 2. Daar is toch niks abnormaals aan ?martha schreef:peter vraagt een slurfke, laat die onaangeroerd staan en vervolgens komt hij binnen bij Peggy met een fles wijn + 2 glazen.
Ik vind alleen dat Peter & Peggy niet samen passen.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Ik vind dat Peter eigenlijk beter bij Peggy past dan bij Femke... nu klopt het tenminste
.
0 x
-
CrrX
- Nog geen rang
De keuken is waar Simonne en Julia hun werk doen;)Lazylady schreef:Waar is die keuken van De Noorderzon eigenlijk? Of maken die al hun eten aan die bar?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ben ik toch niet alleen. Alleen ziet Peggy d'r misschien wat wel oud uit voor 'm.Luc schreef:Ik vind dat Peter eigenlijk beter bij Peggy past dan bij Femke... nu klopt het tenminste.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook ik sluit me daarbij aan.Lazylady schreef:Ben ik toch niet alleen. Alleen ziet Peggy d'r misschien wat wel oud uit voor 'm.Luc schreef:Ik vind dat Peter eigenlijk beter bij Peggy past dan bij Femke... nu klopt het tenminste.
Wat betreft dat ouder uitzien: Misschien komt dat wel omdat Peter eerst vooral op wat jonger mikte, dat we hem gewoon niet gewend zijn met iemand van z'n eigen leeftijd? Want eigenlijk scheelt Geert Hunaerts krap een jaar met Sally-Jane van Horenbeeck...
Maar goed, eigenlijk is dit niet iets wat niet klopt in Thuis..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..