Jens De Belder (Jelle Cleymans)

Gesloten
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)

Bericht door nounake »

Lazylady schreef:Dus na dat gezwets over sprookjes veranderde Jens opeens van gedacht?

:doh:
Dat femke zich eens niet bemoeit ! Hoe kan jens zich ok voelen op een bal met intellectuelen en dan nog als jongste van de hoop waarschijnlijk met iemand die veel ouder is . ( Ik weet het, op liefde staat geen leeftijd maar de blik van de mensen zeggen genoeg dikwijls.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind wel dat Jens hier onderschat wordt - hij is toch geen lompe boer?
Voor zover ik weet heeft hij een diploma middelbaar - en Lena is toch ook geen doctor in the whatever...?
Hij had er gewoon geen zin in, tot Femke hem er op wees dat Lena dit waarschijnlijk belangrijker vond dan ze liet doorschemeren.

Ik vond het een mooi gebaar van hem - vooral het verrassingseffect.
En ik vond dat het hem wel stond, dat pinguïn-pakje... ;)
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

satine schreef:Ik vind wel dat Jens hier onderschat wordt - hij is toch geen lompe boer?
Voor zover ik weet heeft hij een diploma middelbaar - en Lena is toch ook geen doctor in the whatever...?
Misschien niet helemaal on topic, maar wat was nu weer het beroep van Lena? Maw wat voor een bal is het?
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef: tot Femke hem er op wees dat Lena dit waarschijnlijk belangrijker vond dan ze liet doorschemeren.

Ik vond het een mooi gebaar van hem - vooral het verrassingseffect.
En ik vond dat het hem wel stond, dat pinguïn-pakje... ;)
Akkoord,Femke heeft hem over de lijn getrokken en hij deed het. En ik vind ook dat een smoking hem lang niet mistaat.
Heeft de Jens een minderwaardigheids complex of zo?
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat het leeftijdsverschil op zulke momenten voor Jens wel mee speelt. Al zal hij dat nooit toegeven.
Niet zozeer voor hem zelf, maar wat "men daar wel niet van zal denken".
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Waarom gaan er hier zoveel forummers van uit dat Jens en Lena heel veel in leeftijd schelen? Ik heb niet dat idee/gevoel.
Maar 'k heb evenmin het gevoel dat dit hét koppel van 't jaar is. :denk:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Jens is ongeveer 25 (even oud als Tim ) en Lena is de adoptiemoeder van Olivia, wat dus wil zeggen dat ze minstens 18 tot 20 jaar ouder moet zijn dan Olivia. Olivia is 18 , en bijgevolg is Lena er minstens 36 ... maar ik dacht begrepen te hebben, dat ze vooraan in de 40 was?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

annekeHU schreef:Jens is ongeveer 25 (even oud als Tim ) en Lena is de adoptiemoeder van Olivia, wat dus wil zeggen dat ze minstens 18 tot 20 jaar ouder moet zijn dan Olivia. Olivia is 18 , en bijgevolg is Lena er minstens 36 ... maar ik dacht begrepen te hebben, dat ze vooraan in de 40 was?
Ik heb het gevoel(eigenlijk de overtuiging) dat Jens een stuk ouder is dan 25.... Hij draait al een hele tijd mee en was toch ooit de oudere (eerste vriend) van Paulien? Ik zou hem toch minstens 30 geven. :denk: En als Lena dan 36 is, dan is dat toch niet zo'n groot verschil. Soit, ik zie jullie probleem niet.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ikke schreef:
annekeHU schreef:Jens is ongeveer 25 (even oud als Tim ) en Lena is de adoptiemoeder van Olivia, wat dus wil zeggen dat ze minstens 18 tot 20 jaar ouder moet zijn dan Olivia. Olivia is 18 , en bijgevolg is Lena er minstens 36 ... maar ik dacht begrepen te hebben, dat ze vooraan in de 40 was?
Ik heb het gevoel(eigenlijk de overtuiging) dat Jens een stuk ouder is dan 25.... Hij draait al een hele tijd mee en was toch ooit de oudere (eerste vriend) van Paulien? Ik zou hem toch minstens 30 geven. :denk: En als Lena dan 36 is, dan is dat toch niet zo'n groot verschil. Soit, ik zie jullie probleem niet.
Wel hmm, de overijverige forummer haalt dan IMDB erbij om wat data na te gaan. ;)
Jelle Cleymans zelf is er 29, maar Jens was ongeveer 18 jaar als hij in 2008 in Thuis geïntroduceerd werd.
Dan *zou* hij dus ongeveer 24 jaar moeten zijn nu.

