Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Voor de zoveelste keer : de rekbaarheid van de woningen in Thuis Nu zijn daar plots twee appartementen (met meer dan 1 slaapkamper) boven de bar madam De bar madam die in mijn ogen ook niet zo groot van oppervlakte is En de huurders van die twee appartementen moeten allemaal dezelfde trap naar boven nemen
martha schreef: vr 08 sep 2023, 14:09
Voor de zoveelste keer : de rekbaarheid van de woningen in Thuis Nu zijn daar plots twee appartementen (met meer dan 1 slaapkamper) boven de bar madam De bar madam die in mijn ogen ook niet zo groot van oppervlakte is En de huurders van die twee appartementen moeten allemaal dezelfde trap naar boven nemen
Dat doet me denken aan Doctor Who, die tijdmachine is van buitenaf maar zo groot als een telefooncel maar van binnen is dat zo groot als een cinema zaal vol met machines en computers.
De scene in de wijnbar, zo herkenbaar
Tamara: mijn water is gebroken
Rosa: dan moet ge naar het ziekenhuis
Bob: nu???
Tamara: nee volgende maand
(Mijn toenmalige schoonbroer ging uit paniek nog eerst met de hond wandelen )
satine schreef: vr 22 sep 2023, 09:33
Waldek, die 'geen uitgesproken mening heeft over shampoos en zeepjes en zo'.
Echt? De altijd frisse en verzorgde Waldek?
Whahaha, daar moest ik ook om lachen, en dan vooral door het commentaar wat hij hier toch ooit wel krijgt op zijn niet bepaald gelikte verschijning
En ook:
Snotterende Dirk die een romantisch gedicht voor zat te dragen over zijn "zomerbloem" Rosa... Nancy en Marianne die daar kirrend en zwijmelend bij zaten te kijken...
En toen werd er ingezoomd op Rosa, die niet persé onder de indruk was en er eerder verwelkt uitzag...
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Vince die aan Femke vroeg of hij haar financieel wilde helpen ; Femke met een brede glimlach "ja natuurlijk, hoeveel ?" Vince "10.000 euro" Ja iedereen heeft dat gewoon op overschot
Het enorme bedrijf van Tamara en Viv! Een pakhuis om U tegen te zeggen. Wat een ruimte! En vorige week gingen ze nog een kartonnen doosje afhalen bij de groothandel. zal de stockage ruimte dat kunnen bergen??
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes