Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Bericht door satine »

Crackers schreef:Een rij-examinator die doctoreert is zo al niet echt realistisch denk ik. :mrgreen:
Hij zei toch dat die dit een bijverdienste was? :denk:
Hij had evengoed afwasser of schoonmaker kunnen zijn.

Ik vind het wel grappig dat hij eerst als een enthousiaste puppy op het verjaardagsfeest komt opdagen om nu hard to get te spelen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:
Crackers schreef:Een rij-examinator die doctoreert is zo al niet echt realistisch denk ik. :mrgreen:

Ik vind het wel grappig dat hij eerst als een enthousiaste puppy op het verjaardagsfeest komt opdagen om nu hard to get te spelen.
Ik vind dat ronduit stom. Waar halen "ze" dat? tsssss
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ikke schreef:
satine schreef:

Ik vind dat ronduit stom. Waar halen "ze" dat? tsssss
En toch...
Iedereen hier zit zich blijkbaar af te vragen of hij nu blijft of niet en als hij blijft, wat dan zijn 'functie' in Thuis gaat zijn.
Dat vind ik wel tof.
Ook omdat hij niet de seut blijkt te zijn die iedereen in het Thuisdorp dacht dat hij is.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Ik zou Bob liever zien met een interessanter figuur dan Jana en co. Maar er is niet veel keuze op dat gebied.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Ook omdat hij niet de seut blijkt te zijn die iedereen in het Thuisdorp dacht dat hij is.
Vooral dat vind ik erg leuk om te zien. :)

Maar tegelijkertijd vind ik het ook wel jammer dat hij toch rond Jana blijft draaien. Of eigenlijk dat hij haar toestaat om rond hem te blijven draaien.
Er is inderdaad niet veel andere keus in Thuis, maar ik had liever gezien dat hij na dat oppervlakkig en puberaal gedoe van Olivia en Jana, helemaal geen tijd meer in Jana gestoken had. Het had zijn opmerking van een tijdje geleden, dat hij niet met mensen om wil gaan die hem niet nemen zoals hij is, wel kracht bij gezet, terwijl dit halfslachtig gedoe er eigenlijk eerder afbreuk aan begint te doen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:
satine schreef:Ook omdat hij niet de seut blijkt te zijn die iedereen in het Thuisdorp dacht dat hij is.
Vooral dat vind ik erg leuk om te zien. :)

Maar tegelijkertijd vind ik het ook wel jammer dat hij toch rond Jana blijft draaien. Of eigenlijk dat hij haar toestaat om rond hem te blijven draaien.
Er is inderdaad niet veel andere keus in Thuis, maar ik had liever gezien dat hij na dat oppervlakkig en puberaal gedoe van Olivia en Jana, helemaal geen tijd meer in Jana gestoken had. Het had zijn opmerking van een tijdje geleden, dat hij niet met mensen om wil gaan die hem niet nemen zoals hij is, wel kracht bij gezet, terwijl dit halfslachtig gedoe er eigenlijk eerder afbreuk aan begint te doen...
Zo is't, Christel, je slaat alweer eens de nagel op de kop, vind ik.
Hij weet toch maar al te goed dat hij daar Jana en haar vrienden kan tegen 't lijf lopen?! :thumbdown:
Wat deed ie dan in De Frens? Als dat niet was om Jana te zien, dan eet ik mijn hoed op. (haha, ik draag er geen!)
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Samengevat: Bob weet nu hoe de kaarten liggen: Jana nodigde hem enkel uit medelijden opnieuw uit. Zelf maakt hij evenmin aanstalten om zelf een poging in die richting te ondernemen. Logisch zou dus zijn als hij nooit meer in de Frens zou opduiken want daar is geheel geen reden toe. Benieuwd!
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ikke schreef:Zo is't, Christel, je slaat alweer eens de nagel op de kop, vind ik.
Hij weet toch maar al te goed dat hij daar Jana en haar vrienden kan tegen 't lijf lopen?! :thumbdown:
Wat deed ie dan in De Frens? Als dat niet was om Jana te zien, dan eet ik mijn hoed op. (haha, ik draag er geen!)
Smakelijk en laat een stukske voor mij aub ? :razz: :razz:
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

satine schreef:
Omdat iemand die werkt aan een doctoraat:

- Eigenlijk al betaald wordt en een doctoraat dus een "job" op zich is
- Slim genoeg zou moeten zijn om een andere bijverdienste te vinden dat meer opbrengt
- Vaak op congressen en andere ongeplande dingen moeten opdraven en dus moeilijk te combineren is met andere job
- Zich waarschijnlijk te goed voelt om rijinstructeur te zijn

Iemand die trouwens veel geld wil verdienen, zou na zijn studies gewoon gaan werken ipv te doctoreren. Dus individuen die doctoreren zijn op zich al niet zo ingesteld op geld.

Het kan natuurlijk ook zijn dat hij zijn doctoraat zelf betaalt, dat zou die bijverdienste en het feit dat hij zo oud is om aan een doctoraat te werken wel verklaren.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

flodderke schreef:Ik zou Bob liever zien met een interessanter figuur dan Jana en co. Maar er is niet veel keuze op dat gebied.
bwa, dat weet ik nog zo niet. er kan geen groter contrast zijn wellicht. :)
(en ik veronderstel dat dat de bedoeling is)

Heb zelfs de indruk dat de scenaristen er zich mee amuseren en dat hij momenteel nog teveel als een karikatuur overkomt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

lord F. schreef:
Crackers schreef:Aan een doctoraat werken in een jongerencafé met luide muziek :denk: Het is eens wat anders als in mijn tijd. Het is de nieuwe tijd zeker. :problem:
Bwa, daar moet je een beetje doorheen zien hé. :)
Hoeveel zitten er niet werk te simuleren met een laptop in een koffiebar? Het geeft de indruk dat je een interessant persoon bent.
Maar toegegeven, we kunnen Bob er niet van verdenken dat hij een hipster is. :)
Misschien als Olivia Bob kan overtuigen om zijn haar in een knotje te steken en zo'n t-shirt met een v-hals te dragen.
:lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

hannanaske schreef:
lord F. schreef:
Crackers schreef:Aan een doctoraat werken in een jongerencafé met luide muziek :denk: Het is eens wat anders als in mijn tijd. Het is de nieuwe tijd zeker. :problem:
Hoeveel zitten er niet werk te simuleren met een laptop in een koffiebar? Het geeft de indruk dat je een interessant persoon bent.
Misschien als Olivia Bob kan overtuigen om zijn haar in een knotje te steken en zo'n t-shirt met een v-hals te dragen.
... en hij begint te sparen voor een stevige baard.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

lord F. schreef:
hannanaske schreef:
lord F. schreef:
... en hij begint te sparen voor een stevige baard.
Maar de Frens is ook geen barista hé! :D

Nu vind ik ook wel dat de gesprekken niet bepaald van een leien dakje gingen. Jana probeert dan een gesprek aan te knopen en telkens valt er een ongemakkelijke stilte. Zoals zij haar best moet doen om een nieuwe vraag te verzinnen en te doen alsof ze het interessant vindt :nope:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Bob heeft het charisma van een sleutelhanger.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Bob is megasexy :mrgreen:
0 x
Gesloten