Tamara Vereken (Tine Priem)
-
- Poster rang 2
Re: Tamara Vereken (Tine Priem)
Misschien laat ze Toon opdraaien voor die zwangerschap uit wraak omdat hij stiekem haar er in luisde met die foto's. Daarom moet hij nu de tweede keer niet terugkomen. Even nagegaan : Toon beweert dat hij altijd veilig vrijt wat
gezien zijn gedrag aannemelijk is. Zij heeft geen moeite om al meteen met hem naar bed te gaan. Waarom zou ze niet zwanger kunnen zijn van iemand anders ? Dit komt wat gezocht over maar is mogelijk.
gezien zijn gedrag aannemelijk is. Zij heeft geen moeite om al meteen met hem naar bed te gaan. Waarom zou ze niet zwanger kunnen zijn van iemand anders ? Dit komt wat gezocht over maar is mogelijk.
0 x
-
- Poster rang 5
Ik dacht nu even dat ze Tamara bij Simonne gingen droppen, maar dat was gelukkig niet het geval. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Dit is nu al het derde personage dat ze in een mum van tijd van een onuitstaanbaar persoon laten transformeren naar een heel menselijk
iemand. Ik weiger medelijden te krijgen met haar!
iemand. Ik weiger medelijden te krijgen met haar!

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
De vader van Tamara had haar zwangerschapstest gevonden? Waar had ze die dan gelegd? Op het salontafeltje? Op zijn bureau?
0 x
-
- x 435
Te stom voor woorden. Als ze zo bang was voor haar vader had ze die test ergens buitenshuis moeten droppen of vernietigen. 't Kan ook zijn dat haar vader een controlefreak is...Captain Cuckoo schreef:De vader van Tamara had haar zwangerschapstest gevonden? Waar had ze die dan gelegd? Op het salontafeltje? Op zijn bureau?
Maar verder ga ik er mijn hoofd niet over breken, zulle.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Er zijn inderdaad genoeg openbare vuilbakken waar ze die test in kwijtkon. En over die abortuspillen wordt ook niet meer gepraat. Zou ze die eigenlijk wel genomen hebben?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Aha? Er is mogelijkheid tot logies in de Frens? Samen met de kledingstijl van Tamara zal dat zeker het omzetcijfer ten goede komen 

0 x
-
- x 435
Te stom voor (veel)woorden. Ze mocht daar overnachten, mag daar als een lichtekooi rondlopen en kreeg als toemaatje een job aangeboden...Captain Cuckoo schreef:Aha? Er is mogelijkheid tot logies in de Frens? Samen met de kledingstijl van Tamara zal dat zeker het omzetcijfer ten goede komen

0 x
-
- Poster rang 5
Ja, ze doen daar alles om Toon z'n stommiteiten goed te maken hé.ikke schreef:Te stom voor (veel)woorden. Ze mocht daar overnachten, mag daar als een lichtekooi rondlopen en kreeg als toemaatje een job aangeboden...Captain Cuckoo schreef:Aha? Er is mogelijkheid tot logies in de Frens? Samen met de kledingstijl van Tamara zal dat zeker het omzetcijfer ten goede komen![]()

0 x
-
- x 435
Ze mogen nu wel beginnen met Tamara tegen te houden van stommiteiten te begaan.lord F. schreef:Ja, ze doen daar alles om Toon z'n stommiteiten goed te maken hé.ikke schreef:Te stom voor (veel)woorden. Ze mocht daar overnachten, mag daar als een lichtekooi rondlopen en kreeg als toemaatje een job aangeboden...Captain Cuckoo schreef:Aha? Er is mogelijkheid tot logies in de Frens? Samen met de kledingstijl van Tamara zal dat zeker het omzetcijfer ten goede komen![]()

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Weer zo'n personnage waarvan ge kunt zeggen : " Zooooo dom is toch niemand !" ( zelfs nancy zou niet zo weinig gekleed in een café rondlopen )
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Caligula
- Poster rang 5
Je mag niet vergeten dat in Thuis zwangerschapstesten in de regel blijven rondslingeren (ik denk aan Femke-Tim) en die worden dan gevonden door iemand die het eigelijk niet zou moeten vinden.Captain Cuckoo schreef:De vader van Tamara had haar zwangerschapstest gevonden? Waar had ze die dan gelegd? Op het salontafeltje? Op zijn bureau?
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
- x 1
Je moet het toch maar durven, enkel gekleed in een badhanddoek rondlopen in een vol café om te zeggen dat er geen warm water is 

0 x
-
- Poster rang 5
Welja, dat vond ik toch een beetje overdreven van de scenaristen.slipstreamdrive schreef:Je moet het toch maar durven, enkel gekleed in een badhanddoek rondlopen in een vol café om te zeggen dat er geen warm water is

0 x