Lena Blondeel (Katrien Vandendries)
-
- Nog geen rang
Re: Lena Blondeel (Katrien Vandendries)
Ach, ze moeten gewoon die scheiding een beetje kunnen uitspelen. Zo krijgt Olivia ook wat verhaallijn.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Wat mijn betreft heeft dat mens al teveel verhaallijnBlabsie schreef:Ach, ze moeten gewoon die scheiding een beetje kunnen uitspelen. Zo krijgt Olivia ook wat verhaallijn.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5
-
- x 435
Allebei zeker?Caligula schreef:Wie bedoel je? Lena of Olijfje?

0 x
-
- Poster rang 4
Ook nu weer bij Olivia, met haar rare manier van vanzelfsprekendheid.
" t Is allemaal niet zo eenvoudig" op een toon van de rust en wijsheid zelve en intussen haar man horens zetten.
" t Is allemaal niet zo eenvoudig" op een toon van de rust en wijsheid zelve en intussen haar man horens zetten.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Wat komt die personage eigenlijk doen in Thuis ? Niks interessants en weinig sympathiek.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik weet ook niet wat ik van haar moet denken. Ze is er een beetje tussen geschoven. Past ook helemaal niet bij Jens.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,idd alhoewel "tussen geschoven" mss niet het juist woord was.
Serieus nu: zou dit kunnen uitdraaien op een conflict tussen Lena en Sam (de vermoedelijke moeder van Olijfje)?

Serieus nu: zou dit kunnen uitdraaien op een conflict tussen Lena en Sam (de vermoedelijke moeder van Olijfje)?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
euh, hoe kom je daar nu zo plots bij?Caligula schreef:Ja,idd alhoewel "tussen geschoven" mss niet het juist woord was.![]()

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Ik niet, er zijn er hier al andere die dat gepost hebben. Het enige argument dat je eventueel kunt aanhalen is dat Sam geen kindeen wil omdat ze dan vroeger een traumatische ervaring zou (zou hé) gehad hebben. Nu ja,ik geef toe dat vandaar de sprong maken naar Olijfje dat is gewoon iets dat sommigen hier gepost hebben,maar zeker is dat idd niet. Maar het zou natuurlijk wel een bijkomende verhaallijn opleveren.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als dat zo zou zijn weet Sam dan dat Olivia haar kind is? Ze komen elkaar toch geregeld tegen? Ik geloof niet in die optie.
0 x
-
- Poster rang 5
Wellicht weet Olivia zelf niet wie haar echte ouders zijn en *moest* Sam de moeder zijn dan weet zij wellicht ook niet dat Olivia haar dochter is tenzij ze Lena zou tegenkomen (wat nog niet gebeurt is).jessie V. schreef:Als dat zo zou zijn weet Sam dan dat Olivia haar kind is? Ze komen elkaar toch geregeld tegen? Ik geloof niet in die optie.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Zou kunnen. Dat Olivia niet weet wie haar echte ouders zijn, kan ik inkomen. Al is het voor een meisje van haar leeftijd wel tijd dat ze dat te weten komt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dit opent een zeer interessante verhaallijn! Als het allemaal waar is hé. Nu het voordeel is dat Olijfje ondertussen meerderjarig is en we dus niet meer zitten met bezoekrecht ed.lord F. schreef:Wellicht weet Olivia zelf niet wie haar echte ouders zijn en *moest* Sam de moeder zijn dan weet zij wellicht ook niet dat Olivia haar dochter is tenzij ze Lena zou tegenkomen (wat nog niet gebeurt is).jessie V. schreef:Als dat zo zou zijn weet Sam dan dat Olivia haar kind is? Ze komen elkaar toch geregeld tegen? Ik geloof niet in die optie.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Alhoewel, denk nu niet dat de echte moeder en de nieuwe moeder elkaar mogen zien (behalve dan in Thuis met Ann en Peggy)?Caligula schreef:Dit opent een zeer interessante verhaallijn! Als het allemaal waar is hé. Nu het voordeel is dat Olijfje ondertussen meerderjarig is en we dus niet meer zitten met bezoekrecht ed.lord F. schreef:Wellicht weet Olivia zelf niet wie haar echte ouders zijn en *moest* Sam de moeder zijn dan weet zij wellicht ook niet dat Olivia haar dochter is tenzij ze Lena zou tegenkomen (wat nog niet gebeurt is).jessie V. schreef:Als dat zo zou zijn weet Sam dan dat Olivia haar kind is? Ze komen elkaar toch geregeld tegen? Ik geloof niet in die optie.
0 x