Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Bericht door jessie V. »

3 lappen.
1. Frank Bomans, die eerst niet in de onschuld van Simonne geloofde en haar dat ook liet weten en nu de verdenking weggenomen is, dit weer vergeten schijnt te zijn en weer gaat aanpappen met Simon. Daarom begrijp ik ook 'Simonne niet, dat ze dat weer toelaat.
2. Tamara, wegens aanhoudelijk irritant, bemoeizuchtig en betweterig gedrag
3. (maar niet de minste) Peter wegens algeheel wangedrag. Nancy is nog te mild voor hem geweest. Maar anders kon ze ook niet want ze loopt het risico het huis uit gegooid te worden.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Tamara ! Die gaat van kwaad naar erger ; spijtig toch want het is iemand met een goed hart ...
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Het spijtige van zo een zaken zijn dat als een familie lid iets uitgespookt heeft dat dan heel de familie scheef bekeken word ... dan word die hele familie beken als slechterik vreselijk lijkt me dat!

Terug ontopic: Nog steeds Lappen voor Peter echt onuitstaanbaar die kerel en een lap voor Tamara omwille van haar bemoeienis
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Kimmeke schreef:Het spijtige van zo een zaken zijn dat als een familie lid iets uitgespookt heeft dat dan heel de familie scheef bekeken word ... dan word die hele familie beken als slechterik vreselijk lijkt me dat!

Terug ontopic: Nog steeds Lappen voor Peter echt onuitstaanbaar die kerel en een lap voor Tamara omwille van haar bemoeienis
Van welke zaken bedoel je Kimmeke? Over wie heb je het?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Crackers schreef:
Kimmeke schreef:Het spijtige van zo een zaken zijn dat als een familie lid iets uitgespookt heeft dat dan heel de familie scheef bekeken word ... dan word die hele familie beken als slechterik vreselijk lijkt me dat!

Van welke zaken bedoel je Kimmeke? Over wie heb je het?[/quote

Ik had het over als er iemand van je familie bv een moord gepleegd heeft of een dief is word heel die familie ook bekeken als zij ook moordenaars of allemaal dieven zijn. Ik had het niet echt over een personage van thuis hoewel bij Paulien zie ik dat ook een beetje Frank heeft ze al buiten gegooid in de Frens,tegen Kaat en Sam is ze ook onaardig allemaal mensen die familie van Simonne zijn. Maar bon doet er niet toe heb ook geen idee waarom ik dat bericht gisteren plaatste wilde het nog verwijderen maar dat ging niet meer
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Je had wel een beetje gelijk, hoor Kimmeke. Paulien heeft ze allemaal op één hoop gegooid en van tijd tot tijd moet iedereen het ontgelden.
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Mayra Mayra Mayra wat een smerige rotstreek naar Jessica :angry-cussingblack:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

tja, wie anders dan Mayra :angry-screaming: Als ik Jessica was geweest dan had ik mijn jas en sjaal in dat vals kreng haar gezicht geslagen.

En in de namiddagherhalingen is ook Mayra de super bitch van dienst.
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Mayra verdient een serieuze lap. Meer dan één, eigenlijk! Wat een bitch!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Een lappenmand vol voor Mayra! :boo:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Gezien mijn recente afwezigheid is mijn lappenmand terug boordevol. Dus de volle mand naar Mayra! Ik hoop dat ze nu zowat bedolven is.
0 x
Potentia Principatum
Beffie
Nog geen rang

Bericht door Beffie »

Mijn grootste afkeuring gaat naar Tim en Peter.
Stel je voor : Tim gaat naar de onderzoeksrechter en zegt : " We hebben de handtas van Julia gevonden OP DE WEG NAAR POLEN !". Jonge jonge, stel je bent onderzoeksrechter en er is een speurder die je op deze wijze informeert ... dan gooi je hem toch buiten ? En bovendien, dan stel je Waldek terstond op vrije voeten, eventueel met de belofte het land niet te verlaten en zich ter beschikking te houden enz.
En Peter : hou slecht kan een advocaat zijn dat hij niet van deze situatie gebruikt maakt om zijn cliënt vrij te krijgen ?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Beffie schreef:En Peter : hou slecht kan een advocaat zijn dat hij niet van deze situatie gebruikt maakt om zijn cliënt vrij te krijgen ?
Heu...dat het gevonden lijk niet van Julia is bewijst nog niet dat Waldek er niks mee te maken heeft.Het is trouwens niet aan Peter om daarover te beslissen maar wel aan de onderzoeksrechter.Wat moet hij zeggen? Het lijk is niet van Julia, dus laat mijn cliënt maar vrij?
0 x
Potentia Principatum
Beffie
Nog geen rang

Bericht door Beffie »

Je draait de zaken op hun kop, Caligula. We zoeken niet naar ontkenning van schuld, maar naar bevestiging er van.
Waldek moet niet bewijzen dat ie onschuldig is, het parket moet bewijzen dat hij schuldig is. Het vinden van een vreemd lijk in het kanaal heeft met het bewijzen van zijn schuld niets te maken. Evenmin als dat het te maken heeft met het bewijzen van zijn onschuld, wat eigenlijk niet nodig is.
0 x
Clarke
Nog geen rang

Bericht door Clarke »

Volgens mij moet Waldek wel bewijzen dat hij onschuldig is hoor, vingerafdrukken op het moordwapen en daarbovenop bloed van Julia in zijn koffer is niet niets..
0 x
Plaats reactie