Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1 schreef:Bij de verdwijning van Sofie werd daar toch allemaal aan gedacht.
Tja,besparingen mss?
Maar serieus: het is idd vreemd dat dit nu helemaal niet ter sprake komt; het enige wat ik kan bedenken is dat ze geen geschikte acteur/actrice gevonden hebben en gedacht hebben dat de kijkers het zo ook wel zouden slikken. Zit daar al geen procedurefout om de hoek?
En voor Evaa: in de richting van Judith bedoel je? Femke komt helemaal niet in het stuk voor.
Hey, de acteurs rammelen ook maar af wat de scenaristen hen voorschotelen hé.
Ik denk eigenlijk gewoon dat Danny alles in de richting van Geert wil duwen.
Ik had de indruk dat Tim vandaag een vreemd gevoel had bij de hele zaak.
Hopelijk vertrouwt hij Danny niet op zijn woord en checkt hij zelf ook één en ander...
satine schreef:Ik had de indruk dat Tim vandaag een vreemd gevoel had bij de hele zaak.
Hopelijk vertrouwt hij Danny niet op zijn woord en checkt hij zelf ook één en ander...
Die indruk had ik ook... Vooral zijn reactie op het checken van die ip-adressen leek wel wat achterdochtig. Laten we het hopen inderdaad!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine schreef:Ik had de indruk dat Tim vandaag een vreemd gevoel had bij de hele zaak.
Die indruk had ik ook... Vooral zijn reactie op het checken van die ip-adressen leek wel wat achterdochtig. Laten we het hopen inderdaad!
blij dat ik niet de enige ben, die Tim maar erg bedenkelijk zag kijken, bij de woorden van Danny!
blij dat ik niet de enige ben, die Tim maar erg bedenkelijk zag kijken, bij de woorden van Danny!
Ik had die indruk ook. Ik zou het, als ik daar zou zitten, ook raar gevonden hebben.
Lazylady schreef:Tim gaat weer eens de hero van Thuis worden hoor.
Hij is ook de enige van de 2 die zich professioneel kan gedragen en diegene met het gezondste verstand. Ook als Danny het niet zou zijn dan mag hij gerust zijn functie als hoofdinspecteur gerust verliezen want hij is het niet waard.
Hey, voor degenen die het opgenomen hebben moet ge toch eens dat uitprintblad van die IP adressen bekijken.Daar staan daar toch een paar Danny Stevens op maar geen Geert Smekens zover ik kan zien.
Was ik Tim, dan had ik Danny koffie gemaakt en over zijn kop uitgegoten. Hoofdinspecteur is nog altijd geen commissaris, Tim is net het slaafje. Gelukkig gelooft hij wel nog dat Geert misschien toch onschuldig is.
Tim is slim. Hij houdt zich koest en doet braaf wat Danny zegt. Zo kan hij verder zijn eigen plannen uitwerken, beter dan wanneer hij herrie zou gaan schoppen.