Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Ik wou Marianne haar gezicht gezien hebben 
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vind haar echt geweldig! Marianne is echt wel de bom. Heerlijk personage. Ik erger mij dikwijls groen en geel aan haar maar echt een topwijf!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik denk dat ze het eerder moeilijk heeft met het feit dat het weer allemaal 'David' is.
Ze is blijkbaar toch niet zo zeker van zichzelf en haar gevoelens als ze wil laten uitschijnen.
Ze is blijkbaar toch niet zo zeker van zichzelf en haar gevoelens als ze wil laten uitschijnen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Dat lijkt mij ook.
Maar ik kan haar sowieso wel wat begrijpen eigenlijk, ook dat ze verbaasd was.
Waldek, Frank en Eddy zijn eigenlijk vreemden voor Geert. Bovendien hebben Frank en Eddy ook wel een beetje de reputatie dat het nogal eens mislukt hè? Dan is het nogal wat om €50.000,- te investeren, in een project waar Geert zelf totaal geen verstand van heeft.
Maar ik kan haar sowieso wel wat begrijpen eigenlijk, ook dat ze verbaasd was.
Waldek, Frank en Eddy zijn eigenlijk vreemden voor Geert. Bovendien hebben Frank en Eddy ook wel een beetje de reputatie dat het nogal eens mislukt hè? Dan is het nogal wat om €50.000,- te investeren, in een project waar Geert zelf totaal geen verstand van heeft.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ganja
- Poster rang 3

Allee ze heeft toegegeven dat ze eigenlijk ook gevoelens heeft voor David
Toch hoop ik dat ze zich aan haar eigen woord gaat houden en er niets mee gaat doen.
Want ik zou toch eigenlijk wel eens ooit een "normaal' koppel willen zien in Thuis - waarmee ik bedoel een koppel waarbij er eens NIET vreemd wordt gegaan - want ze doen daar in Thuis wel écht alsof iedereen dat doet
Toch hoop ik dat ze zich aan haar eigen woord gaat houden en er niets mee gaat doen.
Want ik zou toch eigenlijk wel eens ooit een "normaal' koppel willen zien in Thuis - waarmee ik bedoel een koppel waarbij er eens NIET vreemd wordt gegaan - want ze doen daar in Thuis wel écht alsof iedereen dat doet
0 x
-
Rieka
- x 435
Ganja schreef:Allee ze heeft toegegeven dat ze eigenlijk ook gevoelens heeft voor David![]()
Daar "droom" ik ook van, al lang!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
-
Rieka
- x 435
Dat forumspook mag ook wel eens gebanned worden, ik zie nu al 2 berichten van mij in 't niet verdwijnen...
0 x
-
Rieka
- x 435
'k Zou niet weten waarom een gelukkig gezin, ter afwisseling van al de miserie die in "Thuis" troef is, geen leuke verademing zou kunnen zijn.satine schreef:En dat is dan interessant om naar te kijken?
Ik zie dat als de ultieme uitdaging voor de scenaristen.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Natuurlijk is dat interessant om te zien een koppel dat NIET vreemd gaat ze kunnen dan toch ook andere dingen doensatine schreef:En dat is interessant om te zien?![]()
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
sorry, maar er is geen enkel koppel in Thuis dat ik graag wil zien bedsporten.
Ik heb zelf fantasie genoeg, dat ik dat niet per se van anderen moet zien...
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
in "real life" zitten we toch ook niet door het sleutelgat te loeren van andermans slaapkamersatine schreef:sorry, maar er is geen enkel koppel in Thuis dat ik graag wil zien bedsporten.
je hebt dus gelijk, bedsporten op tv mogen zich beperken tot kussengevechten, onze fantasie is goed genoeg om de rest erbij te verzinnen
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Ik kan het mij voorstellensatine schreef: Ik heb zelf fantasie genoeg,
En daarbij ik zei dat maar om te lachen over die bedsport want wie wil nu bejaarden bedsport zien
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
tegenwoordig weet je maar nooitEn daarbij ik zei dat maar om te lachen over die bedsport want wie wil nu bejaarden bedsport zien![]()
liever niet natuurlijk, zo nieuwsgierig zijn we echt niet
0 x