Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Lazylady
x 435

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Lazylady »

Briseis schreef:Ik begrijp het ook niet hoor, ik speel maar wat in op de hype ;) Voor mij zijn de klasse-acteurs die met de personages Simonne, Frank, Jenny, Waldek, Marianne, Geert, An, Nancy en Femke. Peggy, Peter, Luc en Rosa zijn goed. De rest mag van mij komen en gaan zoveel ze willen. Dit is wel wat offtopic (sorry!)
Jenny vind ik toch al wat minder dan vroeger...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

alexdeboer schreef:vandaag komt de player piepen met "zijn dochter met drie moeders en twee vaders en honderd grootouders.... "
Alle fans gelieve zich nu naar de buis te wenden... alle antifans zap nr familie :-)
:')
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Gelieve bij het personage te blijven.
Wat ik hier gelezen (en verwijderd) heb, droeg niets toe aan het forum en was ook niet in de stijl die we op dit forum gewoon zijn.

Gelieve hier rekening mee te houden, respectloze berichten zullen zonder pardon en zonder waarschuwing verwijderd worden.
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Tom is niet veel in beeld maar hij maakte tegen An over Marianne en haar opbloeiende liefdesleven dat onmiddellijk gestopt diende te worden, de rake opmerking 'als een oud huis eenmaal in brand staat' ....ik neem aan dat dan volgt 'is er geen blussen meer aan'? Is dit een bekende uitdrukking in Vlaanderen? In Nederland kennen wij die niet, voor zover ik weet.

Ik vind hem wel de moeite van het onthouden waard :D
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Tomboy schreef:Tom is niet veel in beeld maar hij maakte tegen An over Marianne en haar opbloeiende liefdesleven dat onmiddellijk gestopt diende te worden, de rake opmerking 'als een oud huis eenmaal in brand staat' ....ik neem aan dat dan volgt 'is er geen blussen meer aan'? Is dit een bekende uitdrukking in Vlaanderen? In Nederland kennen wij die niet, voor zover ik weet.

Ik vind hem wel de moeite van het onthouden waard :D
Dat is idd een wereldbekende uitdrukking in Nederlands sprekend België. :lol: En een oude schuur die in brand schiet, dat geeft een vuur dat hoog oplaait, valt heeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk te blussen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Als een oude schuur in brand staat, kan je ze moeilijk blussen.

Da's idd een gezegde in Vlaanderen.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Heb ik goed gehoord dat de advocaat van de Bomansen tegen Tom/Femke de vader van Lynn is? Courtois dacht ik dat Peter zei. Dat zou voor vuurwerk kunnen zorgen. Jammer genoeg zijn de schrijvers niet sterk in juridische plots, en dat terwijl ze ze er te pas en onpas ingooien. Deze situatie vraagt er wel om, dus nu zou hun kans zijn om er iets goeds van te maken. Ik gun Femke dat Tom het goed doet, maar het zou leuk zijn om hem eens echt op zijn gezicht te zien gaan in een professioneel kader.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Ja, dat is inderdaad Yvo (?) Courtois en nee, de schrijvers zijn niet sterke in juridische plots dus of dit een interessante verhaallijn met Tom gaat opleveren :denk:

En om Tom professioneel op zijn gezicht te zien gaan, mmm, negatieve aandacht is beter dan geen aandacht :lol:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ben heel benieuwd hoe ze dit proces vorm gaan geven. Het vorige proces hebben ze zo verpest. Het zou geniaal zijn als Tom de Decker af zou gaan als een gieter alleen gun ik dat Femke niet.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

OMG Tom liegt altijd overal over. Ik ga er vanuit dat hij zelfs liegt over het aantal calorien dat hij dagelijks tot zich neemt. Logisch dat hij totaal van de leg is nu Femke de waarheid wil spreken. Hopelijk staat er een crisisteam voor hem klaar om deze shock te verwerken. Ja Tom de Decker, er bestaan mensen die de waarheid spreken, zelfs in de rechtbank...
0 x

smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Zo'n lepe gast, man... Ik kan hem echt niet meer uitstaan.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind het gewoon zo stom. Bij Guy deed hij dit en bij Femke precies zo. Tom de Decker maakt het steeds gekker. Beseft hij dan niet dat liegen niets oplevert? Wat als Femke tijdens de zitting breekt en heel Tom zijn pleidooi in het water valt? Als raadsman kun je altijd jouw client adviseren maar is het niet zo dat als de client voor de waarheid wenst te gaan hij daarin moet volgen? Ook al dit betekent dat hij dan de zaak verliest?

Tom de Decker kan heel slecht tegen zijn verlies. Wat heeft hij nu feitelijk? Een eigen bedrijfje, een zoon die hij nooit meer zal zien en een dochter die niet snapt dat Tom haar vader is. Met name ook omdat Tom zich niet als zodanig gedraagd.

Tom is maar met een ding bezig en dat is zijn eigen succes, zijn eigen ontwikkeling en zijn eigen pleziertjes. De rest kan deze man toch niets schelen? Dat hij Femke vraagt om te liegen, ik had niet anders verwacht. De dag dat Tom de Decker op een eerlijke en normale wijze een rechtszaak aan zal gaan, die ligt nog ver, heel ver in het verschiet.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Tja, ik denk dat een advocaat die altijd de waarheid vertelt, niet veel zaken zal winnen. :mrgreen:
Nooit 'Liar Liar' gezien? ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Liegen levert wel degelijk iets op, kijk maar naar Guy. Niet dat ik dat goed keur, maar door te liegen is hij wel vrijgesproken.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het is wel advocaten eigen in elk geval, anders werden er inderdaad niet veel zaken gewonnen... :)
Kranten staan bovendien vol van vrijspraken door procedurefouten, dus best logisch/realistisch dat dit in Thuis nu ook aan de orde komt. Ik ben benieuwd wat Tim van dit alles gaat zeggen, mocht Femke hem op de hoogte brengen van zijn fout. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie