Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Djenner
- Poster rang 2

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Jeroen is van 1982, Vanya van 1979, An van 1978. Met zo'n minimaal verschil kunnen we toch echt nog niet spreken van een leeftijdsverschil.
0 x
-
tvx1
- x 435
Het gaat hier wel om de leeftijden van de personages en niet van de acteurs hé. Een personage is bijna nooit exact even oud als de acteur er achter. Femke is van 1984, Tim is van 1991(!). Dat is toch al een aanzienlijk verschil. Van wanneer Sam is weten we (nog) niet.Djenner schreef:Jeroen is van 1982, Vanya van 1979, An van 1978. Met zo'n minimaal verschil kunnen we toch echt nog niet spreken van een leeftijdsverschil.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik ook niet en ik vind dat dit toen veel te snel is gegaan.smurfin schreef:Ik vind nu ook wel niet dat Tim en Sam zo goed bij elkaar passen, hoor...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Superflik jaagt inbrekers weg met n fles wijn, en Sam met n hamer ! Gieren !
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik had zo graag gezien dat hij een paar minuten later was binnengekomen. 
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik zou niet teveel rekenen met leeftijden in Thuis. Die veranderen toch naargelang het past in het scenario.tvx1 schreef:Het gaat hier wel om de leeftijden van de personages en niet van de acteurs hé. Een personage is bijna nooit exact even oud als de acteur er achter. Femke is van 1984, Tim is van 1991(!). Dat is toch al een aanzienlijk verschil. Van wanneer Sam is weten we (nog) niet.Djenner schreef:Jeroen is van 1982, Vanya van 1979, An van 1978. Met zo'n minimaal verschil kunnen we toch echt nog niet spreken van een leeftijdsverschil.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Juist, maar feit is dat Femke ouder is dan Tim,dat Tim jonger is dan Sam en Peter ouder is dan alle 3. Laten we het daar bij houden.
0 x
Potentia Principatum
- smurfin
- Poster rang 2

-
Evaaa
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5

Oei,oei, tieners moeten altijd braaf zijn,nooit de kantjes eraf rijden altijd het mooi gazonnetje met gelijke grassprietjes in acht nemen,bah!
Want anders komt de politieman. Jullie zijn blijkbaar ouder dan ik!
Want anders komt de politieman. Jullie zijn blijkbaar ouder dan ik!
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Misbruik van vertrouwen kan niet - ongeacht hoe oud je bent.
En ja, ik heb ook zo'n dingen gedaan en als er dan iets misliep... put your money where your mouth is.
En ja, ik heb ook zo'n dingen gedaan en als er dan iets misliep... put your money where your mouth is.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Heb ik altijd gedaan en hmm... moeten doen.
Nu, voor we hier helemaal off topic gaan: wie heeft eigelijk de politie verwittigd? Of zijn dat de ambulanciers?
Nu, voor we hier helemaal off topic gaan: wie heeft eigelijk de politie verwittigd? Of zijn dat de ambulanciers?
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Als je naar de 100 belt, dan komt meestal de politie naar het schijnt.Caligula schreef:wie heeft eigelijk de politie verwittigd? Of zijn dat de ambulanciers?
Niet voor een brandwonde, maar voor een ongeval met kettingzaag lijkt me dat niet zo vreemd.
Het kan uiteindelijk altijd om een misdrijf gaan.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar de ambulanciers waren daar toch eerst hé, Timmeke had toch geen probleem hoop ik.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Da's normaal, eerst arriveert de ambu want da's het belangrijkste.
En daarna arriveert de politie
En daarna arriveert de politie
0 x