Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Danny is n eikel ! 'Gij moet niet denken, gij moet doen wat ik zeg'. Jawadde, heb zoiets als 'baas' !
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Hij is natuurlijk wel van het onderzoek gezet.jessie V. schreef:Tim is slim. Hij houdt zich koest en doet braaf wat Danny zegt. Zo kan hij verder zijn eigen plannen uitwerken, beter dan wanneer hij herrie zou gaan schoppen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

Spiderpig spiderpig! Gewoon in het geniep zijn eigen onderzoek volgen. Overigens is het maar een rare zaak dat Danny hem van de zaak heeft gehaald. Zo maakt die flipfluitketel zichzelf alleen maar meer verdacht.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Je ziet toch wel vaker dat inspecteurs van een zaak worden afgehaald, op eigen houtje doorgaan en tenslotte de held worden.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Vooral in tv-series.jessie V. schreef:Je ziet toch wel vaker dat inspecteurs van een zaak worden afgehaald, op eigen houtje doorgaan en tenslotte de held worden.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
-
Lazylady
- x 435
Echt? Heeft er ergens iemand een screenshot gemaakt?Caligula schreef:Hey, voor degenen die het opgenomen hebben moet ge toch eens dat uitprintblad van die IP adressen bekijken.Daar staan daar toch een paar Danny Stevens op maar geen Geert Smekens zover ik kan zien.
0 x
-
tvx1
- x 435
Neen. Helemaal niet. De IP-Adressen zijn niet meer dan een aantal nummers. De namen die je gezien hebt stonden in de inbox van Tim die deels te zien was. Het waren de afzenders van mails die Tim ontvangen heeft. Er stond daar trouwens ook een Stevens Patrick tussen. De broer van Danny ?Lazylady schreef:Echt? Heeft er ergens iemand een screenshot gemaakt?Caligula schreef:Hey, voor degenen die het opgenomen hebben moet ge toch eens dat uitprintblad van die IP adressen bekijken.Daar staan daar toch een paar Danny Stevens op maar geen Geert Smekens zover ik kan zien.
0 x
-
knijn
- Nog geen rang
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Idd, had ook even teruggekeken,maar het is gewoon de inbox.tvx1 schreef:Neen. Helemaal niet. De IP-Adressen zijn niet meer dan een aantal nummers. De namen die je gezien hebt stonden in de inbox van Tim die deels te zien was. Het waren de afzenders van mails die Tim ontvangen heeft. Er stond daar trouwens ook een Stevens Patrick tussen. De broer van Danny ?Lazylady schreef:Echt? Heeft er ergens iemand een screenshot gemaakt?Caligula schreef:Hey, voor degenen die het opgenomen hebben moet ge toch eens dat uitprintblad van die IP adressen bekijken.Daar staan daar toch een paar Danny Stevens op maar geen Geert Smekens zover ik kan zien.
Maar wel goed opgemerkt, anders had ik t niet zo aandachtig bekeken
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat ook ja.knijn schreef:een Vlaamse topspurter uit de jaren '90
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dé Patrick Stevens die ooit op de Olympische Spelen in de finale stond met Michael Johnson.tvx1 schreef:Dat ook ja.knijn schreef:een Vlaamse topspurter uit de jaren '90
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Dit is het topic van Tim.
Als zijn contactpersonen zo belangrijk zijn, mag daarover altijd een nieuw topic aangemaakt worden in het Zeverforum...
Dus, hier graag
Als zijn contactpersonen zo belangrijk zijn, mag daarover altijd een nieuw topic aangemaakt worden in het Zeverforum...
Dus, hier graag
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Niet altijd hé, kijk maar naar de Antwerpse diamantaffaire. Dat moet daar toch ook prettig samenwerken zijn.lord F. schreef:Vooral in tv-series.
Maar om on topic te blijven: Ik begrijp niet goed waarom Tim niet terade gaat bij zijn chef=commissaris. Die heeft toch in principe het laatste woord?
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Danny mag dan wel het laatste woord hebben maar het doen en laten van Tim daar heeft hij geen zeggen aan. Tim gaat verder op onderzoek uit zoals ik al verwacht had.Caligula schreef:Niet altijd hé, kijk maar naar de Antwerpse diamantaffaire. Dat moet daar toch ook prettig samenwerken zijn.lord F. schreef:Vooral in tv-series.![]()
Maar om on topic te blijven: Ik begrijp niet goed waarom Tim niet terade gaat bij zijn chef=commissaris. Die heeft toch in principe het laatste woord?
0 x