Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Ann+
- x 435
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Is ze dan niet vreselijk laat, ik had begrepen dat ze ver over de 60 was ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ann was al dokter toen Thuis begon, die is dus nu al rond de 40, dan kan het inderdaad goed zijn dat Marianne al ouder is dan 60.
Dat lijkt me inderdaad wel wat laat voor de overgang.
Dat lijkt me inderdaad wel wat laat voor de overgang.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Hahaha ach, wellicht was ook laat in de puberteit?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Valda
- Poster rang 1

Ik herinner me nog een grappige scene uit één van de eerste seizoenen, als het niet het eerste was, waar Marianne zich niet goed voelt ofzo... Felicienne zegt daarop: maar madame marianne, dat zal aan den overgang liggen...
0 x
tomorrow is another day...
- Ganja
- Poster rang 3

Ik ben het eens met de meesten hier. Het past niet bij de stijl van Marianne om vreemd te gaan, en al helemaal niet de manier waarop
In mijn ogen een blunder van de Thuis schrijvertjes om haar vreemd te laten gaan. En heb het al eerder gezegd het blijft spijtig dat men eens niet kiest voor tenminste 1 "normaal" koppel waarbij er niet vreemd wordt gegaan. Sommigen noemden dat hier dan saai, maar je kan ze dan ook lekker laten ruzie maken af en toe hé altijd dat vreemd gaan
zucht
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Ik vind ook dat dit niet bij Marianne past. Ik vind ook dat er abnormaal veel vreemd gegaan wordt, alsof er geen koppels meer bestaan die "moeilijke momenten" doorspartelen met nu en dan een meningsverschil en/of (stevige) ruzie 
0 x
-
flupke
- Nog geen rang
Inderdaad, overspel en Marianne, het gaat niet echt samen. Ik denk dat Marianne zich vooral verveelt. Ze heeft niet echt iets om handen en Geert is altijd druk bezig met zijn praktijk. Dat is nu eenmaal zo als dokter. Nu Sandrientje naar school gaat, kan ze die ook niet meer de ganse dag door bemoederen. En veel vriendinnen of hobby's van haarzelf schijnt ze ook niet te hebben.
Als er zich dan zo iemand als David aandient, wordt de verleiding wel echt groot. Geen wonder dat er tegenwoordig met haar niet te leven valt.
Als er zich dan zo iemand als David aandient, wordt de verleiding wel echt groot. Geen wonder dat er tegenwoordig met haar niet te leven valt.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

En dan moet ze maar met een ander in bed kruipen ?flupke schreef:Ik denk dat Marianne zich vooral verveelt.
Dat ze dan kookles, dansles, vliegles of weet ik wat, volgt.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vind dat ze zich nu echt verkeerd gedraagt. Voor dit gedrag is ze toch echt een stuk te oud. Ik denk dat ze vooral niet weet om te gaan met haar gevoelens voor David
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik snap helemaal niet waarom ze gevoelens kreeg voor David, die past toch helemaal niet in het rijtje?Kwast schreef:Ik vind dat ze zich nu echt verkeerd gedraagt. Voor dit gedrag is ze toch echt een stuk te oud. Ik denk dat ze vooral niet weet om te gaan met haar gevoelens voor David
Hij lijkt zelfs ook helemaal in niets op Walter(niet haar eerste echtgenoot), die ook een buitenbeentje was...
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik snap dat ook niet. Ik dacht dat ze gelukkig was met Geert??? Ik vind David niet bepaald een bruisend type. Misschien dat één van de scenarioschrijvers het in zijn of haar bol is geslagen
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Waarom? Staat er een maximum leeftijdsgrens op verliefd worden dan?Kwast schreef:Voor dit gedrag is ze toch echt een stuk te oud.
Ik vind ze ook niet echt bij elkaar passen en de verhaallijn rammelt aan alle kanten - het onbegrip tussen haar en Geert komt wel heel plots, terwijl ze daarvoor echt wel een solide stel waren - maar verliefde mensen doen nu eenmaal (soms) gekke dingen.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Tja, als een oude schuur in brand vliegt, probeer dat maar eens te blussen 
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind het nogal vergezocht dat Geert 50.000 euro aan een 'hobby' uitgeeft en dan nog wel samen met een paar niet-onbesproken figuren. Waar haalt Eddy zoveel geld ? Vroeger had Geert nooit hobby's, we zagen hem enkel werken en voor tv zitten met Marianne bij manier van spreken. Zijn wildste hobby was wandelen.satine schreef:Ik niet.Rieka schreef:Helemaal akkoord!johan1969 schreef: Ik vind het ook niet bij Geert passen dat hij investeert in zo'n risicovolle onderneming! Een appartement aan zee lijkt me toch n betere belegging!
Allemaal vergezocht zenne.
Noch Geert, noch Marianne zien dit als een belegging.
Marianne ziet dat appartement als een appartement, Geert zit dat bierbrouwen als een hobby.
En ik denk dat hij voor die 50.000 euro echt geen boterham minder moet eten, dus wat zou hem moeten tegenhouden buiten zijn vrouw?
En verder vergelijk je appelen met peren Johan, of denk je dat je een appartement met zicht op zee koopt voor 50.000 euro?
Maar dit is niet het topic van 'De Beleggers' maar van Marianne.
Zelfs het kleiduifschieten was zijn idee niet.
Marianne kan nog altijd haar appartement kopen vermoed ik.
En ook voor de rest maken ze ruzie over kleinigheden, maar ja, er moet toch een dipje in hun relatie komen vooraleer David zijn kans kan wagen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
ik denk dat hij vooral vertrouwt op de 'know-how' van David, waar hij toch wel hoog mee oploopt.johan1969 schreef: Ik vind het nogal vergezocht dat Geert 50.000 euro aan een 'hobby' uitgeeft en dan nog wel samen met een paar niet-onbesproken figuren.
Maar dit is het topic van Marianne Bastiaens.
0 x