Guy De Herdt (Erik Goris)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Guy De Herdt (Erik Goris)
Oeh speelde hij daar de jager uit Roodkapje? 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
Haha nee. Een personage dat beter was van aard wel.Kwast schreef:Oeh speelde hij daar de jager uit Roodkapje?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Nu is dat geen kunst. Overigens vind ik dat Luc niet zuiver op de korrel is betreft Julia dus ik snap best dat Guy het helemaal gehad heeft met Luc zijn streken. Hij deed er verstandig aan om weg te gaan toen de big chief binnen kwam zetten. Of het zo slim was om naar Julia te gaan is een tweede. Enfin de battle of the peacocks is begonnen. [pauwen]
0 x
-
- x 435
Ik zet er net ook aan te denken. Guy verdient absoluut geen medelijden, maar hoe Luc hem nu behandelt is ook maar gemeen...Kwast schreef:Nu is dat geen kunst. Overigens vind ik dat Luc niet zuiver op de korrel is betreft Julia dus ik snap best dat Guy het helemaal gehad heeft met Luc zijn streken. Hij deed er verstandig aan om weg te gaan toen de big chief binnen kwam zetten. Of het zo slim was om naar Julia te gaan is een tweede. Enfin de battle of the peacocks is begonnen. [pauwen]

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Eigenlijk zijn ze allemaal gemeen! Toch? Behalve Nancy maar die weet ook niet eens hoe ze dat moet doen denk ik. 

0 x
-
- x 435
Daar ben ik het mee eens. Guy deed er goed aan om weg te gaan uit het appartement van Luc. En ook zijn gesprek met Julia vond ik goed. Het kwam bij mij ook over zoals Julia het vertelde aan Luc: als een afscheid.Lazylady schreef:Ik zet er net ook aan te denken. Guy verdient absoluut geen medelijden, maar hoe Luc hem nu behandelt is ook maar gemeen...Kwast schreef:Nu is dat geen kunst. Overigens vind ik dat Luc niet zuiver op de korrel is betreft Julia dus ik snap best dat Guy het helemaal gehad heeft met Luc zijn streken. Hij deed er verstandig aan om weg te gaan toen de big chief binnen kwam zetten. Of het zo slim was om naar Julia te gaan is een tweede. Enfin de battle of the peacocks is begonnen. [pauwen]
Dag Guy!

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Julia had beter haar mond kunnen houden tegen Luc, over dat bezoek van Guy. Waarom olie op het vuur gooien: Ze werd toch niet bedreigd of zo?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar snap ik ook echt helemaal niks van... Het lijkt wel alsof ze geniet van het feit dat Luc boos/jaloers is.. 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Met alle respect voor Julia, maar ze is niet echt een bolleboos he...
Ik kan me wel voorstellen dat ze overdonderd was door het bezoek van Guy en dat ze dat kwijt wou?
Ik vond de reactie van Guy ook niet van grote intelligentie getuigen: 'wat wij hadden was uniek'.
Nee, inderdaad! Niet iedereen zegt in de rechtbank dat zijn vriendin labiel en onbetrouwbaar is, want daar kwam het toen eigenlijk wel op neer...
Ik kan me wel voorstellen dat ze overdonderd was door het bezoek van Guy en dat ze dat kwijt wou?
Ik vond de reactie van Guy ook niet van grote intelligentie getuigen: 'wat wij hadden was uniek'.
Nee, inderdaad! Niet iedereen zegt in de rechtbank dat zijn vriendin labiel en onbetrouwbaar is, want daar kwam het toen eigenlijk wel op neer...
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Het wordt tijd dat Guy Julia uit zijn kop zet. Zwemmen er geen andere visjes in zijn zee ? Daar lijkt het anders wel op soms.
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Ai ai er zal Guy wat te wachten staan van Luc...
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
t Was eerder omgekeerd.
Ik snap wel niet dat Luc Guy zijn C4 geeft voor privezaken, over zijn werk kan hij toch niet klagen. En t is niet dat Julia op de bureau of zo werkt ! Very strange !
Ik snap wel niet dat Luc Guy zijn C4 geeft voor privezaken, over zijn werk kan hij toch niet klagen. En t is niet dat Julia op de bureau of zo werkt ! Very strange !
0 x
-
- x 435
Zoals zovele werkgevers zal Luc wel weten wat hij als reden moet opgeven voor het ontslag van Guy. Daar zal zeker niet op staan dat hij weg moet omwille van privézaken.johan1969 schreef:t Was eerder omgekeerd.

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dat kan wel, maar hij zegt toch altijd dat n goeie zakenman 'business and pleasure' niet mag vermengen ?
0 x
-
- x 435
Ik heb Guy dat nog nooit horen zeggen!johan1969 schreef:Dat kan wel, maar hij zegt toch altijd dat n goeie zakenman 'business and pleasure' niet mag vermengen ?

0 x