Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)

Bericht door ranske »

Die opname was geen " win-win-win " situatie zoals Nancy aan Marianne voorstelde dat zij en Eddy de thuiszorg doen.

Toch doodspijtig, had moeten weten dat dit weer een rek-rek-rek zou worden.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is zo, maar verheug u al op de volgende confrontatie Marianne-Rosa als Marianne zo terloops zegt: tiens ik heb van Nancy gehoord dat Peggy zich heeft willen verdrinken met Lucas...
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Je kan van Nancy zeggen wat je wil, maar soms ziet ze de dingen toch haarscherp.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dat is zeker waar. Ik vind ook dat ze groot gelijk had vanavond. Het is toch raar, Eddy en Marianne goede vrienden. Volgens mij gebruikt Marianne Eddy alleen maar en heeft Nancy dat heel goed in de gaten.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Inderdaad, Nance'ke had het bij het rechte eind!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

Ik had/heb de indruk dat Nancy jaloers is op de "vriendschap (?)" tussen Marianne en Eddy. Niet sexueel maar het feit dat zij het monopolie wil hebben dat zij de beste vriendin is van Marianne en het feit dat Marianne zich kostelijk amuseert met Eddy en :obscene-drinkingbuddies: zijn.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze ziet dat het langzamerhand uit de hand gaat lopen. Maar ze ziet ook nog andere dingen, die ze heel goed interpreteert.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Nancy is liever bevriend met een (in haar ogen) chique madame van een hogere stand. De vriendin van een zuipschuit zijn die met haren Eddy zit te verbroederen had ze niet op het oog toen ze Eddy daar binnenbracht. Plezant om te zien hoe er ook in Marianne een Eddy zit, zat en altijd zal zitten. Ze is van alle markten thuis. Ook de kakmadam uit de hogere
welgestelde burgerij is 'n rol die ze graag speelt omdat ze daar het geld voor heeft.
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Ongelooflijk toch hoe vlug alles vergeten en vergeven wordt. Feit dat haar zoon daar maar even kwam aanzetten met vijand nr 1 is blijkbaar al weggeveegd met de mantel der liefde.
Ik had trouwens van Eddy hierover ook wat meer tegenwind nog verwacht
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

fazou schreef:Ik had trouwens van Eddy hierover ook wat meer tegenwind nog verwacht
De wind zat anders wel in zijn vuisten hoor, gelukkig was Nancy daar om het ergste te vermijden.
Maar het is evident dat beiden (Nancy en Eddy) Peggy liever 6 feet under zouden zien.
Maar voor Nancy blijft Renzo wel haar Renzo hé.
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik krijg de laatste dagen al langer hoe meer zin in zappen als Nancy aan bod komt ! :boo: :boo: :boo: :boo:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Tegen Geert zeggen dat ze kan zwijgen en kort het tegen Marianne zeggen??? Als ze Geert ze zo graag heeft dan had ze moeten zwijgen tegen haar en haar woorden moeten inslikken maar nee ze gaat het nog eens verdraaien ook "een nieuwe vriendin" dat zegt wel veel meer als een vriendin. Ze kent Marianne ook en weet dat Marianne nu zeker de oorlog verklaren tegen Geert. Dat mens weet niet wat ze mag zeggen en wat ze moet zwijgen. :doh:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

zanacht schreef:Tegen Geert zeggen dat ze kan zwijgen en kort het tegen Marianne zeggen??? Als ze Geert ze zo graag heeft dan had ze moeten zwijgen tegen haar en haar woorden moeten inslikken maar nee ze gaat het nog eens verdraaien ook "een nieuwe vriendin" dat zegt wel veel meer als een vriendin. Ze kent Marianne ook en weet dat Marianne nu zeker de oorlog verklaren tegen Geert. Dat mens weet niet wat ze mag zeggen en wat ze moet zwijgen. :doh:
Nancy is gewoon jaloers op de vriendschap tussen Eddy en Marianne, en heeft zich daarom weer zo enthousiast achter Geert geschaard volgens mij. Niet zozeer omdat ze hem zo graag heeft, want haar (een soort van) "adoratie" voor Geert was toch al een heel tijdje wat naar de achtergrond verdwenen.
Maar nu is ze kwaad, en ze gebruikt Geert gewoon om Marianne te raken. Dat is uiteraard gelukt, maar jammer genoeg lijkt ze inderdaad nog niet half te beseffen wat ze met haar geklets in gang gezet heeft. :doh:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat Geert de peter is van Britney ( en alles wat daar aan vast zit) helpt ook wel mee om zijn kant te kiezen. :razz:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

jessie V. schreef:Dat Geert de peter is van Britney ( en alles wat daar aan vast zit) helpt ook wel mee om zijn kant te kiezen. :razz:
Dat denk ik ook wel maar ze schijnt te vergeten dat als Marianne haar ontslaat dat ze ander werk mag zoeken. ;)
0 x
Plaats reactie