Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ann+ schreef:en wat heeft ze met de stempel gedaan?
zolang ze die niet weggooit , geloof ik ook niet, dat ze de kracht zal vinden om te stoppen...
Daar "vrees" ik ook voor, maar langs de andere kant; als ze meteen ook de stempel had weggegooid, zou het niet geloofwaardig zijn.
Welke verslaafde kan zo rap breken met zijn/haar verslaving???
Dus voor mij is' t dik in orde dat ze die stempel nog in haar bezit heeft, en die laatste briefjes ook nog terug te halen zijn.
En je had gelijk... de briefjes teruggehaald uit het oud papier, en meteen haar voorraad ( die stapel zwarte doosjes?) aangevuld....alhoewel ik ken geen enkel merk pijnstillers dat in zwarte doosjes zit...
die rit naar Luik paste prima in het plaatje!
benieuwd hoe de zaken verder gaan lopen... met die voorraad zou ze toch makkelijk moeten toekomen tot begin van het volgende seizoen, maar ik denk dat het anders gaat lopen..
Mij viel op , dat Femke gisteren met andere ogen naar Tim keek... ze sprak hem zelfs aan met zijn voornaam, terwijl ze dat anders niet deed.
Van zijn kant uit, was het allang duidelijk, dat er iets kon opbloeien, maar dit was de eerste keer, dat ik ook bij haar iets in die richting opmerkte... ben benieuwd of het nog voor dit seizoen is??
Dat klopt toch niet al die pillendoosjes? Ze heeft die bij tig apothekers moeten halen en bij een apotheker (zeker als het niet je vaste apotheker is) moet je je SIS kaart geven, die wordt ingescand, daarop staan alle uitgereikte medicijnen en dat is geen enkele apotheker opgevallen?
Je siskaart geeft geen enkele gegevens over wat je voordien al hebt gekregen. De apotheker kan alleen zien wat je bij hem zelf hebt gehaald, niet wat je bij andere apothekers haalt.
Briseis schreef:Je siskaart geeft geen enkele gegevens over wat je voordien al hebt gekregen. De apotheker kan alleen zien wat je bij hem zelf hebt gehaald, niet wat je bij andere apothekers haalt.