Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
Bob zijn "voordracht" voor de klas van Christine.Voor kinderen van 8 jaar. Die man is toch echt niet van deze wereld. 
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Christine doet wel koeler tegen hem en hij snapt blijkbaar niet waarom. Hij moet het ijzer smeden terwijl het heet is of het is te laat ! Vrouwen houden niet van twijfelaars ! Weet Christine dat Bob vader wordt ? Wschl niet
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Een onderwijzer is er zeker niet aan verloren gegaanjessie V. schreef:Bob zijn "voordracht" voor de klas van Christine.Voor kinderen van 8 jaar. Die man is toch echt niet van deze wereld.
Iemand moet Bob toch eens het verschil uitleggen tussen lagere school en universiteit.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Het is goed dat Christine ingrijpt, liefst 3/4 van zijn betoog werd geschrapt, er valt niet veel meer aan uit te leggen aan de kinderen.heidiw schreef:Een onderwijzer is er zeker niet aan verloren gegaanjessie V. schreef:Bob zijn "voordracht" voor de klas van Christine.Voor kinderen van 8 jaar. Die man is toch echt niet van deze wereld.![]()
Iemand moet Bob toch eens het verschil uitleggen tussen lagere school en universiteit.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Bob stond daar ontspannen bij die kleintjes, dacht hij ook aan zijn zoontje op komst ?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Allee hij heeft het goed van afgebracht.
Maar hij heeft nu laten inpakken door die Christine, ze zitten nu hartstochtelijk te kussen dat het een lieve lust is en Olivia heeft dat juist allemaal gezien.
Maar hij heeft nu laten inpakken door die Christine, ze zitten nu hartstochtelijk te kussen dat het een lieve lust is en Olivia heeft dat juist allemaal gezien.
0 x
-
kingpietro105
- Poster rang 1

en je zal zien dat tamara hem plots nu terug wilt.
terwijl ze hem zelf meermaals afgewimpeld heeft wanneer bob contact wou zoeken
Ik kijk er al naar uit enigste positieve aan "koppel bob en christine"
terwijl ze hem zelf meermaals afgewimpeld heeft wanneer bob contact wou zoeken
Ik kijk er al naar uit enigste positieve aan "koppel bob en christine"
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik denk het wel. Matteo kon zijn zoontje geweest zijn met zijn nerd-gehalteranske schreef:Bob stond daar ontspannen bij die kleintjes, dacht hij ook aan zijn zoontje op komst ?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
De eerste kus is een feit ! Blijkbaar mag smossen op de werkplek ook, zelfs in n school ! Wat als de kindjes dat gezien hadden ?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Ze waren wel zo slim van te wachten totdat alle kinderen weg waren.johan1969 schreef:De eerste kus is een feit ! Blijkbaar mag smossen op de werkplek ook, zelfs in n school ! Wat als de kindjes dat gezien hadden ?
0 x
-
kingpietro105
- Poster rang 1

Ge moet toegeven dat onze christine wel weet hoe ze een man moet verleiden Ze kan bob op de jusite manieren raken 
Komt natuurlijk wel slecht over tegenover tamara aanvaard zijn kind niet en Begint met iemand anders een realtie
geeft haar een gevoel van heeft hij eigenllijk ooit van me gehouden?
en ik stel me die vraag toch ook als je al zo snel begint met iemand anders
Komt natuurlijk wel slecht over tegenover tamara aanvaard zijn kind niet en Begint met iemand anders een realtie
en ik stel me die vraag toch ook als je al zo snel begint met iemand anders
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Het pleit hem niet vrij natuurlijk maar Bob is er ingeluisd door Christine die van geen opgeven weet.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, en met de nadruk op ingeluisd.ranske schreef:Het pleit hem niet vrij natuurlijk maar Bob is er ingeluisd door Christine die van geen opgeven weet.
Bob kan nog zo'n hoog IQ hebben, als het op gevoelens en EQ aankomt, schort het er bij hem nog wel eens aan.
Treurig dat een type als Christine alle kans krijgt om daarop in te spelen. Ook niet in de laatste plaats omdat goede vriend Lowieke het allemaal wel amusant lijkt te vinden.
Ze zouden Bob beter eens rustig en serieus de feiten van de afgelopen tijd voor zijn neus leggen, en hem zo duidelijk maken dat hij niet heel slim bezig is, zowel wat Tamara als Christine betreft.
Maar nee...Lowieke duwt hem liever in de klauwen van dat opdringerige type, want het is zo grappig om Bob van z'n melk te zien op alle fronten. Kan hij nog eens lachen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik denk dat Christine toch wel echt verliefd is op Bob, anders zou ze zoveel moeite niet doen. Ze begint niet met Bob om Tamara te pesten denk ik
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Maar Tamara zal dat wel zo interpreteren.johan1969 schreef:Ik denk dat Christine toch wel echt verliefd is op Bob, anders zou ze zoveel moeite niet doen. Ze begint niet met Bob om Tamara te pesten denk ik
0 x