Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Zijn verhaaltje over 'loyauteit' verraste mij wel, ik dacht dat hij alles zou doen voor n overwinning of poen.
0 x
-
Rieka
- x 435
Ewel, dat verbaasde mij ook heel erg, in vroegere zaken dacht ie enkel maar aan winnen, de rest kon hem gestolen worden.johan1969 schreef:Zijn verhaaltje over 'loyauteit' verraste mij wel, ik dacht dat hij alles zou doen voor n overwinning of poen.
Maar ik heb hem liever zo: een beetje menselijker.
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Pastoor Tom

0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
lord F.
- Poster rang 5

nu ja, het was ook de best mogelijke uitleg nadat Femke hem toch een beetje voor schut zette in de rechtszaal (vanuit het standpunt van een advocaat dus)johan1969 schreef:Zijn verhaaltje over 'loyauteit' verraste mij wel, ik dacht dat hij alles zou doen voor n overwinning of poen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- azerty1984
- Nog geen rang
En hij kon zich ook wel scheren....
Zo voor een rechter komen....
Zo voor een rechter komen....
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Zijn reactie op Lynn kwam precies zo uit het niets. Heb ik een aflevering gemist ofzo ?
Wist niet dat hij echt ontevreden was over haar. . .
Wist niet dat hij echt ontevreden was over haar. . .
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Tom heeft al eens wat zuur gereageerd omdat Lynn tijdens haar (zeer lange) vakantie niet op zijn telefoontjes had gereageerd, Lynn meldde zich meteen ziek na de rechtszaak van Femke waarbij ze Tom niet al te veel steunde dus waarschijnlijk heeft ze flink roofbouw gepleegd op de goodwill die ze bij Tom had...
0 x
-
Rieka
- x 435
Is dat voldoende reden om iemand te ontslaan?Tomboy schreef:Tom heeft al eens wat zuur gereageerd omdat Lynn tijdens haar (zeer lange) vakantie niet op zijn telefoontjes had gereageerd, Lynn meldde zich meteen ziek na de rechtszaak van Femke waarbij ze Tom niet al te veel steunde dus waarschijnlijk heeft ze flink roofbouw gepleegd op de goodwill die ze bij Tom had...
Mja, als advokaat zal ie wel een geldige reden vinden, zeker?! En eigenlijk wist ik niet dat ze daar al vast in dienst was...
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Hij zal vast niet als advocaat hebben gereageerd, ik denk dat zijn beweegredenen meer van persoonlijke aard zijn. Tom heeft denk ik nog een boontje voor Lynn maar reageert nu zijn frustraties af. Ik heb zo'n bruin vermoeden dat we voorlopig nog niet van Lynn af zijn. als het aan Tom's hormonen ligt zal hij vast wel bijdraaien...Rieka schreef:Is dat voldoende reden om iemand te ontslaan?Tomboy schreef:Tom heeft al eens wat zuur gereageerd omdat Lynn tijdens haar (zeer lange) vakantie niet op zijn telefoontjes had gereageerd, Lynn meldde zich meteen ziek na de rechtszaak van Femke waarbij ze Tom niet al te veel steunde dus waarschijnlijk heeft ze flink roofbouw gepleegd op de goodwill die ze bij Tom had...![]()
Mja, als advokaat zal ie wel een geldige reden vinden, zeker?! En eigenlijk wist ik niet dat ze daar al vast in dienst was...
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik heb de indruk dat er eerder iets aan de hand is met Abigail's(de actrice die Lynn vertolkt) hormonen.Tomboy schreef:Hij zal vast niet als advocaat hebben gereageerd, ik denk dat zijn beweegredenen meer van persoonlijke aard zijn. Tom heeft denk ik nog een boontje voor Lynn maar reageert nu zijn frustraties af. Ik heb zo'n bruin vermoeden dat we voorlopig nog niet van Lynn af zijn. als het aan Tom's hormonen ligt zal hij vast wel bijdraaien...Rieka schreef:Is dat voldoende reden om iemand te ontslaan?Tomboy schreef:Tom heeft al eens wat zuur gereageerd omdat Lynn tijdens haar (zeer lange) vakantie niet op zijn telefoontjes had gereageerd, Lynn meldde zich meteen ziek na de rechtszaak van Femke waarbij ze Tom niet al te veel steunde dus waarschijnlijk heeft ze flink roofbouw gepleegd op de goodwill die ze bij Tom had...![]()
En dat dat de reden is waarom Wim(Tom) zich van haar MOET ontdoen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik heb niet gekeken maar ik had in het voorstukje gezien dat vrouw holle sito presto haar bureau moest opruimen. Waarschijnlijk begint De Decker eindelijk in te zien dat hij voor haar slechts een speeltje was.... of hij moet haar per abuis hebben bezwangerd maar daar geloof ik niets van. In elk geval is het wel een tamelijk sneue actie om haar dan maar te ontslaan. Welke spinkhaan komt ervoor in de plaats? We hebben een rosse sprinkhaan gehad, een chocosprinkhaan... what is next? Een rockstar? Yeah!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Leigh
- Nog geen rang
Ik had heel die polemiek over Lynn haar afwezigheid ook totaal gemist en verschoot van Tom zijn reactie. Maar soit, ik zou Lynn niet missen.
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Vond Tom zijn reactie er ook wat over hoor. En zeker toen hij zei dat ze meteen weg moest. Inderdaad precies wat frustatie over iets anders die hij kwijt moest. Maar ik denk nog niet dat we van haar af zijn hoor. Uit het feit dat ze haar dossiers nog wou 'afwerken' denk ik dat ze nog wel iets in petto heeft.
En Abigail ( de actrice wat Lynn speelt ) was deze zomer ook vrij druk met het opnemen van andere shows zoals o.a. de nieuwe show van Luc Wyns 'Crimiclowns' , waardoor ze dus wat minder tijd had voor thuis. Maar eruit is ze denk ik nog niet.
En Abigail ( de actrice wat Lynn speelt ) was deze zomer ook vrij druk met het opnemen van andere shows zoals o.a. de nieuwe show van Luc Wyns 'Crimiclowns' , waardoor ze dus wat minder tijd had voor thuis. Maar eruit is ze denk ik nog niet.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Als ze onwettig afwezig was, dan heeft Tom toch alle recht om haar te ontslaan. Niet meer dan normaal.
En over dat nog bijwerken van haar dossiers. Ik zou er niet van verschieten als ze informatie zou doorspelen aan papa, als hij deze kan gebruiken.
En over dat nog bijwerken van haar dossiers. Ik zou er niet van verschieten als ze informatie zou doorspelen aan papa, als hij deze kan gebruiken.
0 x