Ik geloof dat het was toen Sam in financiële problemen zat (na de Silke-affaire?) en toen Frank-Toon-Adil medeaandeelhouders zijn geworden? Maar een aflevering nummer kan ik je niet geven.k de vis schreef:in welke aflevering was dat?
Sam De Witte (An Vanderstighelen)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
3646k de vis schreef:in welke aflevering was dat?irissaxo schreef:Ik kan er ook niet tegen dat er over die brief niks meer gezegd wordt. Zou het dan toch een foutje geweest zijn van de regisseurs?nounake schreef:Inderdaad want het kwam van één of ander hospitaal dacht ik ....in ieder geval iets medisch aan de hoofding van die brief te zien .Caligula schreef:Nog iets: Nog niet zo heel lang geleden was er daar sprake van een brief waarin Sam aangeklaagd en verantwoordelijk werd gesteld voor een of andere fout in het verleden. Daar hebben we ook niks meer van gehoord.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Oups ...dat is al een heel tijdje geleden , toen die wand op die Mevrouw Pladijs ( of een andere vis) was gevallenk de vis schreef: in welke aflevering was dat?
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
tvx1 schreef:3646
in deze aflevering komen ze brief afgeven, ik veronderstel dat erin staat dat ze verzekeringspremie vergeten te betalen is... is het deze brief dat jullie bedoeldentvx1 schreef:3646k de vis schreef:in welke aflevering was dat?irissaxo schreef:Ik kan er ook niet tegen dat er over die brief niks meer gezegd wordt. Zou het dan toch een foutje geweest zijn van de regisseurs?nounake schreef:Inderdaad want het kwam van één of ander hospitaal dacht ik ....in ieder geval iets medisch aan de hoofding van die brief te zien .Caligula schreef:Nog iets: Nog niet zo heel lang geleden was er daar sprake van een brief waarin Sam aangeklaagd en verantwoordelijk werd gesteld voor een of andere fout in het verleden. Daar hebben we ook niks meer van gehoord.

0 x
- k de vis
- Poster rang 2
oww correctie... ze doet die brief aan het eind open, betreft letselschade van €127.950 , dat zal de letselschade zijn aan mevr. Pladijs...en aangezien ze niet verzekerd was moest ze dat zelf ophoesten... maar ik zie hier geen nieuwe piste, of is het toch nog een andere brief die jullie bedoelen 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
In die brief stond iets anders - volgens mij is het een foutje van de regie, had het alleen met Silke te maken en wordt er niks meer over gezegd.
Waarschijnlijk is er geen rekening gehouden met fans die screenshots van dichtbij gaan bestuderen en zo...
Waarschijnlijk is er geen rekening gehouden met fans die screenshots van dichtbij gaan bestuderen en zo...

0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Ik dacht dat het geen nieuwe brief was over dat kind - maar iets ouds wat ze ging lezen aan het buro op een keer, zoals ze ook iets van haar vader (kaart?) zat te lezen ooit. Er was wel degelijk iets over een probleem uit haar verleden, want inderdaad meenden velen dat daar de oorzaak lag van haar negatieve kinderwens. Letselschade van Dorade heeft daar niks mee te maken. Mogelijk had het wel iets te maken met het feit dat ze geen verzekering meer kon afsluiten, zoals te hoge premie ofzo? Of dat bij een 2e situatie ze haar klusbedrijf zou kunnen verliezen? Ik meen dat Toon er ook van afwist toen.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Caligula
- Poster rang 5
Ik denk dat jullie in dit topic eens pagina 13-14-15-16 moeten herlezen.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Dankjewel Caligula!
Ik denk wel dat daar al zowat alles gezegd is.
Als die brief echt van belang was, zal dit nog wel aan bod komen.
Maar met de huidige verhaallijn rond Sam, denk ik niet dat dit meteen het geval zal zijn.
Persoonlijk denk ik nog steeds dat het 'een foutje' was.

Maar met de huidige verhaallijn rond Sam, denk ik niet dat dit meteen het geval zal zijn.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Maar het is wel Thuis hé. Als het stof rondom de huidige perikelen wat gaan liggen is komt het mss nog wel aan bod. We will see...
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Een foutje of ze hebben een mogelijke verhaallijn gewoon laten vallen.satine schreef:Dankjewel Caligula!![]()

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Laten zweven, bedoel je? Die brief duikt vroeg of laat weer op...lord F. schreef:Een foutje of ze hebben een mogelijke verhaallijn gewoon laten vallen.satine schreef:Dankjewel Caligula!![]()

0 x
-
- x 435
Nee, het was een brief die postbode Eddy net ervoor was komen af geven. En ziehier de bewuste brief:Amiche schreef:Ik dacht dat het geen nieuwe brief was over dat kind - maar iets ouds wat ze ging lezen aan het buro op een keer, zoals ze ook iets van haar vader (kaart?) zat te lezen ooit. Er was wel degelijk iets over een probleem uit haar verleden, want inderdaad meenden velen dat daar de oorzaak lag van haar negatieve kinderwens. Letselschade van Dorade heeft daar niks mee te maken. Mogelijk had het wel iets te maken met het feit dat ze geen verzekering meer kon afsluiten, zoals te hoge premie ofzo? Of dat bij een 2e situatie ze haar klusbedrijf zou kunnen verliezen? Ik meen dat Toon er ook van afwist toen.

Het valt mij nu pas op dat de in vet gedrukte zin met het bedrag grammaticaal niet past in de hele brief.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Ik heb zo'n idee dat ze absoluut niet weet hoe ze hierop moet reageren. Ik had ook niet verwacht dat ze zich in Simonne haar armen zou storten.
0 x