Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Ik heb me ook afgevraagd of dat dezelfde put was, maar ik weet het niet zeker. Maar je bericht staat wel op de verkeerde plek. Het is niet iets wat niet klopt.
0 x
-
BelgTelg
- Nog geen rang
Als het inderdaad dezelfde put was, zou het niet kloppen, of duidelijk maken dat Bram en co broodjes en frieten eten in plaats van te werken. (Ik woon in China en ik verlang zo naar een broodje en Belgische frieten!!! Binnenkort eet ik mijn computer op!)jessie V. schreef:Ik heb me ook afgevraagd of dat dezelfde put was, maar ik weet het niet zeker. Maar je bericht staat wel op de verkeerde plek. Het is niet iets wat niet klopt.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

als het dezelfde werf is van toen zou dat willen zeggen dat ze bij Sanitechniek niet te rap doorwerken want de bedoeling van een werf is toch meestal dat dat ooit een huis wordt.azerty1984 schreef:De werf waar guy in vastzat in de putis dat niet dezelfe put waar die zogzegde gestoorde bruno broer van die blonde waar waldek heeft mee aangepapt is gevallen?
bon, liftkokers in moderne werfen heb je overal maar het trekt er toch sterk op...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Millie
- Poster rang 1

Haha, heel veel heb ik ze daar nog niet zien werken.lord F. schreef:als het dezelfde werf is van toen zou dat willen zeggen dat ze bij Sanitechniek niet te rap doorwerken want de bedoeling van een werf is toch meestal dat dat ooit een huis wordt.azerty1984 schreef:De werf waar guy in vastzat in de putis dat niet dezelfe put waar die zogzegde gestoorde bruno broer van die blonde waar waldek heeft mee aangepapt is gevallen?
bon, liftkokers in moderne werfen heb je overal maar het trekt er toch sterk op...
0 x
-
Nathan
- Nog geen rang
- Contacteer:
Het zal wel een andere werf zijn zeker? Die koker ziet er toch iets anders uit dan de vorige waarin Bruno is gevallen.
En anders is het geen goeie reclame voor Sanitechniek, als ze zolang bezig zijn met één werf
En anders is het geen goeie reclame voor Sanitechniek, als ze zolang bezig zijn met één werf
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Dat Jens, Guy knock out klopt ! Zo'n klein schriel mannetje en een kop kleiner dan Guy !
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Kan toch.. Guy was misschien verrast door de aanval.johan1969 schreef:Dat Jens, Guy knock out klopt ! Zo'n klein schriel mannetje en een kop kleiner dan Guy !
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En om iemand met een baseballknuppel van achteren te verrassen speelt lengte niet echt een rol.Luc schreef:Kan toch.. Guy was misschien verrast door de aanval.johan1969 schreef:Dat Jens, Guy knock out klopt ! Zo'n klein schriel mannetje en een kop kleiner dan Guy !
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
lord F.
- Poster rang 5

De slag hebben ze niet getoond, maar het was wel duidelijk dat Jens achter Guy stond.
0 x
-
Ann+
- x 435
Hij stond er volgens mij zijdelings achter, want je zag de wond op de zijkant van Guy's gezicht(toen Guy bewusteloos op de achterbank lag)
0 x
- azerty1984
- Nog geen rang
Ik had nog iets anders opgemerkt verleden week
katrien spuit op de auto van guy , guy betrapt haar... soit, later verteld guy aan luc in sanit dat hij het nog heeft kunnen schoonmaken omdat het niet droog was...ok...kan!
s'avonds gaat guy zijn beklag doen bij julia in de noorderzon...ok...
de volgende aflevering dus de dag erna komen luc en guy de parking opgewandeld en luc vraagt of de andere kant ook wat heeft en daar komt het
guy gaat kijken....
wat klopt er niet gaan julie zich afvragen
Als ik iemand betrap op het verfspuiten op mijn auto ga ik niet 24h wachten om de rechterkant van mijn wagen te gaan inspecteren...
katrien spuit op de auto van guy , guy betrapt haar... soit, later verteld guy aan luc in sanit dat hij het nog heeft kunnen schoonmaken omdat het niet droog was...ok...kan!
s'avonds gaat guy zijn beklag doen bij julia in de noorderzon...ok...
de volgende aflevering dus de dag erna komen luc en guy de parking opgewandeld en luc vraagt of de andere kant ook wat heeft en daar komt het
guy gaat kijken....
wat klopt er niet gaan julie zich afvragen
Als ik iemand betrap op het verfspuiten op mijn auto ga ik niet 24h wachten om de rechterkant van mijn wagen te gaan inspecteren...
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Nee, ik dacht dat Luc bang was dat er weer iemand anders opgeschilderd had. Hij zei iets van: kijk maar op je auto of er niet terug opgespoten is, toen zei hij: check ook maar is de andere kant.
Dat is toch wat ik d8 hé
Dat is toch wat ik d8 hé
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
BelgTelg
- Nog geen rang
Ik denk ook dat dat is wat bedoeld werd!Matthi schreef:Nee, ik dacht dat Luc bang was dat er weer iemand anders opgeschilderd had. Hij zei iets van: kijk maar op je auto of er niet terug opgespoten is, toen zei hij: check ook maar is de andere kant.
Dat is toch wat ik d8 hé
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Ik heb het nog is nagekeken en dat is het inderdaad.
Wat ik vandaag wel straf vond is dat jens al 5 minuten met Guy aan het praten was toen pas Katrien aankwam. Als Katrien jens aan het volgen was ... Hoe kan zij hem volgen op 5 minuten afstand ?
Wat ik vandaag wel straf vond is dat jens al 5 minuten met Guy aan het praten was toen pas Katrien aankwam. Als Katrien jens aan het volgen was ... Hoe kan zij hem volgen op 5 minuten afstand ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.