Sam De Witte (An Vanderstighelen)
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)
Je hebt gelijk Galigula, we dachten toen dat Sam iets had gedaan waarvan een kind de dupe was geworden en dat dat de reden was waarom ze geen kinderen wilde. Maar ik weet niet meer hoe dat verder ging.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Daar was daar iets hé. We gaan het waarschijnlijk wel te weten komen zeker?
Nu als Sam denkt dat tussen haar en Simonne de kous nu af is, heeft ze het verkeerd voor hoor.
Nu als Sam denkt dat tussen haar en Simonne de kous nu af is, heeft ze het verkeerd voor hoor.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Ze is daar wel erg gemakkelijk in. "Jij, ik en ons kindje en de rest is voortaan bijzaak"" . Die rest (genaamd Simonne) is wel door jouw mededeling wel ontzettend van streek. Iets waar Sam niet bij stil zal staan. Ze heeft zich ook nooit afgevraagd wat de oorzaak van het afstaan van het kind was. Ze kan toch wel begrijpen dat daar toch wel een groot verdriet achter zou kunnen zitten? En dan nog iemand waar ze altijd goed mee op heeft kunnen schieten, die ze graag mocht. Veroordeeld zonder verdere vragen. 

0 x
- k de vis
- Poster rang 2
ze kan natuurlijk niet weten dat ze Simonne wijs gemaakt hebben dat haar kind destijds dood geboren is... de reactie van SImonne bij de confrontatie voelde ze aan als een directe ontkenning & afwijzing... dus ergens wel beetje begrip voor haar. maar ze had beter eens rustig Simonne haar verhaal laten doen.jessie V. schreef: Ze heeft zich ook nooit afgevraagd wat de oorzaak van het afstaan van het kind was.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Zelfs dan nog - ze had naar haar kunnen luisteren, haar vragen waarom Simonne zo reageerde, in plaats van meteen haar conclusies te trekken.k de vis schreef:ze kan natuurlijk niet weten dat ze Simonne wijs gemaakt hebben dat haar kind destijds dood geboren is...
Of beter: voor zichzelf te bevestigen wat ze al 'wist' sinds ze weet dat Simonne haar moeder is.
Dat Simonne haar niet wil. Toen niet en nu niet.
Dat het helemaal anders in elkaar zou kunnen zitten, komt niet eens bij haar op.
Ik vrees dat Sam een heel egocentrisch mens is momenteel - ik heb erg te doen met Tim, eerlijk gezegd.
0 x
-
- Poster rang 4
Sam heeft Simonne totaal geen kans gegeven om zelfs nog maar te bekomen.
Veel last heeft ze daar niet van. Ze heeft toch Judith haar raad gevolgd zeker.
So what's the problem ? Manische trekjes als je 't mij vraagt.
Veel last heeft ze daar niet van. Ze heeft toch Judith haar raad gevolgd zeker.
So what's the problem ? Manische trekjes als je 't mij vraagt.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Inderdaad want het kwam van één of ander hospitaal dacht ik ....in ieder geval iets medisch aan de hoofding van die brief te zien .Caligula schreef:Nee,nee, dat was iets anders, iets uit een verder verleden, had niks met die Silke te maken.tvx1 schreef:ndersCaligula schreef:Nog iets: Nog niet zo heel lang geleden was er daar sprake van een brief waarin Sam aangeklaagd en verantwoordelijk werd gesteld voor een of andere fout in het verleden. Daar hebben we ook niks meer van gehoord.
Dat was toch voor die schuifwand die op Silke Dorade was gevallen?
0 x
-
- Poster rang 1
Sam is écht geen fijn personage: IKKE IKKE IKKE (en de rest kan in haar hoofd inderdaad stikken).
Want nu is het 'Tim, zij en hun kindje'... totdat Tim in haar ogen weer iets verkeerd doet, dan valt hij er ook al tussenuit. Ik zou ver geen lopen van zo'n individu
Want nu is het 'Tim, zij en hun kindje'... totdat Tim in haar ogen weer iets verkeerd doet, dan valt hij er ook al tussenuit. Ik zou ver geen lopen van zo'n individu
0 x
-
- x 435
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Absoluut ! Na gisteren, probeer ik er terug in te komen ( in mijn vel bedoel ik hé ?) Stuur dat mens aub een tijdje ver weg !

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Sam moet idd tot rust komen, want het is nog niet gedaan. Ik denk dat ze vroeg of laat gaat beseffen dat Simonne evenzeer een slachtoffer was dan zij. Mss kan Tim hierbij helpen.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Ik denk dat Tim ondertussen een beetje uitgeput raakt. Het is wel zo dat ze de laatste tijd tenminste af en toe zijn raad eens opvolgt en dat is al heel wat. Maar ik denk dat Tim het toch ook niet eens is met haar theorie: Ik, jij en ons kind en de rest is bijzaak
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nog eens: de man verdient een standbeeld!
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
Ik kan er ook niet tegen dat er over die brief niks meer gezegd wordt. Zou het dan toch een foutje geweest zijn van de regisseurs?nounake schreef:Inderdaad want het kwam van één of ander hospitaal dacht ik ....in ieder geval iets medisch aan de hoofding van die brief te zien .Caligula schreef:Nog iets: Nog niet zo heel lang geleden was er daar sprake van een brief waarin Sam aangeklaagd en verantwoordelijk werd gesteld voor een of andere fout in het verleden. Daar hebben we ook niks meer van gehoord.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
in welke aflevering was dat?irissaxo schreef:Ik kan er ook niet tegen dat er over die brief niks meer gezegd wordt. Zou het dan toch een foutje geweest zijn van de regisseurs?nounake schreef:Inderdaad want het kwam van één of ander hospitaal dacht ik ....in ieder geval iets medisch aan de hoofding van die brief te zien .Caligula schreef:Nog iets: Nog niet zo heel lang geleden was er daar sprake van een brief waarin Sam aangeklaagd en verantwoordelijk werd gesteld voor een of andere fout in het verleden. Daar hebben we ook niks meer van gehoord.
0 x