Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Bericht door kingpietro105 »

apestaart schreef:Ik vrees toch dat die Christine vroeg of laat toch erin zal slagen om Bob rond haar vinger te draaien.
Ik weet zelfs niet eens of Christine ware gevoelens heeft voor Bob want zij doet dat in eerste plaats om Tamara te pesten aangezien zij een hekel heeft aan Tamara en dat is nog zacht uitgedrukt.
Ja hoe zit dat eigenllijk heben die historie? Want volgens mij heb ik dat gemist.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Christel schreef:Bob kijkt blijkbaar verder dan zijn neus lang is.
Dat is zeker waar!
Ik denk dat hij nog veel om Tamara geeft, een ongewenste zwangerschap gomt niet zomaar de liefde uit.
En hij is ook slim genoeg om te beseffen dat 'eventjes' met Christine niet aan de orde is.
Zij is niet iemand die je na je 'pleziertje' gewoon even dumpt. :nope:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad...
Als je ziet hoe Christine hem naloopt en bijna aan hem bleef plakken op Oudejaarsavond, dan wordt het met de dag zieliger. Ik denk ook zeker dat Bob nog gewoon om Tamara geeft, maar al mocht dat totaal niet het geval zijn, dan nóg zou een mens voor minder op iemand afknappen.
Dat mens is echt te opdringerig voor woorden :crazy: :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Christel schreef:Inderdaad...
Als je ziet hoe Christine hem naloopt en bijna aan hem bleef plakken op Oudejaarsavond, dan wordt het met de dag zieliger. Ik denk ook zeker dat Bob nog gewoon om Tamara geeft, maar al mocht dat totaal niet het geval zijn, dan nóg zou een mens voor minder op iemand afknappen.
Bob had nochtans haar duidelijk gemaakt van geen relatie te willen beginnen onder het mom van "Je bent mijn type niet" maar die Christine is blijkbaar zo iemand waarvan het woord opgeven niet in haar woordenschat voorkomt, "Ik moet en zal mijn zin krijgen" is haar leuze. :mad:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Christel schreef:
Dat kontdraaien naast Bob was zogezegd dansen ? Bob, ga weg.
Negeren werkt bij dat opdringerig schepsel averechts.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Hij liep weg omdat Leo hem had verteld dat hij straks een zoon heeft.

Tegelijk vertelde hem (iets later) dat het toch heel straf is dat Lander wilde wegvluchten zonder zijn zoon (wat niet klopt, want hij was juist naar dat huis teruggekeerd om Emil op te halen).

Die twee dingen samen hebben hem aan het denken gezet. Wil ik dat ook met mijn zoon gebeurt, een vader die er niet zal zijn voor hem. Ik vermoed dus dat hij heel binnenkort zal bijdraaien, wat Tamara en de baby betreft.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Tiboko schreef:Hij liep weg omdat Leo hem had verteld dat hij straks een zoon heeft.

Tegelijk vertelde hem (iets later) dat het toch heel straf is dat Lander wilde wegvluchten zonder zijn zoon (wat niet klopt, want hij was juist naar dat huis teruggekeerd om Emil op te halen).

Die twee dingen samen hebben hem aan het denken gezet. Wil ik dat ook met mijn zoon gebeurt, een vader die er niet zal zijn voor hem. Ik vermoed dus dat hij heel binnenkort zal bijdraaien, wat Tamara en de baby betreft.
Als Tamara hem nog wil maar ik vrees dat het te laat zal zijn want Tamara kan zeer koppig zijn en ze heeft ook haar trots.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

apestaart schreef:
Als Tamara hem nog wil maar ik vrees dat het te laat zal zijn.
In Thuis is het nooit te laat.

Kijk maar naar Frank, die wou Kaat ook niet meer kennen en nu is ze zijn toeverlaat.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Bob lijkt het wel gezellig te willen maken met Christine nu hij zijn 'bak vol' heeft gehad van Tamara ... Hij is plots bijgedraaid
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Bob kent alleen wit en zwart - grijs bestaat voor hem niet.
Als Tamara zegt dat zij hem niet meer wil zien, dan is de relatie en alles wat erbij hoort voor hem verleden tijd.
Van daaruit denkt hij ook dat Christine niets meer van hem wil dan wat troost brengen.
Want hij heeft gezegd dat zij zijn type niet is, dus is voor hem die kous ook af.

Hij zou beter wat afstand bewaren, voor de rosse spin hem in haar netten verstrikt.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik verwachtte eigenlijk dat tijdens de pizzapicknick Tamara binnen zou komen, met alle ellende die daar weer aan vast zou zitten.
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

satine schreef:Bob kent alleen wit en zwart - grijs bestaat voor hem niet.
Als Tamara zegt dat zij hem niet meer wil zien, dan is de relatie en alles wat erbij hoort voor hem verleden tijd.
Van daaruit denkt hij ook dat Christine niets meer van hem wil dan wat troost brengen.
Want hij heeft gezegd dat zij zijn type niet is, dus is voor hem die kous ook af.

Hij zou beter wat afstand bewaren, voor de rosse spin hem in haar netten verstrikt.
Dat heeft ze al gedaan. Door vroeger weg te gaan terwijl bob dacht dat ze langer ging blijven en hierdoor creëert ze beetje een uitdaging. Het feit alleen al dat bob ja zei op haar uitnodiging zegt al genoeg dat hij haar meer begint te accepteren.

Ik voorspel het volgende scenario: Bob valt voor christine wanneer tamara plots beslit om hem terug te nemen. Met spanningen en tot gevolg.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Bob heeft moeite om zich emotioneel in te leven met de ander.
Met hen weet men nooit op voorhand hoe ze op iets gaan reageren.Zou Asperger kunnen zijn.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Als Bob aan gaat pappen met Christine geef ik hem ook op. :mrgreen:
0 x
Tiboko
Poster rang 5