Leontien

Gesloten
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

She is back home, onze gardenwoman 8) 8) yes! Leontien is thuis 8)
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

visje schreef:She is back home, onze gardenwoman 8) 8) yes! Leontien is thuis 8)
Tot groot jolijt van Luc,... gaat dat een leuk weerzien worden,...
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

Nou absoluut, helemaal als hij verneemt dat Leontien helemaal niet meer wil knokken voor haar zaak, gut misschien begint ze wel een bloemenwinkeltje. Sorry dat is flauw :oops: :oops: :oops: Ik ben wel benieuwd hoe Lowieke gaat reageren en hoe het zal gaan tussen Luckske en Leontien. Leontien is naar eigen zeggen heel erg veranderd
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

hopelijk raakt Luc er nog aan uit >> Marie wil een manier zien te vinden om samen met Luc het bedrijf van Jacques Van Ginderen af te pakken. Luc was van plan om het bedrijf van Marie af te pakken om het terug aan Leontien te geven, maar intussen weet hij zelf niet meer woor wie hij moet kiezen. En Leontien is eigenlijk niet echt geïnteresseerd meer in haar oude bedrijf. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

Dat is ook iets, maar het zal me niets verbazen als Luc kiest voor Marie. En dat Leontien dan vertrekt naar de Rimboe ofzo. Of ze proberen het toch nog eens samen, ik heb geen idee. Maar ik denk niet dat Luc nog echt van Leontien houdt, ik denk dat ze eerder uiteen gegroeid zijn. Luc wil niet zien dat ze is veranderd en ik denk dat Leontien ook wel zal twijfelen na alles wat er is gebeurd, en het zal toch wel uitkomen allemaal.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

visje schreef:En dat Leontien dan vertrekt naar de Rimboe ofzo.
Om nog meer met planten bezig te zijn ? :D
0 x
Be there at ten.
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

Absoluut, maar ze mag hier de tuin ook wel komen doen als ze dat zo graag doet. Ik vond trouwens de kledij keuze eigenaardig, het was net een indiaantje. Sorry, het was niet zo mijn smaak, maar de rimboe... ik zie ze al zitten in een tijgerpelsje in een boomhut. [ oei offtopic] Dan krijgt Luc een kaartje met "Groeten uit de Rimboe] Zou leuk zijn, Thuis vanuit de Rimboe haha.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

wow, Leontien wil in de Ardennen gaan wonen. :shock: Als je met iets op een echtscheiding wil afstevenen is het wel met zoiets. :)
0 x
Be there at ten.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Da's nogal ver voor Luc om alle dagen bij Marie te gaan werken he. :roll:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:wow, Leontien wil in de Ardennen gaan wonen. :shock: Als je met iets op een echtscheiding wil afstevenen is het wel met zoiets. :)
Inderdaad... Wat Luc aan het doen is, is natuurlijk niet netjes van hem. Maar van de andere kant houdt Leontien ook totaal geen rekening met hem. Het lijkt wel alsof het haar niet veel kan schelen of haar relatie met Luc in stand blijft. Veel moeite om het "probleem" tussen hen op te lossen doet zij toch ook niet in ieder geval... :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat Leontien vooral bezig is Luc te testen - zij weet volgens mij heel goed dat er iets niet pluis is tussen Luc en Marie (niet per sé dat zij een relatie hebben, maar wel dat Luc niet echt tegen zijn goesting gaat werken, en dat de geplande 'overname' van Marie Design niet per sé een kadootje is voor haar, zoals Luc het zelf voorstelt)

En Leontien is wel gewoon van haar zin te krijgen he - 't is niet omdat ze nu met New Age-toestanden bezig is, en alleen nog maar huisje-boompje-beestje wil blijkbaar, dat ze de kaas van haar brood gaat laten eten. :wink:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Yep, dat idee van de Ardennen was gewoon om te testen hoeveel Luc voor haar over zou hebben.

Als ze daar gaan wonen, kan hij natuurlijk niet meer voor Marie werken.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

mja, ik heb anders wel de indruk dat ze het serieus meent met dat idee om in de Ardennen te gaan wonen. Haar "spirituele oefeningen" wijzen in ieder geval uit dat ze naar zo'n levenswijze streeft.
0 x
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

frank schreef:mja, ik heb anders wel de indruk dat ze het serieus meent met dat idee om in de Ardennen te gaan wonen. Haar "spirituele oefeningen" wijzen in ieder geval uit dat ze naar zo'n levenswijze streeft.
Ik denk wel dat - moest Luc instemmen - zij daar wel effectief zou gaan wonen, maar ik denk dat ze tegelijkertijd Luc wil testen, vooral omdat ze op het einde zei 'ik heb niets meer dat mij hier bindt, jij wel?' :wink:
0 x
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

het lag ook te voor de hand dat ze dit ging ontdekken... ze heeft overigens al jaren de zelfde pyjama... zijn de centjes al langer op bij thuis of is men in belgie niet van de garderobe aan pyjamas :oops: :wink:

Ik vind het wel spannend wat er nu gaat gebeuren, was ik leontien dan zette ik hem buiten
0 x
Gesloten