Karin Baert (Kadèr Gürbüz)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Neen Jessie, de ruzie was tussen Kristel en Karin omdat die ondanks haar belofte het filmpje op één of andere manier misbruikt heeft. Daarom denk ik in een andere richting met de spoilers in het achterhoofd.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat klopt, dat was inderdaad Kristel, die nu dus Dries' eerste klant is na het her-opstarten.
Heeft Karin dat filmpje van die Kristel destijds niet openbaar gemaakt, zodat haar reputatie (tegelijk met die van Dries) ook door het slijk behaald werd?
Hoe dan ook waren die 2 vriendinnen-af na dat voorval...
Heeft Karin dat filmpje van die Kristel destijds niet openbaar gemaakt, zodat haar reputatie (tegelijk met die van Dries) ook door het slijk behaald werd?
Hoe dan ook waren die 2 vriendinnen-af na dat voorval...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Karin had Kristel beloofd dat ze onherkenbaar zou zijn.
Maar grote mond Karin vond het zo leuk dat ze het aan Tom moest vertellen, die er Kristel op aansprak.
Waarop die razend werd en het aan Dries vertelde, wie hem erbij gelapt had.
Ik vermoed dat het nu... (spoiler).
Daarom dat ik Karin oerdom vindt. Een ezel stoot zich geen twee keer...
Karin daarentegen.
Maar grote mond Karin vond het zo leuk dat ze het aan Tom moest vertellen, die er Kristel op aansprak.
Waarop die razend werd en het aan Dries vertelde, wie hem erbij gelapt had.
Ik vermoed dat het nu... (spoiler).
Daarom dat ik Karin oerdom vindt. Een ezel stoot zich geen twee keer...
Karin daarentegen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Of juist hulp?? Als ze nog wat wraak koestert naar Karin toe, omdat die haar privacy geschonden heeft, dan zitten we op de goede weg!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
ikke
- x 435
Dat dacht ik ook: wraak!daffy duck schreef: do 26 mar 2020, 17:17 Of juist hulp?? Als ze nog wat wraak koestert naar Karin toe, omdat die haar privacy geschonden heeft, dan zitten we op de goede weg!
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 184
Karin is ook geen gewone ezel(in) maar een drie dubbele overgehaalde vierkante en omgekeerde steenezel(in) en die stoot wel 20 keer aan dezelfde steen.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
spot ik hier een niet al te grote fan??apestaart schreef: do 26 mar 2020, 18:07 een drie dubbele overgehaalde vierkante en omgekeerde steenezel(in)
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Inderdaad.
Het ziet er naar uit dat ze precies hetzelfde zal meemaken als toen met Kristel.
Wat bewijst dat Karin met ruime voorsprong het domste personage ooit is in Thuis
Het ziet er naar uit dat ze precies hetzelfde zal meemaken als toen met Kristel.
Wat bewijst dat Karin met ruime voorsprong het domste personage ooit is in Thuis
1 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- apestaart
- Poster rang 4

- x 184
-
tvx1
- x 435
Nu heeft Karin mij toch verrast. Ik dacht echt dat zij die kans om Peter een loer te draaien zonder aarzelen ging grijpen. Niet dus.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Ik denk dat Peter voor haar een te geduchte tegenstander is, ze concentreert zich eerder op zwakke prooien.tvx1 schreef: di 07 apr 2020, 20:15 Ik dacht echt dat zij die kans om Peter een loer te draaien zonder aarzelen ging grijpen. Niet dus.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 184
Karin mag een ander advocatenkantoor zoeken want Tom heeft de samenwerking stopgezet en als troost gaat ze dan maar Dieter verleiden, echt waar gaat dat mens nu een huwelijk kapotmaken, heeft zij nog niet genoeg schade aangericht?
Dat Karin dan maar rap uit de serie verdwijnt, ik zal haar niet missen.
Dat Karin dan maar rap uit de serie verdwijnt, ik zal haar niet missen.
0 x
-
ikke
- x 435
Correctie: (zatte) Dieter trok haar direct tegen zijne gilet toen ze Bar Madam binnenstapte. Van verleiden was geen sprake, wel van lelijk misbruik maken van de situatie en van "troost" zoeken. In 't café zelf zag het er niet naar uit dat er daar ook maar één iemand een woord tegen haar zou zeggen. Als ik al kwaad ben om deze stomme zet, dan zeker niet op Karin. Wel op de scenaristen (alweer een stomme wending van een stomme verhaallijn).

0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik vind dat Karin een dikke lap verdient. Of meerdere, dat mag ook.
Dit was niet 'ingaan op het zatte geflirt van Dieter'.
Ze is hem gewoon achterna gegaan en ze heeft hem vastgepakt en hem binnen gedaan, met de deur naar het café wagenwijd open.
En ze waren vanuit het café in de spiegel te zien...
Dat was zeker NIET het initiatief van Dieter, die kon nog amper op zijn benen staan.
Karin heeft nu eenmaal de behoefte om ALLES kapot te maken, veel is niet genoeg.
Dit was niet 'ingaan op het zatte geflirt van Dieter'.
Ze is hem gewoon achterna gegaan en ze heeft hem vastgepakt en hem binnen gedaan, met de deur naar het café wagenwijd open.
En ze waren vanuit het café in de spiegel te zien...
Dat was zeker NIET het initiatief van Dieter, die kon nog amper op zijn benen staan.
Karin heeft nu eenmaal de behoefte om ALLES kapot te maken, veel is niet genoeg.
0 x