Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Frank vertrouwde die kwibus, deed mee.Luc zette ze in de tang. Ik heb nooit goed verstaan dat hij de " zakenman" niet wist dat hij zo zijn bedrijf om zeep hielp. De klachten konden toch niet uitblijven ? Met Eddy heb ik geen medelijden. Hij is met alles begonnen met die nep kranen. Foefelaar van geboorte.
ranske schreef:Frank vertrouwde die kwibus, deed mee.Luc zette ze in de tang. Ik heb nooit goed verstaan dat hij de " zakenman" niet wist dat hij zo zijn bedrijf om zeep hielp. De klachten konden toch niet uitblijven ? Met Eddy heb ik geen medelijden. Hij is met alles begonnen met die nep kranen. Foefelaar van geboorte.
Natuurlijk, maar Luc heeft op het laatste eveneens meegedaan i.p.v. naar de politie te gaan; dus is hij eigenlijk medeplichtig en verdient hij ook zijn straf.
goh, ik zou het eigenlijk niet erg vinden moest Thuis zich volgend seizoen nog eens deels plaats vindt in Leuven Centraal met gevangenis-scenes met Luc, Eddy en Frank. Ze kunnen dan zelfs Guy, Yourie, Swerts en andere veroordeelde criminelen uit Thuis nog eens opvoeren.
Ik dacht even ook Isabelle te vermelden, maar die zit wellicht in een vrouwengevangenis.
Oeps, natuurlijk Lazylady,vergat effe dat er aan toe te voegen.In de zaak Jana is Luc de grote schuldige.
Door en door slecht en mag direkt in de cel. Djulia kan hem bezoeken tenminste als haar frank die nogal vierkant
is dan nog niet gevallen is. Frank is medeplichtig en moet ook boeten maar die betoont tenminste spijt en laat Luc
mee te gaan als hij zich gaat aangeven. Hoe lomp kan die zijn.
martha schreef:Typisch iets voor mensen zoals Eddy : geld gaan aftroggelen bij diegene die het wel hebben in dit geval Femke.
Maar zoveel geld heeft Femke toch niet meer?
Volgens Eddy wel maar dat is typisch voor zo'n soort mensen. Die denken altijd dat anderen een ezel in hun hof heeft staan dat geld sch*t. En vergeet niet dat Eddy nooit vergeten is dat Femke destijds al dat geld van Mike heeft geërfd, waar hij altijd kwaad is over geweest want hij wou zelf dat geld. Dus denkt Eddy nog altijd dat Femke dat geld van Mike heeft waar hij recht op heeft.
Maar Eddy moet toch ook wel weten dat Femke haar loft en de Noorderzon verkocht heeft om allerlei boetes te betalen? En hij moet toch weten dat het geld van de Mike daarin zat. Of denkt hij dat ze nog een toelage krijgt van Peter (behalve die in natura)?