Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
OMG! Wat een vreselijk dom kind is dit toch!?!
Drie keer gaat ze met Arne op stap, drie keer is ze bedwelmd geweest. kan dat dom wicht geen betere conclusies trekken dan Lowie valselijk te beschuldigen?
Drie keer gaat ze met Arne op stap, drie keer is ze bedwelmd geweest. kan dat dom wicht geen betere conclusies trekken dan Lowie valselijk te beschuldigen?
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Hoe komt ze (Oliva) er nu bij om Lowie te beschuldigen? Heeft Arne haar dat ingefluisterd?
Dat hij (Arne) wil dat Lowie verdacht wordt of zelfs aanwezen wordt als dader is zo klaar als een klontje,
maar waarom Oliva daar in mee gaat is mij een raadsel.
Oliva zou beter haar verstand gebruiken zodat ze meteen beseft wie de dader is.
Dat hij (Arne) wil dat Lowie verdacht wordt of zelfs aanwezen wordt als dader is zo klaar als een klontje,
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Wat zou er gebeuren moest je een tweede stel hersenen bij Olivia inplanten? Het zou vergaan van eenzaamheidFlower-Power schreef:Oliva zou beter haar verstand gebruiken zodat ze meteen beseft wie de dader is.

Kijk, Olijf is een lief meisje dat tot nu toe alleen maar goede bedoelingen had met alles en iedereen, maar je kan er haar moeilijk van verdenken hoogbegaafd te zijn

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Dat is nu juist het probleem : dat kind heeft GEEN verstand !Flower-Power schreef:Hoe komt ze (Oliva) er nu bij om Lowie te beschuldigen? Heeft Arne haar dat ingefluisterd?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Die eerste keer wist ze niet eens dat Arne in de buurt was, dat herinnerde ze zich niet - ze wist toen ook niet hoe ze thuis geraakt was.Trouwe kijker schreef:Drie keer gaat ze met Arne op stap, drie keer is ze bedwelmd geweest. kan dat dom wicht geen betere conclusies trekken dan Lowie valselijk te beschuldigen?
De derde keer was Arne ook 'verdoofd' - blijft er nog maar 1 keer over.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is waar maar elke keer was Arne wel in de buurt terwijl Lowie in geen velden of wegen te bekennen was.satine schreef:ie eerste keer wist ze niet eens dat Arne in de buurt was, dat herinnerde ze zich niet - ze wist toen ook niet hoe ze thuis geraakt was.
De derde keer was Arne ook 'verdoofd' - blijft er nog maar 1 keer over.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Nee, dat is zeker waar.Caligula schreef:Dat is waar maar elke keer was Arne wel in de buurt terwijl Lowie in geen velden of wegen te bekennen was.
Ik bedoel maar dat Olivia niet wist dat Arne 3 keer in de buurt was, de laatste keer was hij ook 'verdoofd', waarom zou ze hem dan meteen aanwijzen als schuldige?
Hij speelt het spelletje van de begrijpende vriend heel goed in een periode dat Olivia kwetsbaar is.
Om haar dan meteen een dom wicht te noemen omdat ze de link niet dadelijk legt, vind ik er wat over.
Niet vergeten dat wij als kijker dingen gezien hebben waar Olivia en co niets van weten.

0 x
-
- Nog geen rang
- x 2
Vind ik ook,satine schreef:Nee, dat is zeker waar.Caligula schreef:Dat is waar maar elke keer was Arne wel in de buurt terwijl Lowie in geen velden of wegen te bekennen was.
Ik bedoel maar dat Olivia niet wist dat Arne 3 keer in de buurt was, de laatste keer was hij ook 'verdoofd', waarom zou ze hem dan meteen aanwijzen als schuldige?
Hij speelt het spelletje van de begrijpende vriend heel goed in een periode dat Olivia kwetsbaar is.
Om haar dan meteen een dom wicht te noemen omdat ze de link niet dadelijk legt, vind ik er wat over.
Niet vergeten dat wij als kijker dingen gezien hebben waar Olivia en co niets van weten.
Plus Olivia is iemand aan het zoeken die wraak op haar wil nemen,
niet iemand die hopeloos verliefd op haar is, dus ik begrijp dat ze niet aan Arne denkt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is ook weer waar,maar van de andere kant heeft ze al dikwijls genoeg laten blijken dat ze het warm water niet uitgevonden heeft. Nu dit gezegd zijnde heb ik wel te doen met Olijfje. Ze wordt gemanipuleerd door een ziekelijke psychopaat (een pleonasme eigelijk) en weet gewoon niet waar ze het heeft. Het is te hopen dat die manipulatieve onnozelaar het bij manipulatie gelaten heeft maar misbruik zou ik ook niet uitsluiten. Eigelijk hebben we hier de jonge versie van William-Marianne en ik hoop maar dat de versie Olijfje-Arne niet zolang gerokken wordt.satine schreef:Om haar dan meteen een dom wicht te noemen omdat ze de link niet dadelijk legt, vind ik er wat over.

0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Ik blijf het een vreselijk irritant kind vinden. Als Lowie niet eens die avond bij haar in de buurt was, hoe kan ze hem dan verdenken? Omdat hij boos is dat de relatie is stuk gelopen? Ze blijft gewoon achter een idioot aanlopen. Zou dit weer zo een langslepend verhaal worden?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Na haar teleurstelling in de relatie met Lowie was zij kwetsbaar en zij vertrouwde de verkeerde persoon, die daar handig en gulzig misbruik van maakte. Goedgelovigheid loopt zelden goed af.nounake schreef:Dat is nu juist het probleem : dat kind heeft GEEN verstand !Flower-Power schreef:Hoe komt ze (Oliva) er nu bij om Lowie te beschuldigen? Heeft Arne haar dat ingefluisterd?
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Wanneer gaat nu eindelijk hare euro vallen zeg ?
Als ze wat na denkt dan moet ze toch beseffen dat Arne de dader is
Ze moet wat meer terug denken aan vroeger
Als ze wat na denkt dan moet ze toch beseffen dat Arne de dader is
Ze moet wat meer terug denken aan vroeger
0 x
-
- x 435
"'t Was Lowie nie!
"
Ik kon er niets aan doen, maar ergerde mij zó aan de manier waarop ze dat zei, en dan dat gezicht...
Soms zou je bijna denken dat ze het expres doet.

Ik kon er niets aan doen, maar ergerde mij zó aan de manier waarop ze dat zei, en dan dat gezicht...

Soms zou je bijna denken dat ze het expres doet.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Olivia is idd n stom wicht. Ze trekt altijd op met Arne, pakt hem vast etc, en ze ziet niet dat ze hem zo aanmoedigt en dat hij verliefd is op haar (of eerder geobsedeerd).
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind het inderdaad ook vreemd, ze weet dat hij stapelverliefd op haar is, wijst hem af en gaat hem daarna constant aanmoedigen...
Tenzij ze ondertussen ook gevoelens heeft voor hem?
Tenzij ze ondertussen ook gevoelens heeft voor hem?
0 x