Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Haar spontaan gedrag heeft haar al zoveel maal in de problemen gebracht en nu met nogal wat promille onder de riem is het toch wel serieus uit de hand gelopen! :eek:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: za 22 feb 2020, 08:38 Haar spontaan gedrag heeft haar al zoveel maal in de problemen gebracht en nu met nogal wat promille onder de riem is het toch wel serieus uit de hand gelopen!
Ik vrees dat Marianne, eens terug bij haar positieven, Karin zal aanwijzen als degene die haar heeft aangereden. Dat zal een moeilijke "bevalling" worden voor Karin...en weer een langdradig verhaal om naar te kijken?
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

ikke schreef: za 22 feb 2020, 09:18 Ik vrees dat Marianne, eens terug bij haar positieven, Karin zal aanwijzen als degene die haar heeft aangereden.
Als ze bij haar positieven zal komen ik zeg wel als want het kan nog de verkeerde kant opgaan. :hand:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

apestaart schreef: za 22 feb 2020, 09:29 Als ze bij haar positieven zal komen ik zeg wel als want het kan nog de verkeerde kant opgaan.
Dat zou mij (en waarschijnlijk vele thuiskijkers) sterk verwonderen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Raar hé, dat Karin anders met een bruine Audi rijdt en uitgerekend vandaag met een grijze Opel (denk ik), en Reinhilde met een grijze Mercedes terwijl Dries nog altijd vrolijk met dezelfde zwarte Polo rondtuft. Hééééééééééééél toevallig allemaal... NOT!
Maar los daarvan, als Marianne Karin beschuldigt zou de politie normaal gezien haar wagen op schade onderzoeken en haar gsm traceren, maar met de superflikken van Thuisdorp weet je natuurlijk nooit. Bovendien zijn er ook voldoende getuigen van de ruzie tussen Dries en Reinhilde, zo stil ging het er nu ook niet aan toe en Angèle weet ook niet echt wat zwijgen betekent :nope: terwijl (voor zover we weten) niemand heeft gezien dat Karin Marianne naar de keel greep en hierover enkel een ingesproken bericht vol gescheld van Marianne aan Tom bestaat wat dan weer gewoon als stoken kan afgedaan worden.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

heidiw schreef: za 22 feb 2020, 13:31 als Marianne Karin beschuldigt zou de politie normaal gezien haar wagen op schade onderzoeken en haar gsm traceren
Hopelijk zijn er getuigen van die aanrijding en hebben ze ook de nummerplaat genoteerd dan zal de politie van eerste keer weten wie dat was maar wie het ook gedaan heeft hij of zij zal dan uit een zeer vuile pollepel mogen eten.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

heidiw schreef: za 22 feb 2020, 13:31 met de superflikken van Thuisdorp weet je natuurlijk nooit.
Sexy Lexy lost dat zo allemaal op: bij haar welgekend stevig kruisverhoor valt Karin zo door de mand! :D :yup:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

apestaart schreef: za 22 feb 2020, 17:00 Hopelijk zijn er getuigen van die aanrijding en hebben ze ook de nummerplaat genoteerd dan zal de politie van eerste keer weten wie dat was maar wie het ook gedaan heeft hij of zij zal dan uit een zeer vuile pollepel mogen eten.
Je hebt het wel over "Thuis", hé? :denk:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Natuurlijk hebben Reinhilde en Karin allebei een grijze auto en is de nummerplaat niet genoteerd.

Gelukkig nemen ze stalen van Reinhildes wagen
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

heidiw schreef: za 22 feb 2020, 13:31 Bovendien zijn er ook voldoende getuigen van de ruzie tussen Dries en Reinhilde, zo stil ging het er nu ook niet aan toe en Angèle weet ook niet echt wat zwijgen betekent
die ruzie was inderdaad onder toeziend oog van Angèle, maar die liet al ontvallen aan Sam dat het normaal was he die ruzie, want Dries vraagt te veel geld, dus die wijst Dries als de schuldige aan, zeker nu nadat ze van Reinhilde zo een goede fooi gekregen heeft
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Het is natuurlijk niet omdat Reinhilde (BTW wat een naam :doh: ) ruzie had met Dries, dat ze daarom Marianne zou aangereden hebben natuurlijk. Zolang er geen sporen zijn op haar wagen en/of getuigen, gaat ze vrijuit.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

Angèle is verkocht! En als Reinhilde nu nog naar Karin stapt en haar aanneemt als advocate is het hek helemaal van de dam! :crazy:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

daffy duck schreef: wo 26 feb 2020, 20:02 als Reinhilde nu nog naar Karin stapt en haar aanneemt als advocate i
Zal moeilijk gaan want Karin is nog altijd geschorst tenzij Tom de zaak aanneemt want hij moet van Dries niks hebben dat hebben we hier gisteren duidelijk gezien.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk toch dat Karin, Marianne onbewust heeft aangereden en dat Reinhilde er niks mee te maken heeft
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

johan1969 schreef: do 27 feb 2020, 07:34 Ik denk toch dat Karin, Marianne onbewust heeft aangereden en dat Reinhilde er niks mee te maken heeft
Dan zou toch wel heel snel(op hoge hakken) naar haar auto moet gelopen zijn en in recordtempo de parkeerplaats verlaten hebben en meteen volle gas gegeven hebben... :denk:
0 x
Plaats reactie