Helene kan niets verraden, want William heeft niks verkeerd gedaan.satine schreef:Maar als Hélène veilig en gerust buiten de EU kan wonen, dan loopt William toch nog altijd het risico dat ze hem van daaruit verraadt?
Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
-
- Poster rang 1
Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Tot nu toe niet nee, maar Hélène is wel op de hoogte van de plannen die William heeft ivm Marianne.
0 x
-
- Poster rang 5
Niets misdaan is veel gezegd hé. Hij is uiteindelijk medeplichtig aan de moord op Geert. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Hij heeft niet gestoken.lord F. schreef:Niets misdaan is veel gezegd hé. Hij is uiteindelijk medeplichtig aan de moord op Geert.
Het enige wat hij gedaan heeft is gelogen over wie.
0 x
-
- x 435
Ik denk dat Hélène beseft dat die schuldbekentenis ingetrokken kan worden. Zodra iedereen weet wat voor iemand William is, kan ze zeggen dat hij haar onder druk zette (door de kleinkinderen te bedreigen). Ze kan zeggen dat William Geert vermoord heeft. Marianne zou beter moeten weten, maar Marianne dacht op de duur dat zij zelf Geert had vermoord, dus hoe betrouwbaar is Marianne als kroongetuige?
Heel dat verhaal is een mix van waarheden en leugens. William kan uiteindelijk opdraaien voor alles, ook de moord op Geert. En Hélène, die zal vrolijk verder huppelen... Ze zal bovendien de hele erfenis krijgen van Geert, want ja, ze zal 'onschuldig' zijn.
Heel dat verhaal is een mix van waarheden en leugens. William kan uiteindelijk opdraaien voor alles, ook de moord op Geert. En Hélène, die zal vrolijk verder huppelen... Ze zal bovendien de hele erfenis krijgen van Geert, want ja, ze zal 'onschuldig' zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Toch zal het feit dat Marianne in eerste instantie direct verklaarde dat Hélène gestoken had, en dat Hélènes vingerafdrukken bovendien op die briefopener zaten (en die van William niet), er ook toe doen.
Ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat niemand op de eerste beschuldigingen van Marianne (dat William en Henri dezelfde zijn en dat Hélène's telefoon vol sms'jes stond van hem) is teruggekomen nadat ze die brief van Hélène gevonden hadden. De beide advocaten hadden veel te veel andere dingen aan hun hoofd om deze zaak een beetje fatsoenlijk op te volgen, blijkbaar.
Daarbij heeft William genoeg bewijzen (op zijn telefoon, of ze zijn op te vragen) om aan te tonen dat Hélène op z'n minst medeplichtig is aan alles. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hij willoos voor alles op zou draaien terwijl zij ongestraft met alles wegkomt.
Dat is dan ook de reden dat ik het heel onwaarschijnlijk vind als hij Hélène heeft laten leven. Hij gedroeg zich niet alsof hij ook maar iets om haar gaf, dus eigenlijk was zij alleen maar gevaarlijk voor hem en bovendien een blok aan zijn been toen ze dreigde door te slaan...
Ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat niemand op de eerste beschuldigingen van Marianne (dat William en Henri dezelfde zijn en dat Hélène's telefoon vol sms'jes stond van hem) is teruggekomen nadat ze die brief van Hélène gevonden hadden. De beide advocaten hadden veel te veel andere dingen aan hun hoofd om deze zaak een beetje fatsoenlijk op te volgen, blijkbaar.
Daarbij heeft William genoeg bewijzen (op zijn telefoon, of ze zijn op te vragen) om aan te tonen dat Hélène op z'n minst medeplichtig is aan alles. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hij willoos voor alles op zou draaien terwijl zij ongestraft met alles wegkomt.
Dat is dan ook de reden dat ik het heel onwaarschijnlijk vind als hij Hélène heeft laten leven. Hij gedroeg zich niet alsof hij ook maar iets om haar gaf, dus eigenlijk was zij alleen maar gevaarlijk voor hem en bovendien een blok aan zijn been toen ze dreigde door te slaan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Het klopt inderdaad dat William bewijzen heeft tegen Hélène. Hij kan op zijn minst bewijzen dat hij haar kende. Maar het valt af te wachten hoe zijn verhaallijn afloopt. William kan in zijn 'duel' met Marianne sterven, en dan is het bewijsmateriaal misschien ook weg.
Zaten de vingerafdrukken van Hélène op het moordwapen? Ik herinner het mij niet meer.
Je moet ervan uitgaan dat het gerecht zijn werk zal doen, of de advocaten, maar daar hebben we tot nu toe in deze zaak niks van gemerkt. Bepaalde mensen willen geloven dat Hélène onschuldig is. Gaan die dan nog diep genoeg gaan graven?
Zaten de vingerafdrukken van Hélène op het moordwapen? Ik herinner het mij niet meer.
Je moet ervan uitgaan dat het gerecht zijn werk zal doen, of de advocaten, maar daar hebben we tot nu toe in deze zaak niks van gemerkt. Bepaalde mensen willen geloven dat Hélène onschuldig is. Gaan die dan nog diep genoeg gaan graven?
0 x
-
- x 435
En er is helemaal geen moord gepleegd op Geert. Helène probeerde in een opwelling Marianne neer te steken om ze het zwijgen op te leggen, maar zette zich er tussen en kreeg zo per ongeluk het mes in zich. Dat is geen moord. Moord is een zorgvuldig voorbereidde daad. Dat is iets met voorbedachten rade.Lolplayer schreef:Hij heeft niet gestoken.lord F. schreef:Niets misdaan is veel gezegd hé. Hij is uiteindelijk medeplichtig aan de moord op Geert.
Het enige wat hij gedaan heeft is gelogen over wie.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het was inderdaad geen moord, was niet met voorbedachte rade. Maar als er ooit een rechtszaak van komt hoe gaan al die verwikkelingen bewezen worden. Helene kan poging tot doodslag op Marianne ten laste gelegd worden, ALS alles ooit uit zou komen, want die poging tot doodslag was uiteindelijk het einde van Geert.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja... In eerste instantie namen ze genoegen met de vingerafdrukken van Marianne, maar toen de brief van Hélène opdook hebben ze aanvullend onderzoek gedaan, en bleken de vingerafdrukken van Hélène er ook op te zittenSoapseut schreef:Zaten de vingerafdrukken van Hélène op het moordwapen? Ik herinner het mij niet meer.

0 x
-
- x 435
Allemaal nog steeds zo overtuigd dat de teruggekeerde Hélène ingebeeld is?
0 x
-
- Poster rang 5
William is een dommerik, slimmetje.tvx1 schreef:Allemaal nog steeds zo overtuigd dat de teruggekeerde Hélène ingebeeld is?

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5
Wat een toestand! Wat maakt dat ze nou opeens komt opdraven? 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Haar kleinkinderen - en dan met name Emma - hè? Altijd al haar enige zwakke plek geweest, en dat doet haar nu de das om... Eindelijk!Kwast schreef:Wat een toestand! Wat maakt dat ze nou opeens komt opdraven?

0 x