Ilias Pauwels (Bram Spooren)

Gesloten
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

johan1969 schreef: zo 12 feb 2023, 10:56 Ik vrees dat het slecht afloopt met hem. En waar haalt hij plots 2 maand waarborg ?
Enige tijd geleden had ik al gezegd dat hij zijn ondergang tegenmoet zal komen en hij is inderdaad aardig op weg. :thumbdown:
Wat zijn studio betreft: dat zal niks worden en hij zal mogen bij zijn moeder en zus in de Withoeve wonen.
En Silke zal hem niet helpen integendeel zelfs, zij zal hem als een loser beschouwen en hem de rug toekeren, einde relatie met Silke. :doh:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Zijn waarborg heeft hij nu wel vergokt vermoed ik ...
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Hoe lang denkt hij te kunnen verbergen dat hij geen studio heeft? Hij zou toch moeten weten dat dat vroeg of laat zal uitkomen.
Neem nu zijn moeder, zij wil tezamen met Febe die studio die hij niet heeft bekijken en toch komt Ilias met uitvluchten voor de dag om dat "bezoek" voor zich uit te schuiven maar hij zal dat niet kunnen blijven doen, hij verkoopt zijn brommer en wil zijn eigen fiets laten herstellen bij ACE en Viv vindt dat zeer raar.
Echt waar, wat voor een stomme ezel is hij? :mad: :mad:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ilias tilt "jong en onbezonnen" wel naar een heel nieuw niveau. Ik word gewoon moe als ik hem bezig zie, met zijn uitvluchten.

Normaal zou ik echt wel met hem te doen hebben eigenlijk, ware het niet dat het vanaf het begin af aan al een grote draaikont en leugenaar is. Er komt echt geen enkele waarheid uit die jongen zijn mond, en zelfs als hij zijn vriendin op gaat zoeken, staat er door zijn leugens en bedrog eigenlijk een vreemde voor haar.

Misschien maar goed dat hij op jonge leeftijd zijn neus al eens flink stoot, want als liegen hem nu al zo gemakkelijk afgaat, dan vrees ik voor de toekomst... :-? :nope:
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Helemaal akkoord Christel - ook dat manipulatieve van hem vind ik ontzettend storend.
Wat hebben Harry die hij zo pushte om met hem in zee te gaan en Sam die extra shiften voor hem zou moeten voorzien, met zijn problemen te maken?

In het begin zag ik ook het losbol-achtige en het onbezonnene in hem, maar veel leuks is er de laatste tijd niet meer te zien, wat hem betreft.
2 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Ik heb geen enkele medelijden met hem, hij heeft alles aan zichzelf te danken . Wat het nog erger maakt, is dat hij nog anderen betrekt in al zijn domme problemen die hij zelf veroorzaakt. :nope: En hij staat er niet eens bij stil dat de rest ook erin meegesleurd worden, en het lijkt hem niet eens te deren.

Dit is niet jong en onbezonnen, maar gewoon jong en hersenloos. Hopelijk kweekt hij snel een paar hersencellen, want ik heb geen zin om nog veel van zijn domme , maar vermijdelijke stunts te moeten aanzien :roll:
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Alsof Ilias nog geen problemen genoeg heeft mag hij van Harry een andere werkplek en dus ook een andere slaapplaats gaan zoeken.
Ik vraag mij af hoe hij dat zal doen, ik zie hem nog op straat belanden ofwel in zo'n centrum voor daklozen. :thumbdown: :thumbdown:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Als hij zou beginnen met eerlijk te zijn over zijn 'inkomsten' en woonst, zouden mensen hem wel kunnen helpen. Misschien kan hij wel fietsen herstellen in de loods van de Withoeve, ik geloof dat daar nu niet veel activiteit is ?
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

apestaart schreef: vr 24 feb 2023, 01:15 Alsof Ilias nog geen problemen genoeg heeft mag hij van Harry een andere werkplek en dus ook een andere slaapplaats gaan zoeken.
Tja, de mensen weten wel niet dat hij problemen heeft.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Was die nu al opnieuw aan het gokken met het geld van de verkoop van die motor?
Echt... :roll: :roll: :roll:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

satine schreef: za 25 feb 2023, 00:16 Was die nu al opnieuw aan het gokken met het geld van de verkoop van die motor?
Och god, hij heeft nu eens gewonnen maar hoeveel keren heeft hij ook verloren?
Hij rekent erop dat hij die brommer ooit zal terugkopen maar ik vrees dat dat een utopie zal zijn want Thilly of Harry zal die nooit willen terug verkopen en zeker niet aan Ilias dus ik zou zeggen droom maar verder, Ilias je zal ver geraken echt waar wat voor een onnozelaar is hij eigenlijk? :mad:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ik denk dat hij ook al wel direct onderdelen voor die fiets van Stierens heeft gekocht, maar aan het saldo van zijn rekening te zien heeft hij al veel meer uitgegeven dan nodig. Volgende thema voor Ilias: schuldbemiddeling bij het OCMW.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: za 25 feb 2023, 11:50 Volgende thema voor Ilias: schuldbemiddeling bij het OCMW.
Wat een oen is dat toch! Heeft hij dan helemaal niet door dat de volgende stap slapen op straat is! Niemand kan toch zo stom zijn om dat niet te beseffen! Ze moeten hem zeker niet de trofee geven van zelfstandige van het jaar! :crazy:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: za 25 feb 2023, 17:08 Niemand kan toch zo stom zijn om dat niet te beseffen!
Helaas wel... :yup:
Ik heb dit al bij verschillende mensen voorbij zien komen, en die zijn uiteindelijk "gered" door schuldhulpverlening, zoals Heidi al aangaf waar het waarschijnlijk ook op uit zal draaien voor Ilias.
Eigenlijk wel goed dat ze dat eens aankaarten misschien, al vind ik het wel tenenkrommend om naar te kijken.
Je ziet hem gewoon hoe langer hoe meer afzakken in de ellende...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Idd dat 'geld lenen' was wel de druppel. Ik snap niet dat hij niet op staande voet ontslagen wordt in Bar Madam.
0 x
Gesloten