Dat denk ik ook! Het zou mij straf lijken dat er effectief iets aan het bloeien is tussen die twee.Caligula schreef:Volgens mij heeft William helemaal niks gezien in Rosa, hooguit een alibi.
William Degreef (Luk De Koninck)
- Wiske
- Nog geen rang
- x 6
Re: William Degreef (Luk De Koninck)
0 x
- Wolverine
- Nog geen rang
- Caligula
- Poster rang 5
Mijn interesse gaat vooral uit naar wat er nu in Toscane gaat gebeuren. De William is terug, had het waarschijnlijk druk om onderweg nog een paar "zaken" te regelen.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
En bij het aanbod om een koffie te drinken Rosa er bij vragen. Slijmbal!Caligula schreef:Mijn interesse gaat vooral uit naar wat er nu in Toscane gaat gebeuren. De William is terug, had het waarschijnlijk druk om onderweg nog een paar "zaken" te regelen.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Hij speelt het perfect hé. En Rosa,ogen open of dicht maakt niet uit loopt er dadelijk in.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Was William op een wit paard uit Toscane gekomen, het effect bij puberende Rosa zou niet groter geweest zijnCaligula schreef:Hij speelt het perfect hé. En Rosa,ogen open of dicht maakt niet uit loopt er dadelijk in.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
De wijn was een "Val di Pieni" Rosso classico 2014. Ken ik niet.
Gewoon wijntje schat ik zo.
Maar voor de rest speelt onze William het toch heel goed. Marianne leert Italiaans en doet wijnkennis op! Ja zeg.
What good will it do?
Maar voor de rest speelt onze William het toch heel goed. Marianne leert Italiaans en doet wijnkennis op! Ja zeg.
What good will it do?
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Toeval? William beschreef die wijn in dezelfde misselijk makende clichés als Rosa dat deed bij hun eerste ontmoeting. Die twee zijn voor mekaar gemaakt, mij gedacht!Caligula schreef:De wijn was een "Val di Pieni" Rosso classico 2014. Ken ik niet.
What good will it do?

En zo laten ze "ons" Marianne in Toscane op haar gemakske rustig verder schilderen

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Tja, schilderen dat weet ik toch zo niet hoor. Het zal dan eerder kladwerk zijn.Captain Cuckoo schreef:En zo laten ze "ons" Marianne in Toscane op haar gemakske rustig verder schilderen
Maar nu ik er aan denk, ik geloof toch dat het dezelfde wijn was als op hun trouwfeest (William-Marianne) Zou ik moeten checken.
Maar hoe dan ook, dat hij met vrouwen kan praten, dat geef ik hem toe. Ik zou zeggen haast op zijn wel...Italiaans.
0 x
Potentia Principatum
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
"Marianne is helemaal tot rust gekomen" ik hoop niet dat ze echt "helemaal" tot rust gekomen is
Ik vond het nogal akelig klinken, gezien wij William toch ietsje anders kennen dan Rosa...
Ik vond het nogal akelig klinken, gezien wij William toch ietsje anders kennen dan Rosa...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is mss wel even vooruit lopen op de feiten,maar goed het zit er dik in. Maar om helemaal "tot rust" te komen, waar kun je dat beter doen dan in Toscane? Toch niet in de zus&zo?
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ik vond het ronduit griezelig klinken. Maar dat ligt inderdaad aan onze voorkennis.Duimelijntje schreef:"Marianne is helemaal tot rust gekomen" ik hoop niet dat ze echt "helemaal" tot rust gekomen is

0 x
-
- x 435
Beste mensen, de voorbije week heb ik nog eens twee maal naar Thuis gekeken en wat bij gelezen. William is dus wel degelijk Henri zoals ik gedacht had, maar hoe komt het dan dat hij nog gewoon vrij rondloopt? Kan iemand mij een woordje uitleg verschaffen a.u.b.? Van Wikipedia e.d. word ik ook niet veel wijzer.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Lazylady schreef:Beste mensen, de voorbije week heb ik nog eens twee maal naar Thuis gekeken en wat bij gelezen. William is dus wel degelijk Henri zoals ik gedacht had, maar hoe komt het dan dat hij nog gewoon vrij rondloopt? Kan iemand mij een woordje uitleg verschaffen a.u.b.? Van Wikipedia e.d. word ik ook niet veel wijzer.
Wij als kijkers weten dat William= Henri. Marianne dacht dit in het begin van haar gevangenschap ook , maar zij is (ten onrechte) van dit idee afgestapt. Ze heeft deze mening wel gedeeld met Tom, maar die geloofde haar niet.
William/Henri heeft Hélène gedwongen om die ene afscheidsbrief te schrijven, en vervolgens te verdwijnen ( of hij heeft haar laten verdwijnen/hij heeft haar vermoord) In die brief bekent Hélène de dader te zijn van de moord op Geert. Marianne komt vervolgens vrij, en omdat ze niet meer bij Ann wil wonen, trekt ze met William naar zijn huis( dat huis is echter geen eigendom van William, maar slechts gehuurd) in Toscane.
De laatste weken hebben we haar zo goed als niet meer gezien. Het laatste contact was toen ze Emma trachtte te bereiken, op het moment dat ze hoorde dat Danny ontsnapt was. Ze heeft toen heel even met Tom aan de telefoon gebabbeld.
Op dit moment is Marianne dus achtergebleven in Toscane , terwijl William een zakenreis had naar België, want hij moest wijn leveren bij Rosa.
Van de personages is er dus op dit moment niemand op de hoogte van het dubbelleven van William/Henri. Nuja, niemand ... Hélène weet het wel, maar of die nog in staat is een en ander te vertellen, weten wij dan weer niet.
Ik hoop dat ik hierboven geen spoilers heb gezet?
Ps. Wil je meer weten, en mogen bij die info ook spoilers bij zijn, dan beter via pb.
0 x
-
- x 435
Bedankt, annekeHU! Ik heb altijd gedacht dat die kerel niet te vertrouwen was...
0 x