Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Sinds wanneer mag een agent in functie alcohol drinken tijdens zijn dienst?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
-
Evaaa
- x 435
Ik ook. Daar komen vodden van. Alsook van dat gesprek tussen Sam en Tim.
Tim wil een kleine spruit.
Tim wil een kleine spruit.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hij had mss net zijn dienst gedaan en niet de tijd gehad om enz...Kwast schreef:Sinds wanneer mag een agent in functie alcohol drinken tijdens zijn dienst?
Wat mij betreft heb ik daar niet echt een probleem mee.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Hij was in uniform en dan mag je domweg geen alcohol drinken. Tenminste, hier in Nederland. Neem niet aan dat het in België anders is.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

hier hetzelfde, je mag het uniform ook niet dragen tijdens vrije tijd (laten we het over het wapen dan nog niet hebben)Kwast schreef:Hij was in uniform en dan mag je domweg geen alcohol drinken. Tenminste, hier in Nederland. Neem niet aan dat het in België anders is.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Voila, kon mij al niet indenken dat er een verschil zou zijn tussen België en Nederland. Misschien denken de Thuisschrijvers dat ze een SBS6 publiek voor zich hebben. Dat is hier in Nederland een zender met hersendodende programma's waarbij men doet alsof het IQ van de kijker kleiner is dan diens schoenmaat. In elk geval wel dapper van Tim dat hij er naar toe is geweest.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Hij had het er toch wat moeilijk mee. En idd, Tim wil zelf een kind...
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Wooooowww, mijnheer de politieman, kon dat nu echt niet met een klein beetje meer tact?
Je had Geert toch gewoon kunnen vragen om eventjes mee te komen, hij had dat echt wel gedaan.
Maar hem in de boeien slaan in het bijzijn van Marianne die daar al helemaal overstuur en gewond in het ziekenhuis ligt?
Was dat ECHT nodig? Amai... Echt compleet tactloos!
Je had Geert toch gewoon kunnen vragen om eventjes mee te komen, hij had dat echt wel gedaan.
Maar hem in de boeien slaan in het bijzijn van Marianne die daar al helemaal overstuur en gewond in het ziekenhuis ligt?
Was dat ECHT nodig? Amai... Echt compleet tactloos!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,idd. Hij had gewoon aan Geert kunnen vragen om mee te komen en die had dat heus wel gedaan. Temeer daar hij niet echt iets tegen Geert of Marianne of Ann heeft. Ik herinner me in de tijd toen ze Mike arresteerden ze gewoon vroegen om mee te komen (en dat was toch een heel ander geval). Maar "the times they are a changing"...
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

De flikken zijn blijkbaar nu wat ongeduldiger dan toen.Caligula schreef:Ja,idd. Hij had gewoon aan Geert kunnen vragen om mee te komen en die had dat heus wel gedaan. Temeer daar hij niet echt iets tegen Geert of Marianne of Ann heeft. Ik herinner me in de tijd toen ze Mike arresteerden ze gewoon vroegen om mee te komen (en dat was toch een heel ander geval). Maar "the times they are a changing"...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Inderdaad. Hetgene wat Tim en Danny nu hebben is veel te weinig voor een arrestatie en hem dus in de boeien te slaan. Hem vragen om mee te komen voor ondervraging. En bij Judith was hij trouwens ook niet echt tactvol. Hij vertelde gewoon dat Emma haar DNA gevonden was en daarmee was de kous af. Hij nam niet de tijd om erbij te vertellen wat de mogelijke verklaringen voor de aanwezigheid van dat DNA kunnen zijn en liet haar dus achter klaar om in een hysterie te schieten. Ook Tom had als doorwinterde advocaat eens kunnen denken over andere mogelijkheden. En had daar niet al lang iemand van de cel vermiste personen en iemand van Child Focus moeten zijn om Judith bij te staan. Bij de verdwijning van Sofie werd daar toch allemaal aan gedacht.
0 x
-
Evaaa
- x 435
Iets helemaal anders, zag je die oogjes blinken in Femkes richting 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja,besparingen mss?tvx1 schreef:Bij de verdwijning van Sofie werd daar toch allemaal aan gedacht.
Maar serieus: het is idd vreemd dat dit nu helemaal niet ter sprake komt; het enige wat ik kan bedenken is dat ze geen geschikte acteur/actrice gevonden hebben en gedacht hebben dat de kijkers het zo ook wel zouden slikken. Zit daar al geen procedurefout om de hoek?
En voor Evaa: in de richting van Judith bedoel je? Femke komt helemaal niet in het stuk voor.
0 x
Potentia Principatum
-
Evaaa
- x 435
Nee, gisteren toen hij in de Frens koffie ging halen en tegen Femke zei dat hij zeker mee ging helpen een oogje in het zeil te houden. Hij keek haar net iets te lang na.Caligula schreef:En voor Evaa: in de richting van Judith bedoel je? Femke komt helemaal niet in het stuk voor.tvx1 schreef:Bij de verdwijning van Sofie werd daar toch allemaal aan gedacht.
0 x