Emma Van Damme (Elise Roels)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Emma Van Damme (Elise Roels)

Bericht door lord F. »

Waarom stapt ze nog niet in die openstaande camionette?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Mijn hemel, dat kind is met recht een opperdruif! Wie gaat er nou kijken om te zien wie je achtervolgd? Ik had haar toch wel wat slimmer ingeschat.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Dit snap ik nu ook echt niet!! Dat ze dan tenminste samen met een vriendin nr de bus ging! En vlakbij was die halte ook al niet...
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Wolverine
Nog geen rang

Bericht door Wolverine »

Ik dacht eerst dat ze uit paniek haar bus pepperspray op een verkeerde ging leegspuiten.
Maar leek mij ook iets te mooi om waar te zijn dat Danny in Spanje zat. Gewoon wat DNA in een teruggevonden auto bewijst niks. Kan allemaal onderdeel van z'n plannen zijn.
De miserie begint weer van voor af aan.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ja ik snap ook niet echt goed waarom ze ging kijken waar dat busje was gebleven.. :-? Het zag er al verdacht uit. Ze is altijd zo bang geweest van Danny en terecht na alles wat er gebeurt is en dan doet ze zoiets. Ik zou mij zo snel mogelijk uit de voeten hebben gemaakt in plaats van dat ff te gaan controleren. Dit ging wel héél gemakkelijk voor Danny.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Als Emma eerst haar gsm had weggesmeten, dan gewacht had tot er geen getuigen waren, dan in de camionette ging zitten en de deur stevig dicht achter zich dicht had getrokken, hadden we dat volgens de makers ook moeten geloven?
:thumbdown: :doh: :naughty:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Het lijkt er op dat ze een beetje hoogmoedig was met haar pepperspray.
Laatst gewijzigd door hannanaske op vr 20 nov 2015, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

hannanaske schreef:Awel Emma, waar was jouw :angry-extinguishflame: ?
Dat vroeg ik mij ook af - eerst had ze die in haar hand en dan daarna niet meer.
Ook niet toen ze die 'tuin' binnen stapte... :eh:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

satine schreef:
hannanaske schreef:Awel Emma, waar was jouw :angry-extinguishflame: ?
Dat vroeg ik mij ook af - eerst had ze die in haar hand en dan daarna niet meer.
Ook niet toen ze die 'tuin' binnen stapte... :eh:
Mja...toen ik die emoticon koos zag ik enkel een ventje die spoot, dat brandje had ik nog niet gezien. (vandaar dat ik mijn bericht heb gewijzigd)

Maar een brandblusapparaat in Danny zijn ogen was mss ook nog grappig geweest! :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Captain Cuckoo schreef:Als Emma eerst haar gsm had weggesmeten, dan gewacht had tot er geen getuigen waren, dan in de camionette ging zitten en de deur stevig dicht achter zich dicht had getrokken, hadden we dat volgens de makers ook moeten geloven?
Ik vrees van wel. Is dat nu dat doodsbang kind ? Gaat ze moederziel alleen inplaats van tenminste met een vriendinnetje langs die straat zonder huizen. Kijkt om en ze ziet die camionette wachten met draaiende motor. Inplaats van weg te lopen gaat ze gewoon verder zelfs als die camionette stapvoets achter dat groen langs haar meerijdt en wat doet Emma ? Die gaat eens kijken ??? :eek: Deze verhaallijn bereikt met die scene zulke ongeloofwaardigheid :doh: dat ik niet de enige zal zijn die dacht : me iel aantwaarpe mor nie me maai.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Linne schreef:
Captain Cuckoo schreef:Als Emma eerst haar gsm had weggesmeten, dan gewacht had tot er geen getuigen waren, dan in de camionette ging zitten en de deur stevig dicht achter zich dicht had getrokken, hadden we dat volgens de makers ook moeten geloven?
Ik vrees van wel. Is dat nu dat doodsbang kind ? Gaat ze moederziel alleen inplaats van tenminste met een vriendinnetje langs die straat zonder huizen. Kijkt om en ze ziet die camionette wachten met draaiende motor. Inplaats van weg te lopen gaat ze gewoon verder zelfs als die camionette stapvoets achter dat groen langs haar meerijdt en wat doet Emma ? Die gaat eens kijken ??? :eek: Deze verhaallijn bereikt met die scene zulke ongeloofwaardigheid :doh: dat ik niet de enige zal zijn die dacht : me iel aantwaarpe mor nie me maai.
Perfect gezegd !
0 x
slipstreamdrive
Nog geen rang
x 1

Bericht door slipstreamdrive »

Ze ziet inderdaad die rode bestelwagen die haar schijnbaar lijkt te volgen. En ze gaat kijken om zich er van te vergewissen dat ze zich iets aan het inbeelden is. Je zou voor minder aan achtervolgingswaanzin gaan leiden door heel die situatie. Zo ongeloofwaardig lijkt me dat toch niet. Ik heb er mij alleszins niet aan gestoord in tegenstelling tot sommigen hier.
0 x
Oeloeboeloe
Nog geen rang

Bericht door Oeloeboeloe »

Wat een domme zet!!!! En zo iedereen in gevaar gebracht??
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Kwast schreef:Mijn hemel, dat kind is met recht een opperdruif! Wie gaat er nou kijken om te zien wie je achtervolgd? Ik had haar toch wel wat slimmer ingeschat.
?? :lol: :lol: een opperdruif :lol:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Oeloeboeloe schreef:Wat een domme zet!!!! En zo iedereen in gevaar gebracht??
Iedereen? Alleen zichzelf, denk ik. :denk:
0 x
Plaats reactie