Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lazylady
- x 435
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Zoals ik al zei: Tim wordt waarschijnlijk weer de hero van Thuis.
Ik heb -zeker sinds gisteren- het gevoel dat het meningsverschil tussen Tim en Sam over Danny en dat onderzoek ze wel eens uit elkaar zou kunnen drijven, plus het feit dat Tim misschien wel kinderen wil (de foto die hij van Lucas had genomen en Sam "stiekem" had gezien op Tim z'n gsm) en Sam helemaal niet.
Ik heb -zeker sinds gisteren- het gevoel dat het meningsverschil tussen Tim en Sam over Danny en dat onderzoek ze wel eens uit elkaar zou kunnen drijven, plus het feit dat Tim misschien wel kinderen wil (de foto die hij van Lucas had genomen en Sam "stiekem" had gezien op Tim z'n gsm) en Sam helemaal niet.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

heel voorspelbare verhaallijn wel moet ik zeggenzanacht schreef:Danny mag dan wel het laatste woord hebben maar het doen en laten van Tim daar heeft hij geen zeggen aan. Tim gaat verder op onderzoek uit zoals ik al verwacht had.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tim is wel met een gevaarlijk spel bezig hé. Hij is van het onderzoek gehaald en mag als dusdanig geen onderzoeksdaden meer stellen (enfin denk ik toch).Dat hij dat op een privé PC doet waar zowat iedereen kan komen kijken is wel riskant.
Stel (ik zeg stel) dat Toon de dader is,wat dan?
En als die hele zaak Tim en Sam uit mekaar haalt toont dat nog maar eens dat Sam er helemaal niks van begrijpt wat op zich niet zo verwonderlijk is.
Stel (ik zeg stel) dat Toon de dader is,wat dan?
En als die hele zaak Tim en Sam uit mekaar haalt toont dat nog maar eens dat Sam er helemaal niks van begrijpt wat op zich niet zo verwonderlijk is.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Maar ik denk dat Danny zodanig met zichzelf bezig is dat hij helemaal niet oplet met wat Tim bezig is. Trouwens dat was ook al zo in de Frens als ge die wanhopige blikken van Paulien gezien hebt.
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Timmeke Timmeke Timmeke, wat doe je nu ! Dat daar maar geen vodden van komen ...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

-
Soapseut
- x 435
Ze zijn er de politie wel serieus aan het doorsleuren bij Thuis. Ik kan me niet voorstellen dat een verdwijning op die manier aangepakt wordt. Tim wil zijn werk wel doen, maar hij zou om te beginnen Danny moeten aangeven (voor nalatigheid ivm de IP-adressen). Dus zo goed is Timmeke ook niet bezig. De verhaallijn gaat uitdraaien op een sisser, ik ben er niet meer door geboeid. Wie het ook is, we komen het wel te weten en tot dan... voortspoelen als het saai wordt zeker?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja en dan over politiezaken gesproken: de ontvoering van Lucas door Peggy is niet "prioritair"
Tja, wat is dan wel prioritair?
0 x
Potentia Principatum
-
Soapseut
- x 435
De moraal van dit seizoen wordt "flikken zijn idioot"... Zoveel is nu al duidelijk. Wedden dat ze de kidnapper gaan vrijspreken op procedurefouten? Ahja, als het Danny is, is dat zo gefikst.Caligula schreef:Ja en dan over politiezaken gesproken: de ontvoering van Lucas door Peggy is niet "prioritair"
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik begrijp ook niet dat Tim alle details van t onderzoek met zijn vriendin bespreekt !!!! Niet erg correct !
0 x
-
knijn
- Nog geen rang
wel atypisch voor een ontvoerder die een ander erin luist etc en alles uitkient dat hij niet oplet waar z collega mee bezig zou zijn.. en tim is zo vreselijk traaaag.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, die zijn nu al legio! Een echt advocatenfestijn. Ze gaan er verdorie een indigeste aan overhouden.Soapseut schreef:Wedden dat ze de kidnapper gaan vrijspreken op procedurefouten?
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579