Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Rieka
x 435

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door Rieka »

exsencon schreef:
Rieka schreef:
exsencon schreef:Weer mis. Het is een karakterstudie om te zien of de man of vrouw geschikt is voor adoptie. Of het nu over Femke of Sofie of iemand anders gaat doet weinig terzake. Het is het karakter en de eigenschappen van de man in kwestie die hier van belang zijn, vandaar het belang van zijn houding zowel tov Femke, Sofie of om het even wie.
@Exsencon: ervaringsdeskundige????
Ja.
Allez gij, hoeveel kinderen heb jij geadopteerd? En hoelang duurde de procedure en welke vragen kreeg je voorgeschoteld? Moest je een lijst geven van alle de liefdes in je leven???? :mrgreen:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik heb zelf een kind geadopteerd, dat heeft bijna 2 jaar geduurd (was ik maar in Thuis geweest hé) en ik heb vragen gekregen over mijn (weliswaar ietwat woelige) adolescentie en tot slot zijn ze zelfs in mijn (destijds klein) appartement komen kijken om te zien of er wel genoeg plaats was.Ik heb onnozele vragen gekregen over een vriendin die verongelukt was (en nee,niet zwanger hé). Ik herinner me nog altijd dat ik zowel de jeugdrechter, de sociaal assistente als de psychologe met plezier een Lowie-like wurggreep had gegeven want trop is echt teveel. Maar goed, back OT het is echt een karakterstudie en de Peter, tja...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ben ik even stomverbijsterd!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Wel super lelijk van Peter om de afwijzing van de adoptie nu op Peggy te steken :crazy:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het laat wel des te meer zien dat die psychologe een heel goed punt heeft. Ook Peggy zat er met haar veronderstelling dat Peter haar gebruikt heeft om Femke te vergeten, niet zo heel ver langs vrees ik. Ik zeg niet dat Peter dat expres gedaan heeft hoor, maar toch... Hij blijft toch steeds de ene relatie voor de andere inruilen bijna, en zoiets breekt een keer op.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Kwast schreef:Ben ik even stomverbijsterd!
Jij niet alleen denk ik. :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:Het laat wel des te meer zien dat die psychologe een heel goed punt heeft. Ook Peggy zat er met haar veronderstelling dat Peter haar gebruikt heeft om Femke te vergeten, niet zo heel ver langs vrees ik. Ik zeg niet dat Peter dat expres gedaan heeft hoor, maar toch... Hij blijft toch steeds de ene relatie voor de andere inruilen bijna, en zoiets breekt een keer op.
Ja, hij is te vroeg aan een nieuwe relatie begonnen en dat adoptieplan kwam er ook wat te vroeg. In die zin een logische conclusie van die psychologe, maar dat zal hij eerst zelf moeten inzien. :) Ergens is z'n gedrag ook begrijpelijk, maar hij zal zich toch even moeten herpakken of z'n relatie met Peggy is ook gedaan.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Dat was echt lang geleden dat ik Peter nog aan de drank heb gezien. Als ik me goed herinner zat hij in zijn bureau met een stevige fles whisky ergens na de verdwijning van Sofie. Zoals ze zeggen: als ge nood het hoogst is... zelfs voor Peter maybe. :angel:
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Wat een boer !!
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Dat zou ik zo niet zeggen. Ik denk echt dat hij een beetje aan de grond zit en wel een beetje steun kan gebruiken. Ik betrap mij er nu zelf op dat ik verdorie de Peter aan het verdedigen ben! De wonderen zijn de wereld niet uit. :angel:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

exsencon schreef:Dat zou ik zo niet zeggen. Ik denk echt dat hij een beetje aan de grond zit en wel een beetje steun kan gebruiken. Ik betrap mij er nu zelf op dat ik verdorie de Peter aan het verdedigen ben! De wonderen zijn de wereld niet uit. :angel:
ik was het net aan het denken. straks komen we nog overeen. ;)
nee, het zijn heel herkenbare situaties waarin Peter nu zit, alleen wordt dat in een soap nog wat meer uitvergroot. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

lord F. schreef:ik was het net aan het denken. straks komen we nog overeen. ;)
nee, het zijn heel herkenbare situaties waarin Peter nu zit, alleen wordt dat in een soap nog wat meer uitvergroot. :)
Ja,heu wacht even. De situaties waar Peter nu en vroeger in zit zijn grotendeels van eigen maak. Waarom heeft hij bvb niet tegen die psy gezegd dat zijn relatie met Femke gedaan was toen hij wist dat ze iets had met haar halfbroer? Zoiets had die psy toch wel kunnen begrijpen. Maar nee,zwijgen daarover. Hij kon in de tijd ook al niet kiezen tussen zijn vrouw en Sofie en heeft ze beiden verloren.Daarna heeft hij zijn notariaat verloren. Hij riskeert m.i. weer zoiets. Er mankeert echt wat aan die jongen en daarom zeg ik dat een beetje hulp welgekomen zou zijn. Nu, is een keer teveel aan de fles zitten op zich niet zo erg maar zijn problemen zowel relationeel als professioneel laten werkelijk inherente tekortkomingen zien. Is er ooit iets geweten over de jeugd van die jongen? Ik kan het me zo niet direct herinneren.
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Dat Peter zijn notariaat kwijt is komt door die rosse furie en haar moeder.Daar kanPeter zelf niks aandoen
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

fresia schreef:Dat Peter zijn notariaat kwijt is komt door die rosse furie en haar moeder.Daar kanPeter zelf niks aandoen
Als hij zijn verstand erbij had gehouden en niks met die trien begonnen was, dan waren de dingen heel misschien anders gelopen.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat Geert Hunaerts niet echt realistisch een zatte Peter neerzet.
0 x
Plaats reactie