Vince Pauwels (Gert Winckelmans)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Je zou verwachten dat iemand die eindelijk zijn leven op de rails heeft gekregen alle moeite van de wereld zou doen om dat zo te houden, maar niet Vince. Binnen dit en de kortste keren zit hij weer in de shit.

Wat wint hij ermee dat iedereen denkt dat Sterckens pro deo werkt ??
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik denk dat hij er vanuit gaat dat Ilias dan nee gezegd zou hebben.
Ook Vicky zou dan niet zo enthousiast geweest zijn, die weet ook wel dat Vince niet kapitaalkrachtig is.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Heel kortzichtig en dom. Net als bij zijn "valse bekentenis" zal het niet lang duren voor Vicky, Femke en de rest zijn leugentje doorprikken. En de louche figuur die hem een lening geeft, zal dit wel doen omdat zijn ex-schoonbroer hoofdinspecteur bij de politie is.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Terwijl Vince Tom wat chanteert, spreekt Ilias met een journalist. Dat zal vonken geven
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Inderdaad, zeker omdat Waldek ook doorheeft dat er van alles aan de hand is.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Moeten wij nu medelijden hebben met Vince? Zijn web van leugens en bedrog heeft hem eindelijk ingehaald en desondanks ziet hij niet in hoe fout hij zat. Dak- en werkloos én als bonus het gevolg dat zijn zoon - waarvoor hij dit alles deed - hem nu ook weer de rug toekeert. De toekomst ziet er voor hem ineens weer heel somber uit...
0 x
jeff
Nog geen rang
x 48

Bericht door jeff »

Ik denk dat Vince uit de nood zal worden geholpen door Eddy die hem een dak boven het hoofd zal aanbieden in Angeles appartement.
Want anders zit Eddy daar helemaal alleen te koekoeloeren.
Zal mijn voorspelling nu wel juist blijken te zijn???
1 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Tiboko schreef: di 31 okt 2023, 23:53 desondanks ziet hij niet in hoe fout hij zat
Dat is ook mijn probleem met Vince. Ik heb sympathie voor wat hij probeerde te doen voor Ilias, maar het gebrek aan besef van wat hij de anderen hierdoor heeft aangedaan is echt onbegrijpelijk. En grappig genoeg, in die zin, niet zoveel anders dan Tom, die alles in het werk stelde om Marianne te beschermen, ook zonder enig besef van wat dat zou betekenen voor anderen. Als dit een geplande parallel is van de schrijvers, clever.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Nicolaske schreef: wo 01 nov 2023, 04:43 Ik heb sympathie voor wat hij probeerde te doen voor Ilias,
was inderdaad iets waar hij waarschijnlijk heel lang mee bezig was, goed doordacht had om een andere advocaat in the schakelen, maar het is in z'n gezicht ontploft. Het is misschien zo erg niet, het ging niet om moord, maar hij heeft toch handig z'n plannen geheim gehouden. Wel wetende dat hij niet op steun kon rekenen indien hij zou bekennen wat het hem zou kosten. Hij heeft aan Vicky alles gezegd, maar we kennen het weinig meelevende gedrag van haar. Z'n daden hebben nu zware gevolgen en hij staat er alleen voor.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Vince maakt zichzelf het slachtoffer van een toestand die hij met zijn stomme kop zelf veroorzaakt heeft. Door te staan blaffen tegen Femke schuift hij de schuld naar haar.
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Hij had open kaart moeten spelen. Dat hij over de pro deo gelogen heeft, kan ik nog goed begrijpen - dat hij achteraf noch aan Femke, noch aan Waldek verteld heeft waar hij dat geld voor nodig had, daar kan ik minder inkomen.
Het had hem heel wat kopzorgen bespaard, maar eens een binnenvetter, altijd een binnenvetter, waarschijnlijk.
Hij betaalt zijn zwijgen wel duur, hij is niet alleen Femke, zijn werk en het dak boven zijn hoofd kwijt, maar ook opnieuw zijn kinderen.
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: wo 01 nov 2023, 09:18 Het had hem heel wat kopzorgen bespaard, maar eens een binnenvetter, altijd een binnenvetter, waarschijnlijk.
Waarschijnlijk wel inderdaad. :yup:
Nou moet ik zeggen dat ik dat met een ex-familie als Dieter en Vicky - die meteen met een wijzend vingertje klaar staan om een ander terecht te wijzen en niet kijken naar hun eigen gedrag - ook tot op zekere hoogte wel kan begrijpen. Ik geloof niet dat hij al ooit veel steun of begrip heeft mogen verwachten wat dat betreft.

Maar dat Vince achteraf is blijven liegen, zelfs na die molotovcocktail, daar heb ik ook weinig tot geen begrip voor. En hoe hij zich gisteren tegenover Femke gedroeg, vond ik ronduit misselijkmakend. Het maakte in mijn ogen goed duidelijk dat hij haar nooit als meer dan een prettige bijslaap heeft gezien. Er zat verder 0 emotie achter, alleen maar zelfbeklag. :thumbdown:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

Hopelijk draait Ilias wat bij nu hij de waarheid weet. Maar of bij Eddy intrekken een goed idee is :denk:
Kunnen ze samen putten in de grond klagen dat ze in de kelder arriveren.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: do 02 nov 2023, 01:26 Kunnen ze samen putten in de grond klagen dat ze in de kelder arriveren.
Laten we het 'Huisje Weltevree ' noemen voortaan!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Toch nog iemand die Eddy vertelt dat hij niet goed bezig is 'gaat gij hier heel de dag liggen zuipen en de dag erna n kater ?'.
0 x
Plaats reactie