Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door Amiche »

Is een vertrouwenspersoon niet vooral degene die door de ander vertrouwd wordt? Daar hangt volgens mij geen kaartje aan met leeftijd, sexe en relatie.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Tja, Geert zal nu ook gemerkt hebben dat Emma niet dat beleefde welopgevoed schuchter meisje is die af en toe naar de praktijk kwam na school; hopelijk valt zijn euro.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wacht eventjes... Dus Geert vindt het feit dat Marianne haar mond voorbij heeft gepraat erger dan het feit dat ze hem toen met David heeft bedrogen?
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Goed gezien.

Vermits Geert ook geen heil zag in het geheim houden van Kurt als donor was zijn reaktie hypokriet.
Hij had opgelucht kunnen zijn dat dit achteraf niet meer uit zal komen waarbij ook dat hij gezwegen heeft.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Niets hypocriet. Als hij ervan uitgaat dat Marianne het met opzet gezegd heeft...
0 x
Afbeelding
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mayra trok zelf van leer om Kurt te verdedigen, waardoor Tom en Judith boos werden en de situatie ongemakkelijk werd. Iedereen brabbelde maar wat, inclusief Ann en Mayra zelf, panisch om hun mond niet voorbij te praten. Marianne heeft dat duidelijk niet expres gedaan, en eigenlijk is datgene gebeurd wat ook Geert al meteen voorspelde toen hij van Kurt's geheime donorschap hoorde. Inderdaad heel hypocriet van hem om zich nu zo boos op te stellen... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ik weet het zo nog niet.. Ik denk dat Marianne het toch wel met opzet gedaan heeft.. Waarom moest ze over Emma en Stan beginnen? Om dan Kurt ook in het gesprek te kunnen betrekken goed wetende dat hij niet in de bovenste schuif ligt bij Judith.. Mayra daarentegen kan het wel goed vinden met hem.. Tja.. het was om een reactie vragen volgens mij.. In mijn ogen toch niet zo onschuldig of toevallig.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Sans schreef:Ik weet het zo nog niet.. Ik denk dat Marianne het toch wel met opzet gedaan heeft.. Waarom moest ze over Emma en Stan beginnen? Om dan Kurt ook in het gesprek te kunnen betrekken goed wetende dat hij niet in de bovenste schuif ligt bij Judith.. Mayra daarentegen kan het wel goed vinden met hem.. Tja.. het was om een reactie vragen volgens mij.. In mijn ogen toch niet zo onschuldig of toevallig.
Inderdaad. Marianne en niemand anders is over Stan en Emma begonnen,goed wetende hoe pijnlijk dat was voor Judith, waardoor het dus onvermijdelijk was dat Kurt ook vermeld zou worden.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

tvx1 schreef:
Sans schreef:Ik weet het zo nog niet.. Ik denk dat Marianne het toch wel met opzet gedaan heeft.. Waarom moest ze over Emma en Stan beginnen? Om dan Kurt ook in het gesprek te kunnen betrekken goed wetende dat hij niet in de bovenste schuif ligt bij Judith.. Mayra daarentegen kan het wel goed vinden met hem.. Tja.. het was om een reactie vragen volgens mij.. In mijn ogen toch niet zo onschuldig of toevallig.
Inderdaad. Marianne en niemand anders is over Stan en Emma begonnen,goed wetende hoe pijnlijk dat was voor Judith, waardoor het dus onvermijdelijk was dat Kurt ook vermeld zou worden.
Marianne wist helemaal niet hoe pijnlijk dat was, want over die ruzie tussen Emma en Judith mocht ze niks weten om Judith te sparen. Marianne daar was dus niet van op de hoogte. Dan kun je ook zeggen dat Mayra Kurt maar niet had moeten verdedigen, want daar konden Judith en Tom ook wel eens wat achter gaan zoeken, wat dus ook gebeurd is...
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Marianne wist heeeeel goed waar ze mee bezig was.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik weet zeker dat marianne dit met opzet deed . Ze moest niet over de kinderen beginnen ! Ze weet maar al te goed dat dit heel gevoelig ligt voor een mama haar kinderen niet bij zich te hebben op kerstdag en daar maakt ze handig maar venijnnig gebruik van om Judith betaald te zetten het kerstdîner bij haar te geven ! 'T is een serpent en ik was opgelucht dat Geert nu eindelijk ook eens echt boos was ! Houden zo geert !
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Zoals Lazylady hierboven zegt: ik vind het ook heel verwonderlijk dat Geert dit blijkbaar erger vindt dan het slippertje met David.
Zou hij nu opnieuw willen scheiden? :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Zoals Lazylady hierboven zegt: ik vind het ook heel verwonderlijk dat Geert dit blijkbaar erger vindt dan het slippertje met David.
Zou hij nu opnieuw willen scheiden? :mrgreen:
Dat vraag ik me ook af... :mrgreen:
Ach ja, de papieren daarvoor, hebben ze misschien nog wel ergens liggen van de laatste keer :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

:dance: Go Geert GO :dance:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Eigenlijk is Geert nog het grootste slachtoffer van allemaal in deze hetze. Hij heeft met deze hele ruzie niets te maken maar wordt ook vriendelijk verzocht om te verhuizen.
0 x
Gesloten