Maar rekenwerk uitvoeren in Thuis heeft nooit veel zin, want het zou de eerste niet zijn die een groeischeut van een paar jaar gekregen heeft. :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:
ikke schreef:
Wel hmm, de overijverige forummer haalt dan IMDB erbij om wat data na te gaan. ;)
Jelle Cleymans zelf is er 29, maar Jens was ongeveer 18 jaar als hij in 2008 in Thuis geïntroduceerd werd.
Dan *zou* hij dus ongeveer 24 jaar moeten zijn nu.

Maar rekenwerk uitvoeren in Thuis heeft nooit veel zin, want het zou de eerste niet zijn die een groeischeut van een paar jaar gekregen heeft. :mrgreen:
Ok, ik ga voort op mijn gevoel en dat zegt dat Jens ouder is dan 25. En de rest zal me wordt wezen!
Er zijn toch maar weinig Thuiskoppels die langer dan 2 jaar meegaan... :whistle:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ikke schreef: Ok, ik ga voort op mijn gevoel en dat zegt dat Jens ouder is dan 25. En de rest zal me wordt wezen!
Er zijn toch maar weinig Thuiskoppels die langer dan 2 jaar meegaan... :whistle:
Inderdaad - Paulien en Jens waren ongeveer even oud en dat was ook beperkt in tijd...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik zeg dat Jens en Tim ongeveer even oud zijn. Ze zitten in dezelfde leeftijdsgroep met Katrien, Paulien en dan Jens en Tim give or take a few years. Wie is er ouder? Dat was Femke,die was wel tegen de 30 want die zat in de groep Sam (Bastiaens) Sofie,Aisha etc.
Zodus Timmeke is even oud als Jens. Nu Lena is idd een stukske ouder want ze heeft een dochter van 20 (of zoiets)
En alhoewel Thuisrekenen altijd gevaarlijk is mogen we toch zeggen dat Jens ondertussen (zoals Tim) ongeveer 25 is en Lena zowat 40. Zo what is your problem? 15 jaar verschil en akkoord hoor gewoonlijk is de man-vrouw verhouding omgekeerd maar het bestaat wel hé. Is daar iets mis aan?
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ik zeg dat Jens en Tim ongeveer even oud zijn. Ze zitten in dezelfde leeftijdsgroep met Katrien, Paulien en dan Jens en Tim give or take a few years. Wie is er ouder? Dat was Femke,die was wel tegen de 30 want die zat in de groep Sam (Bastiaens) Sofie,Aisha etc.
Zodus Timmeke is even oud als Jens. Nu Lena is idd een stukske ouder want ze heeft een dochter van 20 (of zoiets)
En alhoewel Thuisrekenen altijd gevaarlijk is mogen we toch zeggen dat Jens ondertussen (zoals Tim) ongeveer 25 is en Lena zowat 40. Zo what is your problem? 15 jaar verschil en akkoord hoor gewoonlijk is de man-vrouw verhouding omgekeerd maar het bestaat wel hé. Is daar iets mis aan?
Tim zal iets ouder zijn zeker? Dat was de broer van het nieuw lief van de ex van Julia. :whistle:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Prieeltje schreef:
satine schreef:Ik vind wel dat Jens hier onderschat wordt - hij is toch geen lompe boer?
Misschien niet helemaal on topic, maar wat was nu weer het beroep van Lena? Maw wat voor een bal is het?
Dat zou ik ook wel eens willen weten.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De oudere broer mss? En heb ik toen Katrien en Paulien niet horen zeggen dat het wicht in kwestie amper een paar jaar ouder was? En dat onze lieve Julia daar toch een beetje van verschoot?
0 x
Potentia Principatum
Gesloten